www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

NAARDEN - Lexmark, wereldwijd leider in oplossingen voor beeldverwerking, breidt zijn A3-productlijn uit met twee nieuwe multifunctionele printers (MFP's): de Lexmark CX920de en Lexmark XC9225. Deze nieuwe apparaten bieden functies en prestaties van grootzakelijk niveau voor de onderkant van de A3-markt.

image

Deze nieuwe MFP's zijn standaard uitgerust met diverse functies. Ze ondersteunen veeleisende taken door een krachtige combinatie van printen, kopiëren, scannen, faxen en optionele afwerking. De kleurenuitvoer tot SRA3/12x18 zorgt voor kleurrijke afdrukken. Dankzij de geavanceerde techniek houden de apparaten het langer vol en worden onderbrekingen tot een minimum beperkt zodat het werk door kan gaan. Deze A3-apparaten zijn een ideale keuze voor middelgrote werkgroepen die een flexibele, veelzijdige MFP nodig hebben. Doordat ze in groter formaat kunnen afdrukken en geïntegreerd zijn met het volledige portfolio van exclusieve Lexmark-functies en -services, zijn ze ook een aanvulling op de mogelijkheden van al aanwezige A4-printers.

Uitvoer in meerdere formaten – De apparaten hebben een kleurenuitvoer tot SRA3/12x18, terwijl extra papierlades het mogelijk maken om op A4-formaat af te drukken. Een multifunctionele invoer kan ook kleine enveloppen verwerken. Het apparaat kan onder meer dikker papier, glanzend papier, gerecycled papier, transparanten en etiketten verwerken.

Hoog rendement van de productiecapaciteit – Originele Lexmark-tonercartridges drukken tot 18.500 zwarte of 11.500 kleurenpagina's af, terwijl eenheden voor ontwikkelaars tot 600.000 pagina's meegaan voor een lange gebruiksduur.

Snelle scanner – De dubbelzijdige automatische documentinvoer (ADF) biedt plaats aan 100 vellen en kan tot 160 pagina's per minuut scannen. Dankzij de mogelijkheid om verschillende typen tegelijkertijd te scannen, vastgelopen pagina's afzonderlijk te herstellen, de standaard OCR, en de optie "classificeren en routeren" voldoen de apparaten aan de vereisten voor automatisch scannen op de hoogste snelheid.

Intuïtief kleuren-touchscreen – Het grote 10-inch kleuren-touchscreen met geavanceerde e-Task-interface heeft een glad oppervlak en kan door bijna alles worden bediend, inclusief pennen, vingertoppen of nagels, zonder kracht of direct contact met de huid. De moderne interface is herkenbaar voor gebruikers, waardoor de behoefte aan training minimaal is.

Software-oplossingen – De gebruikerservaring en productiviteit kunnen worden verbeterd met de meegeleverde applicaties. Apparaten kunnen bovendien worden aangepast via optionele applicaties die zijn afgestemd op een specifieke behoefte of industrie. Met de beschikbare pakketten voor softwareontwikkeling kunnen klanten ook hun eigen applicaties maken. Lexmarks slimme MFP-aanpassingsmogelijkheden maken de investering toekomstbestendig.

Afwerkingsopties – De afwerkingsopties bestaan onder meer uit nietjes op meerdere posities, perforatie, het bundelen tot een boekje, zadelsteek en in drieën vouwen. De afwerkingsmachine heeft een uitvoercapaciteit tot 3500 vellen.

“Lexmark is blij deze aanvullingen op ons bekroonde productportfolio aan te kunnen bieden”, aldus Peter van Broekhoven, Managing Director Lexmark Benelux. “Deze nieuwe producten bieden de betrouwbaarheid, veiligheid en het gebruiksgemak waarmee Lexmark de hoogste volumegroei op het gebied van laser-hardware in de branche wist te bereiken, volgens de laatste metingen van IDC in 2019.[1]”

Van Broekhoven vervolgt: “Lexmark breidt de hardware-investering van onze klanten uit met machines die langer meegaan, gebruikers in staat stellen de klus efficiënt te klaren en die het beheer van het printerpark vereenvoudigen door upgrades en onderhoud te verduidelijken.”
Over Lexmark
Lexmark creëert innovatieve imaging-oplossingen en technologieën die klanten overal ter wereld helpen om informatie eenvoudig en efficiënt te printen, beveiligen en beheren.

Lexmark, het Lexmark-logo en Open the possibilities zijn handelsmerken van Lexmark International, Inc., in de VS en / of andere landen. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

[1] Bron: 2019Q3 IDC HCP Tracker.
Laatste van Lexmark International
Lexmark verbetert wereldwijd partnerprogramma

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

Lexmark ontvangt Summer 2018 Pick-award
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Lexmark Intern.. contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl