www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2497 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

KPMG sluit licentieovereenkomst met OutSystems

KPMG zet het OutSystems-platform in om digitale oplossingen te ontwikkelen zowel voor de eigen organisatie als voor klanten

Utrecht– OutSystems, leverancier van hét platform voor low-code-applicatieontwikkeling, heeft per 1 februari 2020 een licentieovereenkomst met KPMG gesloten. KPMG gebruikt het low-code-platform van OutSystems in de cloud voor zowel de eigen organisatie als voor haar klanten. Hiermee is het mogelijk snel praktische oplossingen op een agile-wijze te ontwerpen, ontwikkelen en implementeren om de digitale transformatie te bespoedigen en kosten te beperken. Het partnership met OutSystems stelt KPMG in staat om verder te digitaliseren en softwareoplossingen te implementeren met een snelle time-to-market. Dit zorgt voor een kwaliteitsimpuls van de dienstverlening van KPMG en maakt processen efficiënter.

De volgende stap in digitalisering
KPMG hanteert bij het leveren van digitale transformatiediensten een pragmatische werkwijze. Door gebruik te maken van low-code is KPMG in staat snel softwareoplossingen te ontwikkelen en klanten wendbaarder te maken.

Alex Brouwer, Partner bij KPMG: “OutSystems biedt KPMG zowel intern als extern de kans om de digitale agenda naar voren te brengen. Naast de mogelijkheid voor het interne IT-team om de eigen bedrijfsvoering te digitaliseren, zal het platform dienen om oplossingen te bouwen voor onze klanten. De eerste use cases worden ontwikkeld voor ons Digital Assurance & Innovation (Dani)-platform, waarmee KPMG haar auditdivisie klaarstoomt voor de toekomst, en voor een lopend project in van duurzaamheid certificering. Beide cases zullen OutSystems gebruiken om business-to-business (B2B)-processen snel en dynamisch op te zetten tussen KPMG en onze klanten. Dit verbetert de samenwerking en communicatie. Via ons Global Center of Excellence in Portugal, staat KPMG klaar om Enterprise klanten te ondersteunen in hun wereldwijde digitale transformatie.”

Bart Meursing, Vice President Northern Europe bij OutSystems: “Dit partnership met KPMG onderstreept de toegevoegde waarde van het low-code-platform in digitale transformatie-trajecten bij enterprise-klanten. Met low-code is KPMG in staat organisaties te helpen om constant in te spelen op de veranderende marktomstandigheden. Met hoogwaardige kwalitatieve oplossingen die inspelen op de wensen en eisen van de klant helpen zij klanten aan een competitief voordeel. Bovendien voegt KPMG de daad bij het woord door het platform ook intern in te zetten en zo de eigen bedrijfsprocessen te optimaliseren.”
Laatste van OutSystems

Logo ReaQta
Logo XIXO
Logo Alcadis
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Uniserver

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl