ContentbureauContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

GroenLeven selecteert Fast Lean Smart("FLS") voor het automatisch plannen van de routes en afspraken van hun adviseurs

GroenLeven ziet veel toegevoegde waarde in de innovatieve afspraken- & routeplanning van FLS

Over GroenLeven
GroenLeven werkt elke dag gepassioneerd aan hunmissie: de wereld voorzien van schone energie. Samen met overheden, netbeheerders, bedrijven, het onderwijs en innovatieve ondernemers creëren zijzonne-energiebronnen op daken, kassen, parkeerplaatsen, vuilstorten, industrieterreinen en water. ‘Dubbelfunctie’ noemt GroenLeven dit. Zo geven zijdeze plekken duurzame energie terug aan de wereld en nemen zij hunverantwoordelijkheid voor de komende generaties.

GroenLeven wil een substantiële bijdrage leveren aan de energietransitie van Nederland en aan een schonere en betere wereld door innovatieve zonneparken te realiseren en te werken volgens 'Groot denken, goed doen'. Door groot te denken, goed te doen en daadkrachtig te zijn wil GroenLeven met vindingrijke oplossingen oprecht een bijdrage leveren aan een betere en schonere wereld voor komende generaties.

De keuze voor FLS
Voor het continu verbeteren van de doorlooptijd van afspraken, het verminderen van planwerkzaamheden, het verkleinen van reistijden, het reduceren van CO2 uitstoot, het effectief inzetten van de adviseurs en inzicht hebben in de stuurvariabelen heeft GroenLeven vindingrijke software nodig. De standaard out-of-the-box cloudsoftware van FLS heeft zich al tientallen jaren bewezen bij middelgrote en grote organisaties.

Het inplannen van een hoeveelheid aan afspraken is voorde meeste planapplicaties wel te doen, maar zodra er een extra afspraak tussen moet worden geplaatst dan kunnen de meeste oplossingen geen optimale planning meer leveren en is er inzicht van de planner nodig om de planning handmatig aan te passen. Veelal wordt een “witte plek” in de planning gevonden of gecreëerd om deze opdracht alsnog te kunnen plannen. Niet met het kunstmatige intelligentie gestuurde algoritme van FLS. De gehele planning wordt geanalyseerd en geoptimaliseerd waarbij natuurlijk rekening wordt gehouden met de gemaakte klantafspraken en andere randvoorwaarden die de organisatie oplegt aan de applicatie zoals een vaste klantadviseur. De afspraken-en routeplanningssoftware van FLS met het unieke “AI” algoritme zorgt binnen enkele seconden voor deze aanpassing. De keuze voor FLS was dus snel gemaakt.

"FLS VISITOUR heeft voor het sales team van GroenLeven voor een grote efficiency slag gezorgd. Afspraken kunnen door het gebruik van het programma sneller en efficiënter worden ingepland. Bovendien worden er per geplande afspraak minder kilometers gereden dan voor de implementatie van FLS VISITOUR, waarmee we onze CO2 uitstoot reduceren. De software van FLS VISITOUR is erg flexibel. Zo kunnen we continue onze parameters aanpassen indien de situatie veranderd. Het meedenken van de consultants van FLS VISITOUR om tot een verbeterde inzet van FLS VISITOUR te komen ervaren wij als zeer prettig.”

Het project
Voorafgaand aan het project is een vooronderzoek uitgevoerd. Door de intensieve samenwerking tussen de FLS- en GroenLeven medewerkers op basis van ‘best practices’ is het project binnen het gestelde budget en termijn afgesloten. Binnen 6 weken na de start van het project zijn de eerste afspraken met FLS VISITOUR ingepland en konden de medewerkers efficiënter hun klanten bezoeken.

Opmerkingen voor redacteuren

Over FLS: Fast Lean Smart (FLS) is opgericht in 1992 en ontwikkelt slimme software voor het automatiseren van logistieke en field service planning in real-time. De oprichters ontwierpen het “AI”gestuurde algoritme wat het hart is van de FLS VISITOUR oplossing en heeft het vermogen om nauwkeurige resultaten te leveren gebaseerd op vele variabelen binnen een seconde. Het FLS-hoofdkantooris gevestigd in Duitsland met het Nederlandse kantoor in Hengelo. Meer informatie is beschikbaar via https://www.fastleansmart.com/nl

Over GroenLeven: GroenLeven, opgerichtin 2012, is een innovatieve organisatie die elke dag gepassioneerd werkt aan hun missie: de wereld voorzien van schone energie.Van zonne-energieopwekking in dubbelfuncties maken zij de norm. ‘Het goed willen doen’ betekent voor hun integer werken en oog hebben voor de omgeving, de samenleving, mensen, natuur en het milieu. Dat zit in het GroenLeven DNA.

Meer informatie is te vinden op: https://groenleven.nl/

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met René Ebeltjes; Algemeen Directeur FLS Nederland op +31 (0)74 74 10 100 of rene.ebeltjes@fastleansmart.com

#customerexperience #routeoptimalisatie #algoritmen #artificialintelligence
Laatste van FLS Nederland B.V.
FLS Nederland .. contact

Logo FLS Nederland B.V.

FLS Nederland .. sociaal

FLS Nederland .. tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Intel
Logo Solipsis b.v.
Logo SAP Concur
Logo Conclusion Zuyd