www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

Royal IHC kiest voor Bizzomate en Mendix bij uitvoering digitale strategie

Mendix low-code platform ondersteunt Royal IHC bij uitbouwen marktleiderschap in concurrerende markt

Royal IHC is een internationale leverancier van innovatieve apparatuur, schepen en diensten voor de offshore-, bagger- en wet mining industrie. Het bedrijf heeft te maken met steeds veranderende klantbehoeften en sterke wereldwijde concurrentie. Om het marktleiderschap uit te bouwen en klanten innovatieve oplossingen te blijven bieden, is digitalisering een belangrijk onderdeel van de strategie van Royal IHC. Voor de uitvoering hiervan heeft Royal IHC gekozen voor Bizzomate en het low-code platform van Mendix.

Royal IHC maakt het voor klanten mogelijk complexe projecten uit te voeren van het wateroppervlak tot aan de oceaanbodem in de meest uitdagende maritieme omgevingen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, maar meer dan 3.000 werknemers werken vanuit kantoren verspreid over de hele wereld. Zo wordt klantondersteuning op elk continent geboden.

“Digitalisering is van strategisch belang voor Royal IHC”, zegt Jan van de Wouw, directeur Digital Business bij Royal IHC. “Daarom hebben we het ‘One IHC-programma’ geïntroduceerd. Hiermee willen we bestaande processen digitaliseren en nieuwe oplossingen ontwikkelen. Om de ambities van ‘One IHC ‘ te realiseren, zochten we een partner voor de lange termijn en een low-code platform waarmee we de levering van nieuwe applicaties snel en efficiënt kunnen opschalen. ”

Betere samenwerking tussen zakelijke stakeholders en de IT-afdeling
De juiste oplossing voor Royal IHC moest aan een aantal voorwaarden voldoen. Het platform moest applicaties opleveren die een native mobile ervaring bieden op diverse apparaten. Ook de online en offline beschikbaarheid van de applicaties was een vereiste. Een bijkomend doel was dat het nieuwe platform de samenwerking tussen zakelijke stakeholders en de IT-afdeling zou verbeteren. Dit moest uiteindelijk leiden tot extra ontwikkelcapaciteit in de organisatie. Dit was nodig om aan de groeiende vraag naar applicaties, dashboards en portals te voldoen.

Na een uitgebreide selectieprocedure, waarbij verschillende low-code platformen werden geëvalueerd, koos Royal IHC voor Mendix en partner Bizzomate. Doorslaggevend bij deze beslissing waren de uitgebreide online en offline mobiele mogelijkheden, de gezamenlijke visie op hoe op componenten gebaseerde architecturen ondersteund moeten worden en de uitgebreide kennis en ervaring van het Bizzomate-team. Het feit dat Mendix onderdeel is van Siemens speelde ook een rol. Royal IHC gebruikt voor zijn gehele wereldwijde productontwikkeling en productdata beheerprocessen namelijk Siemens' geïntegreerde suite van Digital Industries Software-oplossingen.

“Als ik kijk naar de eisen die we hadden en wat Bizzomate en Mendix ons bieden, hebben we een perfecte match gevonden”, stelt Van de Wouw. “We zijn verheugd om applicaties te gaan maken die een échte meerwaarde hebben voor de dagelijkse activiteiten van onze klanten. We gaan het Mendix-platform gebruiken als een innovatieplatform om oplossingen te creëren die klanten de inzichten geven die ze nodig hebben om proactief te zijn. We willen bijvoorbeeld een applicatie introduceren die voorspelt wanneer schepen onderhoud nodig hebben. Zo worden onze klanten niet met onaangename verrassingen geconfronteerd wanneer ze midden op de oceaan zijn en kunnen ze écht voorop blijven lopen.

Uitbreiding naar het Verenigd Koninkrijk
In eerste instantie zal het Nederlandse team gaan werken met het Mendix-platform. Daarna zal het team in het Verenigd Koninkrijk aan de slag gaan met low-code zodat ook zij deze geavanceerde applicaties kunnen bouwen.

"We zijn trots dat Royal IHC voor ons heeft gekozen", zegt Dries Ausems, Bizzomates Merchant of Progress. “Royal IHC is een uitstekend voorbeeld van een Nederlandse maritieme dienstverlener die erin slaagt de wereldwijde concurrentie voor te blijven door innovatie te stimuleren. We kijken ernaar uit om nauw met hen samen te werken in dit proces en Royal IHC te helpen bij het ontwikkelen van toekomstbestendige oplossingen. "

Over Bizzomate
Bizzomate B.V. is een gecertificeerde Mendix-partner van het eerste uur. Door het gebruik van innovatieve methoden en de beste tools helpen we bedrijven hun systemen te moderniseren, processen te automatiseren en klantcontact te verbeteren. Meer informatie: https://www.bizzomate.com/
Laatste van Bizzomate
Royal IHC kiest voor Bizzomate en Mendix bij uitvoering digitale strategie

Bizzomate sluit partnerovereenkomst met Mendix
1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Datto integreert met Intel®: beheer op afstand op basis van Intel vPro®-technologie

Cisco vereenvoudigt security en pakt complexiteit aan met geïntegreerd cloudplatform: Cisco SecureX

Workfront benoemt David Burggraaf tot Chief Technology Officer

Innovatie-enabler Rubix kiest voor strategische PR- en marketingaanpak van Lubbers De Jong TECH PR

Embedded World 2020 – Wibu-Systems op kruispunt van industriële transformatie

Genealogisch computerprogramma Ancestor Tree Manager

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan

Motiv ICT Security en KnowBe4 partneren in strijd tegen social engineering

Cisco 2020 CISO Benchmark: meer investeringen in cloudsecurity en automatisering om complexiteit te bestrijden

IT-managers luiden noodklok voor digitale veiligheid door massale route naar de cloud

Ultimum en Baangericht sluiten bijzonder convenant

BlackBerry breidt mogelijkheden EPP en EDR uit met verbeterd CylancePROTECT® en CylanceOPTICS®

Yolt Technology Services biedt open banking-dekking van +90% in Nederland

Liferay benoemt Pieter van der Werf tot General Manager Benelux

Europees Onderzoek: open data aanjager economie

Rabo Frontier Ventures Commits to Speedinvest 3
Bizzomate contact

Logo Bizzomate

www.bizzomate.com
Bizzomate sociaal

Bizzomate tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Databricks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl