Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Keeping introduceert zeven nieuwe koppelingen en een API

Urenregistratie-app koppelt met 5 nieuwe boekhoudprogrammas en 2 salarispakketten

PERSBERICHT Amsterdam 12 februari 2020 – Keeping trapt 2020 af met 7 nieuwe koppelingen om urenregistratie-mogelijkheden met externe programma’s uit te breiden. Vanaf nu koppelt Keeping met 5 nieuwe boekhoudprogramma’s, 2 nieuwe salarisprogramma’s en geeft het ontwikkelaars de mogelijkheid meer koppelingen te schrijven. Keeping maakt het hiermee voor ondernemers mogelijk om direct vanuit de gevoerde urenregistratie zowel klanten als personeel te bedienen. Klanten worden nauwkeurig gefactureerd en personeel wordt nauwkeurig uitbetaald, allemaal gebaseerd op de exacte uren die in Keeping geregistreerd staan.

Nieuwe boekhoudprogramma’s

Keeping zet de trend in het nauwkeurig factureren van gewerkte uren door. Vanaf nu kunnen gewerkte uren (naast Moneybird) ook gefactureerd worden met: e-Boekhouden.nl, Exact Online, Jortt, Twinfield en Snelstart. Dankzij deze vernieuwingsslag heeft de ondernemer nu meer mogelijkheden om flexibele facturatie op te stellen. In totaal kan de ondernemer nu kiezen uit 6 boekhoudprogramma’s om Keeping-uren mee te factureren.

Door gewerkte uren te koppelen aan facturen krijgt een ondernemer betere inzichten in verhoudingen tussen inspanning en opbrengst. Werkelijke uurtarieven worden daarmee snel duidelijker, want je kan immers bijna nooit 100% van je gewerkte uren factureren. Directe en indirecte uren spelen hierbij een belangrijke rol en de verhouding tussen deze twee soorten uren wordt steeds belangrijker. Keeping helpt de ondernemers met deze onderdelen van ondernemen en maakt ze zo transparant mogelijk.

Nieuwe salarisprogramma’s

Het is nu ook mogelijk om gewerkte uren van personeel direct door te sturen naar een salarisprogramma. Vooralsnog zijn 2 nieuwe koppelingen met Employes en Nmbrs gerealiseerd. Met de nieuwe salarisprogramma-koppelingen mikt Keeping op het inzichtelijk en gemakkelijk maken van uitbetalen van personeel. Zowel de ondernemer als het personeel halen hier hun voordeel uit, uitbetaalde uren zijn immers strak terug te zien in Keeping, en met de nieuwe koppelingen worden op basis van deze exacte uren salarisstroken opgesteld. Dit betekent meer nauwkeurigheid en duidelijkheid bij het uitbetalen van flex-personeel.

Keeping API voor ontwikkelaars

Naast de 7 nieuwe koppelingen die Keeping zelf aanbiedt, is het nu ook mogelijk zelf een koppeling te schrijven. Met de Keeping API koppelt een ontwikkelaar eenvoudig interne systemen, zoals een intranet, of een ander programma. Zo kunnen nu bijvoorbeeld urenregistratierapportages real-time worden opgenomen in dashboards, en is het ook mogelijk nieuwe interne projecten direct beschikbaar te maken in Keeping.

Over Keeping

Keeping is software voor moeiteloze urenregistratie. Keeping ondersteunt ruim 20.000 ondernemers en zzp’ers in Nederland en België bij het voeren van hun urenadministratie. Gebruikers van Keeping krijgen door de uitgebreide rapportagemogelijkheden inzicht in de tijdsbesteding van iedereen in hun team. Koppelingen met projectmanagementapplicaties, boekhoudprogramma’s en salarisprogramma’s maken het mogelijk dit inzicht verder te verdiepen en uren breder in te zetten. Keeping is ontwikkeld met veel aandacht voor de gebruiker, om zo het invoeren van de tijdbesteding snel en prettig te maken.

Keeping is opgezet en ontwikkeld door Label305. Naast de ontwikkeling van Keeping, houdt Label305 zich bezig met het ondersteunen en adviseren van startups en bedrijven. Label305-ingenieurs ontwierpen en ontwikkelden de applicaties van de volgende Nederlandse startups: TaXapi, Fairlingo, Autosociaal, Trecxs, Travelia, 360SportsIntelligence en Continuous Learning. De experts van Label305 spelen tevens een belangrijke rol bij de software voor producten van: Nedap, VETH, itslearning, WaterRower, Sunway, NoHRD en RP3 Dynamic.
Laatste van Keeping
Keeping introduceert zeven nieuwe koppelingen en een API

Keeping geeft het MKB en zzp’ers meer mogelijkheden voor urenregistratie
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Keeping contact

Logo Keeping

Keeping sociaal

Keeping tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage