www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

Drukwerkdeal.nl kiest voor Verint Monet om medewerkers optimaal te roosteren

Eenvoudig plannen van medewerkers en verhogen van servicelevels

DEVENTER, 18 februari 2020 - Drukwerkdeal.nl, dé grootste online drukkerij van Nederland en België, gaat gebruik maken van Verint Monet als Workforce management SaaS-oplossing voor het optimaal plannen en roosteren van hun contact center medewerkers.

Drukwerkdeal.nl groeit en daarmee neemt het aantal medewerkers op de klantenservice toe. De behoefte ontstond om op een eenvoudige manier een optimale planning van het personeel te kunnen maken. Een basis rooster heeft lange tijd volstaan, maar met de groei en de toename van het aantal interactiekanalen ontbraken daarin verschillende mogelijkheden om het echt goed geregeld te hebben. Met die uitdaging kwam Drukwerkdeal.nl bij Frontline Solutions. Na het in kaart brengen van de eisen en wensen viel uiteindelijk de keuze op Monet van Verint.

Eenvoudig verbeteren
Doordat Verint Monet met zowel PureConnect (contactcenter) en Zendesk (Casemanagement) wordt gekoppeld heeft Drukwerkdeal.nl snel een betrouwbare voorspelling over alle interactiekanalen en cases.  Deze voorspelling wordt met behulp van AI gebaseerde simulatiesoftware gemaakt. Hierdoor is het vele malen nauwkeuriger en kan Drukwerkdeal.nl eenvoudig optimale roosters maken. Zo zijn er op het juiste moment de juiste medewerkers beschikbaar om klanten de beste service te kunnen verlenen.

Met behulp van de real-time monitoring tools van Verint Monet krijgt het management van Drukwerkdeal.nl belangrijke inzichten en informatie over onder andere het werkelijke aanbod versus de voorspellingen en over de roosteropvolging (real-time Adherence). Team facilitators zijn door deze informatie beter in staat om de juiste keuzes te maken over de uit te voeren werkzaamheden en de planning voor die dag.

Verint Monet biedt ook aan de medewerkers van Drukwerkdeal.nl toegevoegde waarde doordat zij nu  via hun eigen portaal inzicht krijgen in hun rooster en prestaties. Daarnaast kunnen zij eenvoudig diensten ruilen en hun verlofaanvragen indienen.

De betaalbare WFM oplossing uit de Cloud
Kleine en middelgrote bedrijven hebben oplossingen nodig die meegaan met alle veranderingen. Met de oplossing Monet van Verint heb je in je contact center dé oplossing om de personele bezetting optimaal te roosteren, servicelevels te verhogen en tegelijkertijd de kosten te verlagen. Marc de Graaf, head of Customer Care bij Drukwerkdeal.nl: “Met begeleiding van Frontline Solutions als onze strategische partner op het gebied van klantcontact, werd al snel duidelijk dat Monet goed aansluit bij onze wensen. Een demonstratie van de oplossing gaf bij ons de doorslag.

De oplossing biedt uitgebreide mogelijkheden voor zowel onze medewerkers als de team facilitators, is eenvoudig in gebruik en doordat het een SaaS-oplossing is en installatie niet nodig is, betaal je naar gebruik en biedt het ons een goede prijs-kwaliteit verhouding.”

Over Drukwerkdeal.nl
Drukwerkdeal.nl gelooft dat iedere business het verdient om gezien te worden. Daarom bouwen ruim 350 medewerkers elke dag aan het grootste online printplatform van Nederland en België, voor elk bedrijf dat klaar is om indruk te maken.

Over Frontline Solutions
In de digitale wereld van vandaag is persoonlijk klantcontact waardevoller dan ooit. Frontline Solutions zet de norm als het gaat om bereikbaarheid en klantgerichtheid in de Beneluxmarkt. Uitdagingen in klantcontact vertalen we naar schaalbare en flexibele concepten en we bieden succesvolle oplossingen die winstgevend geïmplementeerd worden en beheersbaar zijn.
Met circa 30 medewerkers ondersteunen we vanuit Vianen onze toonaangevende klanten zoals Enexis, Drukwerkdeal.nl, a.s.r., facilitair contactcenter Callexcell en Woonbron. https://frontline-solutions.nl/
Laatste van Frontline Solutions
Frontline Solutions breidt diensten uit met Interaction Analytics oplossing van Xdroid

Drukwerkdeal.nl kiest voor Verint Monet om medewerkers optimaal te roosteren

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions
Frontline Solu.. contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Stocard

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl