www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!
PR: Zeekhoe Communicatie

Fortinet breidt integratie met Amdocs uit zodat dienstverleners geavanceerde Secure SD-WAN-diensten kunnen aanbieden

Utrecht, 17 februari 2020 - Fortinet® (NASDAQ: FTNT), wereldwijd leider in uitgebreide, geïntegreerde en geautomatiseerde cybersecurity-oplossingen, maakt bekend dat Fortinet Secure SD-WAN is geïntegreerd met de uitbreidbare orchestration-oplossing van Amdocs. Dienstverleners kunnen daarmee managed services voor SD-WAN en cybersecurity aanbieden op de locatie van klanten, in datacenters en in de cloud en de operationele en implementatiekosten terugdringen.

Het aanbieden van schaalbare zakelijke SD-WAN- en beveiligingsdiensten vraagt traditioneel om een forse investering qua tijd en middelen. Het platform en ecosysteem van partners die deze diensten ondersteunen vereisen vaak een complexe integratie en intensieve tests. Dit resulteert in een lange time-to-market en hoge kosten. In de uiterst concurrerende en snel veranderende markt voor diensten voor SD-WAN en cybersecurity zorgt de kant-en-klaar geïntegreerde oplossing van Fortinet en Amdocs voor een forse reductie van de tijd, kosten en inspanning die nodig zijn voor de inbedrijfstelling binnen de omgeving van dienstverleners. Dit alles levert hen een hogere return on investment op.

De service lifecycle management- en orchestration-oplossing Amdocs stelt dienstverleners in staat om alle next-generation firewall (nfgw)-diensten van Fortinet Secure SD-WAN snel te definiëren, in te richten en in productie te nemen. Deze gecombineerde oplossing brengt een laag van automatisering- en orchestration-functionaliteit aan op SD-WAN die nodig is voor flexibele dienstverlening en snelle en efficiënte opschaling naar een groot aantal klanten en locaties. De Secure SD-WAN-oplossing van carrier-kwaliteit van Fortinet is inzetbaar op de locatie van klanten, in datacenters en in de publieke cloud. Dit biedt dienstverleners de schaalbaarheid die nodig is om nieuwe omzetgenererende diensten aan te bieden aan bedrijven van alle omvang. Dat kan onder meer gaan om managed SD-WAN-services, geavanceerde beveiligingsdiensten en SD-Branch-diensten. Deze kunnen worden ingericht met behulp van de physical network functions (PNF) en virtual network functions (VNF) van het brancheleidende Secure SD-WAN van Fortinet.

Vincent Zeebregts, country manager Fortinet Nederland: “Secure SD-WAN groeit uit tot de belangrijkste zakelijke WAN-dienst. Dat komt omdat het digitale innovatie met bedrijfsgevoelige connectiviteit in een groeiende hybride omgeving mogelijk maakt. Dit levert zowel uitdagingen als kansen op voor dienstverleners die efficiënte, schaalbare en veilige SD-WAN-diensten willen ontwikkelen om klanten een grotere ROI en meer toegevoegde waarde aan te bieden, zodat ze hun omzet en marktaandeel kunnen vergroten. De integratie van de brancheleidende oplossing Secure SD-WAN van Fortinet met het orchestration-platform van Amdocs stelt hen in staat om een kant-en-klaar geïntegreerde en geautomatiseerde dienst aan te bieden die voorziet in de zakelijke behoeften van bedrijven, de kosten indamt en de time-to-market verkort.”

De PNF’s en VNF’s bieden dienstverleners unieke mogelijkheden om hun SD-WAN-diensten door te ontwikkelen. Ze kunnen hun omzet een impuls geven door managed services aan te bieden vanaf hoofdkantoren, filialen en datacenters, via het WAN naar de publieke cloud.

“Dankzij de samenwerking met Fortinet kunnen we dienstverleners meer mogelijkheden te bieden om in een korter tijdsbestek onderscheidende managed secure SD-WAN services aan te bieden. Middelgrote tot grote ondernemingen met meerdere bedrijfslocaties vertegenwoordigen groeikansen voor aanbieders van cloud-diensten. Onze kant-en-klaar geïntegreerde orchestration- en service lifecycle management-mogelijkheden omvatten SD-WAN, applicatiegevoelige routering en marktleidende next-generation firewall (NGFW)-functionaliteit. Ze vereenvoudigen en versnellen de ontwikkeling van diensten voor deze groeiende markt,” zegt Anthony Goonetilleke, group president Media, Network & Technology bij Amdocs.

Aanvullende informatie
Over Fortinet
Fortinet beschermt ’s werelds grootste ondernemingen, internetproviders en overheidsorganisaties. Het biedt organisaties compleet beheer van en inzicht in hun  groeiende aanvalsoppervlak en stelt hen in staat om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die aan hun netwerk worden gesteld, nu en in de toekomst. Alleen het Fortinet Security Fabric-platform pak de meest kritieke beveiligingsuitdagingen aan en beschermt gegevens over de gehele digitale infrastructuur. Dit geldt voor zowel voor netwerk-, applicatie- als (multi)cloud of edge-omgevingen. Fortinet heeft wereldwijd de meeste beveiligingsappliances verkocht. Meer dan 440,000  klanten vertrouwen op Fortinet voor effectieve bescherming van hun organisatie. Fortinet is zowel een technologiebedrijf als een leerbedrijf. Fortinet Network Security Institute biedt een van de grootste en breedste trainingsprogramma's voor cybersecurity in de industrie. Kom meer te weten op http://www.fortinet.com, het blog van Fortinet en FortiGuard Labs.

Noot voor de redactie [niet voor publicatie]
Meer informatie over dit bericht of over Fortinet kunt u opvragen bij:
Karianne Hoekstra
Zeekhoe Communicatie
M. +31 (0)6-460 80656
E. karianne@zeekhoe.nl
Laatste van Fortinet
Alfa-college verbreedt IT-onderwijs met Fortinet Academy

Fortinet lanceert nieuw partnerprogramma

Nieuwe zelflerende artificial intelligence-appliance van Fortinet detecteert cyberbedreigingen in minder dan een seconde
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Overname KPN Consulting door Cegeka definitief

Software Improvement Group (SIG) celebrates 20th anniversary with launch of 100% online Digital Health Management services

Robson Grieve wordt Chief Marketing Officer bij OutSystems

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap

Grootste Nederlandse techspelers gaan coronacrisis te lijf met hackathon

Onderzoek: ICT-sector draait door, maar vreest gevolgen Coronacrisis op langere termijn

Bizcuit Groep investeert EUR 1.200.000 in snelgroeiende scale-up Klippa ondanks COVID-19

Voting Results AGM TIE Kinetix N.V.
Fortinet contact

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Stocard

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comContentbureau