www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
PR: Yellow Communications

Securelink en Axians winnen internationale Infoblox Next Level Awards

Infoblox legt accent op Security en SaaS in nieuw partnerprogramma

Amsterdam, 17 februari 2020Infoblox Inc., toonaangevend in Secure Cloud-Managed Network Services, heeft zijn meest succesvolle partners gehuldigd tijdens een prijsuitreiking op de EMEA Partner Summit in Wenen. In de regio Noord-Europa vielen het Nederlandse Securelink en Axians in de prijzen. “Met onze Infoblox Next Level Award willen we onze partners bedanken voor hun uitstekende werk”, zegt Tom Hollanders, Channel Accountmanager Noord-Europa bij Infoblox. “Zij zijn essentieel voor het succes van ons bedrijf. Onze partners spelen een sleutelrol in onze bedrijfsstrategie om onze technologie snel te vermarkten.”

De volgende bedrijven kregen een award uitgereikt in de regio Noord-Europa:
  • Axians won de prijs voor Partner van het Jaar. Axians ondersteunt en adviseert zijn klanten bij de implementatie van ICT op een schaalbare, flexibele en duurzame manier.
  • De prijs voor Security Partner van het Jaar ging naar Securelink. Het cybersecurity-bedrijf met Nederlandse roots ondersteunt inmiddels ruim 1300 klanten vanuit 15 kantoren in 8 landen en is nu onderdeel van Orange Cyber Defense.
  • Technologiedistributeur Westcon won de prijs voor Distributeur van het Jaar.
  • De Zweedse systeemintegrator en serviceprovider Cuebid AB won de prijs voor de hoogste zelfstandig aangebrachte business.
Meer dan 100 EMEA-partners verbleven drie dagen lang in Wenen voor de Summit, die het thema “Ignite Next Level Partnership” had. Tijdens het event presenteerde Infoblox tevens de nieuwe focuspunten van hun partnerprogramma, waarin nadrukkelijk aandacht wordt gevraagd voor de security-zijde van het Infoblox portfolio, waaronder BloxOne™Threat Defense en Infoblox Ecosystem Exchange. Tegelijkertijd heeft Infoblox hoge verwachtingen van de licentie-abonnementen van zijn bestaande producten en van de nieuwe SaaS-diensten, waaronder BloxOne™ DDI, voor het automatiseren en beveiligen van SD-WAN projecten bij de klant. Infoblox, dat een exponentiële groei doormaakt, ziet SaaS als belangrijke kans om zijn doelmarkt sterk te verbreden en groei te stimuleren, zowel voor het bedrijf zelf als voor zijn partners.

De komende 12 maanden zet het bedrijf actief in op digitale transformatie met de vernieuwde Infoblox-oplossingen voor zijn trouwe klanten, en het aantrekken van nieuwe business in nieuwe markten. Partners worden daarin actief gesteund met het vernieuwde partner programma en het aangekondigde Professional Services (PS) Program. Partners worden actief getraind en gestimuleerd om nieuwe kansen op het gebied van Security, Cloud en SD-WAN te signaleren en deze zelfstandig in te vullen.

“Op onze EMEA Partner Summit konden we samen met onze partners een buitengewoon succesvol jaar vieren”, zegt Lori Cornmesser, Vice President of Worldwide Channel en Alliance Sales bij Infoblox. “We wilden onze waardering tonen voor het harde werk dat ze hebben verricht om onze technologie aan onze klanten te adviseren. Tegelijkertijd wilden we onze langetermijnvisie met onze partners delen en persoonlijk hun feedback horen, zodat we onze samenwerking voor alle partijen in de toekomst nog lucratiever kunnen maken.”

Over Infoblox:
Infoblox levert een next-level netwerkervaring met zijn Secure Cloud Managed Network services. Als voorloper op het gebied van betrouwbare, beveiligde en geautomatiseerde netwerken streeft Infoblox naar een zo eenvoudig mogelijk next-level netwerk. Infoblox is een erkend marktleider met een marktaandeel van meer dan 50 procent in de DDI-netwerkmarkt met 8.000 klanten, waaronder 350 uit de Fortune 500. Meer informatie op https://www.infoblox.com.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Tijs Mannien
E-mail: infoblox@yellow-communications.com
Laatste van Infoblox
Infoblox onderzoek: DNS evolutie cruciaal voor de acceptatie van 5G en next generation netwerktechnologie

Onveilig thuiswerken: angst reëel dat toegang belangrijker wordt geacht dan security

Infoblox verbetert capaciteiten van NIOS op gebied van cloud automation en next-level netwerkbeheer

Logo Yellow Communications
Infoblox contact

Logo Infoblox

www.infoblox.com
Infoblox sociaal

Infoblox tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4