www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!

GroenLeven selecteert Fast Lean Smart("FLS") voor het automatisch plannen van de routes en afspraken van hun adviseurs

GroenLeven ziet veel toegevoegde waarde in de innovatieve afspraken- & routeplanning van FLS

Over GroenLeven
GroenLeven werkt elke dag gepassioneerd aan hunmissie: de wereld voorzien van schone energie. Samen met overheden, netbeheerders, bedrijven, het onderwijs en innovatieve ondernemers creëren zijzonne-energiebronnen op daken, kassen, parkeerplaatsen, vuilstorten, industrieterreinen en water. ‘Dubbelfunctie’ noemt GroenLeven dit. Zo geven zijdeze plekken duurzame energie terug aan de wereld en nemen zij hunverantwoordelijkheid voor de komende generaties.

GroenLeven wil een substantiële bijdrage leveren aan de energietransitie van Nederland en aan een schonere en betere wereld door innovatieve zonneparken te realiseren en te werken volgens 'Groot denken, goed doen'. Door groot te denken, goed te doen en daadkrachtig te zijn wil GroenLeven met vindingrijke oplossingen oprecht een bijdrage leveren aan een betere en schonere wereld voor komende generaties.

De keuze voor FLS
Voor het continu verbeteren van de doorlooptijd van afspraken, het verminderen van planwerkzaamheden, het verkleinen van reistijden, het reduceren van CO2 uitstoot, het effectief inzetten van de adviseurs en inzicht hebben in de stuurvariabelen heeft GroenLeven vindingrijke software nodig. De standaard out-of-the-box cloudsoftware van FLS heeft zich al tientallen jaren bewezen bij middelgrote en grote organisaties.

Het inplannen van een hoeveelheid aan afspraken is voorde meeste planapplicaties wel te doen, maar zodra er een extra afspraak tussen moet worden geplaatst dan kunnen de meeste oplossingen geen optimale planning meer leveren en is er inzicht van de planner nodig om de planning handmatig aan te passen. Veelal wordt een “witte plek” in de planning gevonden of gecreëerd om deze opdracht alsnog te kunnen plannen. Niet met het kunstmatige intelligentie gestuurde algoritme van FLS. De gehele planning wordt geanalyseerd en geoptimaliseerd waarbij natuurlijk rekening wordt gehouden met de gemaakte klantafspraken en andere randvoorwaarden die de organisatie oplegt aan de applicatie zoals een vaste klantadviseur. De afspraken-en routeplanningssoftware van FLS met het unieke “AI” algoritme zorgt binnen enkele seconden voor deze aanpassing. De keuze voor FLS was dus snel gemaakt.

"FLS VISITOUR heeft voor het sales team van GroenLeven voor een grote efficiency slag gezorgd. Afspraken kunnen door het gebruik van het programma sneller en efficiënter worden ingepland. Bovendien worden er per geplande afspraak minder kilometers gereden dan voor de implementatie van FLS VISITOUR, waarmee we onze CO2 uitstoot reduceren. De software van FLS VISITOUR is erg flexibel. Zo kunnen we continue onze parameters aanpassen indien de situatie veranderd. Het meedenken van de consultants van FLS VISITOUR om tot een verbeterde inzet van FLS VISITOUR te komen ervaren wij als zeer prettig.”

Het project
Voorafgaand aan het project is een vooronderzoek uitgevoerd. Door de intensieve samenwerking tussen de FLS- en GroenLeven medewerkers op basis van ‘best practices’ is het project binnen het gestelde budget en termijn afgesloten. Binnen 6 weken na de start van het project zijn de eerste afspraken met FLS VISITOUR ingepland en konden de medewerkers efficiënter hun klanten bezoeken.

Opmerkingen voor redacteuren

Over FLS: Fast Lean Smart (FLS) is opgericht in 1992 en ontwikkelt slimme software voor het automatiseren van logistieke en field service planning in real-time. De oprichters ontwierpen het “AI”gestuurde algoritme wat het hart is van de FLS VISITOUR oplossing en heeft het vermogen om nauwkeurige resultaten te leveren gebaseerd op vele variabelen binnen een seconde. Het FLS-hoofdkantooris gevestigd in Duitsland met het Nederlandse kantoor in Hengelo. Meer informatie is beschikbaar via https://www.fastleansmart.com/nl

Over GroenLeven: GroenLeven, opgerichtin 2012, is een innovatieve organisatie die elke dag gepassioneerd werkt aan hun missie: de wereld voorzien van schone energie.Van zonne-energieopwekking in dubbelfuncties maken zij de norm. ‘Het goed willen doen’ betekent voor hun integer werken en oog hebben voor de omgeving, de samenleving, mensen, natuur en het milieu. Dat zit in het GroenLeven DNA.

Meer informatie is te vinden op: https://groenleven.nl/

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met René Ebeltjes; Algemeen Directeur FLS Nederland op +31 (0)74 74 10 100 of rene.ebeltjes@fastleansmart.com

#customerexperience #routeoptimalisatie #algoritmen #artificialintelligence
Laatste van FLS Nederland B.V.
1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Datto integreert met Intel®: beheer op afstand op basis van Intel vPro®-technologie

Cisco vereenvoudigt security en pakt complexiteit aan met geïntegreerd cloudplatform: Cisco SecureX

Workfront benoemt David Burggraaf tot Chief Technology Officer

Innovatie-enabler Rubix kiest voor strategische PR- en marketingaanpak van Lubbers De Jong TECH PR

Embedded World 2020 – Wibu-Systems op kruispunt van industriële transformatie

Genealogisch computerprogramma Ancestor Tree Manager

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan

Motiv ICT Security en KnowBe4 partneren in strijd tegen social engineering

Cisco 2020 CISO Benchmark: meer investeringen in cloudsecurity en automatisering om complexiteit te bestrijden

IT-managers luiden noodklok voor digitale veiligheid door massale route naar de cloud

Ultimum en Baangericht sluiten bijzonder convenant

BlackBerry breidt mogelijkheden EPP en EDR uit met verbeterd CylancePROTECT® en CylanceOPTICS®

Yolt Technology Services biedt open banking-dekking van +90% in Nederland

Liferay benoemt Pieter van der Werf tot General Manager Benelux

Europees Onderzoek: open data aanjager economie

Rabo Frontier Ventures Commits to Speedinvest 3
FLS Nederland .. contact

Logo FLS Nederland B.V.

FLS Nederland .. sociaal

FLS Nederland .. tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Databricks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl