Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen

NAARDEN - Lexmark, wereldwijd leider in oplossingen voor beeldverwerking, breidt zijn A3-productlijn uit met twee nieuwe multifunctionele printers (MFP's): de Lexmark CX920de en Lexmark XC9225. Deze nieuwe apparaten bieden functies en prestaties van grootzakelijk niveau voor de onderkant van de A3-markt.

image

Deze nieuwe MFP's zijn standaard uitgerust met diverse functies. Ze ondersteunen veeleisende taken door een krachtige combinatie van printen, kopiëren, scannen, faxen en optionele afwerking. De kleurenuitvoer tot SRA3/12x18 zorgt voor kleurrijke afdrukken. Dankzij de geavanceerde techniek houden de apparaten het langer vol en worden onderbrekingen tot een minimum beperkt zodat het werk door kan gaan. Deze A3-apparaten zijn een ideale keuze voor middelgrote werkgroepen die een flexibele, veelzijdige MFP nodig hebben. Doordat ze in groter formaat kunnen afdrukken en geïntegreerd zijn met het volledige portfolio van exclusieve Lexmark-functies en -services, zijn ze ook een aanvulling op de mogelijkheden van al aanwezige A4-printers.

Uitvoer in meerdere formaten – De apparaten hebben een kleurenuitvoer tot SRA3/12x18, terwijl extra papierlades het mogelijk maken om op A4-formaat af te drukken. Een multifunctionele invoer kan ook kleine enveloppen verwerken. Het apparaat kan onder meer dikker papier, glanzend papier, gerecycled papier, transparanten en etiketten verwerken.

Hoog rendement van de productiecapaciteit – Originele Lexmark-tonercartridges drukken tot 18.500 zwarte of 11.500 kleurenpagina's af, terwijl eenheden voor ontwikkelaars tot 600.000 pagina's meegaan voor een lange gebruiksduur.

Snelle scanner – De dubbelzijdige automatische documentinvoer (ADF) biedt plaats aan 100 vellen en kan tot 160 pagina's per minuut scannen. Dankzij de mogelijkheid om verschillende typen tegelijkertijd te scannen, vastgelopen pagina's afzonderlijk te herstellen, de standaard OCR, en de optie "classificeren en routeren" voldoen de apparaten aan de vereisten voor automatisch scannen op de hoogste snelheid.

Intuïtief kleuren-touchscreen – Het grote 10-inch kleuren-touchscreen met geavanceerde e-Task-interface heeft een glad oppervlak en kan door bijna alles worden bediend, inclusief pennen, vingertoppen of nagels, zonder kracht of direct contact met de huid. De moderne interface is herkenbaar voor gebruikers, waardoor de behoefte aan training minimaal is.

Software-oplossingen – De gebruikerservaring en productiviteit kunnen worden verbeterd met de meegeleverde applicaties. Apparaten kunnen bovendien worden aangepast via optionele applicaties die zijn afgestemd op een specifieke behoefte of industrie. Met de beschikbare pakketten voor softwareontwikkeling kunnen klanten ook hun eigen applicaties maken. Lexmarks slimme MFP-aanpassingsmogelijkheden maken de investering toekomstbestendig.

Afwerkingsopties – De afwerkingsopties bestaan onder meer uit nietjes op meerdere posities, perforatie, het bundelen tot een boekje, zadelsteek en in drieën vouwen. De afwerkingsmachine heeft een uitvoercapaciteit tot 3500 vellen.

“Lexmark is blij deze aanvullingen op ons bekroonde productportfolio aan te kunnen bieden”, aldus Peter van Broekhoven, Managing Director Lexmark Benelux. “Deze nieuwe producten bieden de betrouwbaarheid, veiligheid en het gebruiksgemak waarmee Lexmark de hoogste volumegroei op het gebied van laser-hardware in de branche wist te bereiken, volgens de laatste metingen van IDC in 2019.[1]”

Van Broekhoven vervolgt: “Lexmark breidt de hardware-investering van onze klanten uit met machines die langer meegaan, gebruikers in staat stellen de klus efficiënt te klaren en die het beheer van het printerpark vereenvoudigen door upgrades en onderhoud te verduidelijken.”
Over Lexmark
Lexmark creëert innovatieve imaging-oplossingen en technologieën die klanten overal ter wereld helpen om informatie eenvoudig en efficiënt te printen, beveiligen en beheren.

Lexmark, het Lexmark-logo en Open the possibilities zijn handelsmerken van Lexmark International, Inc., in de VS en / of andere landen. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

[1] Bron: 2019Q3 IDC HCP Tracker.
Laatste van Lexmark International
Lexmark gecertificeerd volgens de ISO 20243-norm

Lexmark verbetert wereldwijd partnerprogramma

Lexmark levert veelzijdige A3-MFP's voor middelgrote werkgroepen
Wereldleider in beveiliging van mobiele apparaten en apps, Zimperium, sluit distributie-overeenkomst met Distology

THE BRISTOL GROUP en Guardian360 sluiten partnership voor de levering van continue veiligheidsscans in Duitsland

Frontline Solutions her-certificeert zich voor ISO27001

IFS uitgeroepen tot Leider in Gartner’s 2020 Magic Quadrant for Field Service Management

Slechts 5 procent vindt innovatie in de dienstverlening het belangrijkst bij keuze financiële dienstverlener

Zyxel introduceert tri-mode beheer met nieuwe hybride switch

Heijmans gaat langdurige IT-samenwerking aan met Conclusion

BOYS WITH BRAINS NU IN 17 LANDEN IN EUROPA ACTIEF

Broad Horizon neemt Data Management Professionals over

Razer DeathAdder V2 nu beschikbaar in mini-variant

Tilburgse onderwijsinstellingen slaan handen ineen voor ICT

Oracle Autonomous Database nu beschikbaar in datacenters van klanten

Oracle kondigt 'Oracle Dedicated Region Cloud@Customer' aan
Thunderbolt 4: universele kabelconnectiviteit voor iedereen

Partnership Solipsis Managed Services en Printix maakt locatieonafhankelijk printer-management mogelijk vanuit de cloud

Werknemers bereid tot langere trips als zakenreizen daarmee duurzamer worden

Spotify lanceert ‘Soundtrack Your Workout’

Behoefte aan Tech-oplossingen ter voorkoming van COVID-19 groeit in vastgoedsector

Western Digital vergroot capaciteit enterprise HDD’s naar 18TB

Nederland dreigt toppositie binnen Europese startup ecosystemen te verliezen

ZIVVER lanceert veilig en betaalbaar videobellen

ICT GROUP CONVENES EXTRAORDINARY MEETING OF SHAREHOLDERS
Lexmark Intern.. contact

Logo Lexmark International

Lexmark Intern.. sociaal

Lexmark Intern.. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo IFS
Logo CRM Partners
Logo Zyxel