www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

NAARDEN - Lexmark, wereldwijd leider in oplossingen voor beeldverwerking, breidt zijn A3-productlijn uit met twee nieuwe multifunctionele printers (MFP's): de Lexmark CX920de en Lexmark XC9225. Deze nieuwe apparaten bieden functies en prestaties van grootzakelijk niveau voor de onderkant van de A3-markt.

image

Deze nieuwe MFP's zijn standaard uitgerust met diverse functies. Ze ondersteunen veeleisende taken door een krachtige combinatie van printen, kopiëren, scannen, faxen en optionele afwerking. De kleurenuitvoer tot SRA3/12x18 zorgt voor kleurrijke afdrukken. Dankzij de geavanceerde techniek houden de apparaten het langer vol en worden onderbrekingen tot een minimum beperkt zodat het werk door kan gaan. Deze A3-apparaten zijn een ideale keuze voor middelgrote werkgroepen die een flexibele, veelzijdige MFP nodig hebben. Doordat ze in groter formaat kunnen afdrukken en geïntegreerd zijn met het volledige portfolio van exclusieve Lexmark-functies en -services, zijn ze ook een aanvulling op de mogelijkheden van al aanwezige A4-printers.

Uitvoer in meerdere formaten – De apparaten hebben een kleurenuitvoer tot SRA3/12x18, terwijl extra papierlades het mogelijk maken om op A4-formaat af te drukken. Een multifunctionele invoer kan ook kleine enveloppen verwerken. Het apparaat kan onder meer dikker papier, glanzend papier, gerecycled papier, transparanten en etiketten verwerken.

Hoog rendement van de productiecapaciteit – Originele Lexmark-tonercartridges drukken tot 18.500 zwarte of 11.500 kleurenpagina's af, terwijl eenheden voor ontwikkelaars tot 600.000 pagina's meegaan voor een lange gebruiksduur.

Snelle scanner – De dubbelzijdige automatische documentinvoer (ADF) biedt plaats aan 100 vellen en kan tot 160 pagina's per minuut scannen. Dankzij de mogelijkheid om verschillende typen tegelijkertijd te scannen, vastgelopen pagina's afzonderlijk te herstellen, de standaard OCR, en de optie "classificeren en routeren" voldoen de apparaten aan de vereisten voor automatisch scannen op de hoogste snelheid.

Intuïtief kleuren-touchscreen – Het grote 10-inch kleuren-touchscreen met geavanceerde e-Task-interface heeft een glad oppervlak en kan door bijna alles worden bediend, inclusief pennen, vingertoppen of nagels, zonder kracht of direct contact met de huid. De moderne interface is herkenbaar voor gebruikers, waardoor de behoefte aan training minimaal is.

Software-oplossingen – De gebruikerservaring en productiviteit kunnen worden verbeterd met de meegeleverde applicaties. Apparaten kunnen bovendien worden aangepast via optionele applicaties die zijn afgestemd op een specifieke behoefte of industrie. Met de beschikbare pakketten voor softwareontwikkeling kunnen klanten ook hun eigen applicaties maken. Lexmarks slimme MFP-aanpassingsmogelijkheden maken de investering toekomstbestendig.

Afwerkingsopties – De afwerkingsopties bestaan onder meer uit nietjes op meerdere posities, perforatie, het bundelen tot een boekje, zadelsteek en in drieën vouwen. De afwerkingsmachine heeft een uitvoercapaciteit tot 3500 vellen.

“Lexmark is blij deze aanvullingen op ons bekroonde productportfolio aan te kunnen bieden”, aldus Peter van Broekhoven, Managing Director Lexmark Benelux. “Deze nieuwe producten bieden de betrouwbaarheid, veiligheid en het gebruiksgemak waarmee Lexmark de hoogste volumegroei op het gebied van laser-hardware in de branche wist te bereiken, volgens de laatste metingen van IDC in 2019.[1]”

Van Broekhoven vervolgt: “Lexmark breidt de hardware-investering van onze klanten uit met machines die langer meegaan, gebruikers in staat stellen de klus efficiënt te klaren en die het beheer van het printerpark vereenvoudigen door upgrades en onderhoud te verduidelijken.”
Over Lexmark
Lexmark creëert innovatieve imaging-oplossingen en technologieën die klanten overal ter wereld helpen om informatie eenvoudig en efficiënt te printen, beveiligen en beheren.

Lexmark, het Lexmark-logo en Open the possibilities zijn handelsmerken van Lexmark International, Inc., in de VS en / of andere landen. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

[1] Bron: 2019Q3 IDC HCP Tracker.
Laatste van Lexmark International
Lexmark verbetert wereldwijd partnerprogramma

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

Lexmark ontvangt Summer 2018 Pick-award
1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Datto integreert met Intel®: beheer op afstand op basis van Intel vPro®-technologie

Cisco vereenvoudigt security en pakt complexiteit aan met geïntegreerd cloudplatform: Cisco SecureX

Workfront benoemt David Burggraaf tot Chief Technology Officer

Innovatie-enabler Rubix kiest voor strategische PR- en marketingaanpak van Lubbers De Jong TECH PR

Embedded World 2020 – Wibu-Systems op kruispunt van industriële transformatie

Genealogisch computerprogramma Ancestor Tree Manager

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan

Motiv ICT Security en KnowBe4 partneren in strijd tegen social engineering

Cisco 2020 CISO Benchmark: meer investeringen in cloudsecurity en automatisering om complexiteit te bestrijden

IT-managers luiden noodklok voor digitale veiligheid door massale route naar de cloud

Ultimum en Baangericht sluiten bijzonder convenant

BlackBerry breidt mogelijkheden EPP en EDR uit met verbeterd CylancePROTECT® en CylanceOPTICS®

Yolt Technology Services biedt open banking-dekking van +90% in Nederland

Liferay benoemt Pieter van der Werf tot General Manager Benelux

Europees Onderzoek: open data aanjager economie

Rabo Frontier Ventures Commits to Speedinvest 3
Lexmark Intern.. contact

Logo Lexmark International

Lexmark Intern.. sociaal

Lexmark Intern.. tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Databricks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl