Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (1 jaar en 177 dagen geleden)
PR: LVTPR

73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

• Meer dan tachtig procent van C-level-, business- en IT-beslissers denkt dat digitale performance essentieel is voor bedrijfsgroei
  • Meer dan 1.700 technologie-executives in zes landen delen hun mening over innovatie, productiviteit, menselijk gedrag en IT-mogelijkheden in nieuwste onderzoeksrapport van Riverbed
Hoofddorp, 11 februari 2020 Riverbed® deelt de resultaten van een onderzoek waaruit blijkt dat zeventig procent van de C-level-beslissers denkt dat businessinnovatie en personeelsbehoud worden gestimuleerd door meer inzicht in netwerk- en applicatieperformance. De onderzoeksresultaten – afkomstig uit het rapport ‘Rethink Possible: Visibility and Network Performance – The Pillars of Business Success’ – tonen een positieve correlatie tussen effectieve technologie en de gezondheid van een bedrijf. 86 procent van de C-level- en IT-beslissers en 87 procent van de businessbeslissers vindt daarnaast dat digitale performance steeds belangrijker is voor de bedrijfsgroei.

Trage systemen en gebrek aan inzicht
Driekwart van alle ondervraagde groepen is weleens gefrustreerd geweest door de huidige netwerkperformance, waarbij de IT-infrastructuur de belangrijkste reden was voor de slechte performance. Dit probleem wordt verergerd door een gebrek aan volledig en consistent inzicht. Een op de drie IT-beslissers heeft onvoldoende inzicht in applicaties, netwerken en/of eindgebruikers. Daarnaast heeft trage en verouderde technologie volgens bijna de helft van het C-level (49 procent) direct invloed op de groei van hun business. Dit onderstreept het belang van nieuwe technologie voor het stimuleren van productiviteit, creativiteit en innovatie.

Businessprioriteiten en -uitdagingen
Businessprioriteiten en -uitdagingen veranderen, dus moet de relevante technologie mee veranderen. Volgens meer dan driekwart (76 procent) van de IT-beslissers moet hun IT-infrastructuur de komende vijf jaar flink veranderen om nieuwe ontwikkelingen te ondersteunen. 95 procent van alle respondenten geeft aan dat innovatie en een andere manier van denken essentieel zijn voor businesssucces en dat nieuwe technologieën moeten worden omarmd. Mogelijk is dat de reden dat tachtig procent van de businessbeslissers en 77 procent van het C-level de investering in next-generation technologie essentieel vindt.

Michael Rudrich, Regional Vice-President Central Europe van Riverbed Technology: “Alle beslissers zien in dat inzicht, een geoptimaliseerde netwerkinfrastructuur en het versnellen van de cloud- en SaaS-performance bijdragen aan de bedrijfsgroei. Daarom is het van belang dat al deze beslissers op één lijn komen te zitten en investeren in de juiste oplossingen, meetbaarheid prioriteren en inzicht en infrastructuur bovenaan de agenda zetten. Bij Riverbed tillen we bedrijven naar een hoger niveau, of we ze nu helpen met het monitoren van netwerken en de apps die daarop draaien, met applicatieperformance of met het updaten van de netwerkinfrastructuur die ten grondslag ligt aan hun digitale dienstverlening. We geloven dat dit de sleutel is voor de ondersteuning van het personeel van onze klanten en hun ambities. Dit resulteert in innovatie, creativiteit en het vermogen om mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken.”

Rethink Possible: een verandering van de digitale ervaring
Meer dan tachtig procent van alle beslissers (82 procent C-level, 84 procent business- en IT-beslissers) is het erover eens dat bedrijven de mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief moeten bekijken om competitief te blijven in de moderne, onvoorspelbare wereld. Technologie speelt hierin een belangrijke rol. Riverbeds portfolio van next-generation oplossingen voorziet klanten wereldwijd van het inzicht, de acceleratie, de optimalisatie en de connectiviteit die nodig zijn om performance van, en inzicht in netwerken en applicaties te maximaliseren.

Meer weten? Download hier het volledige ‘Rethink Possible: Visibility and Network Performance – The Pillars of Business Success’-rapport en meng je hier in het gesprek.

Volg Riverbed
##

Rethink Possible: onderzoeksmethodologie
Het onderzoek werd namens Riverbed uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau Sapio, dat gevestigd is in het Verenigd Koninkrijk. Riverbed ondervroeg 1.726 beslissers (met een doorslaggevende invloed op budgetuitgaven op het gebied van technologie-implementaties), bestaande uit 204 C-level-beslissers, 758 businessbeslissers en 764 IT-beslissers. Respondenten kwamen uit de volgende landen: het Verenigd Koninkrijk (467), Frankrijk (454), Duitsland (451), Nederland (121), Zwitserland (108) en het Midden-Oosten (125). Alle respondenten zijn werkzaam voor organisaties met meer dan vijfhonderd medewerkers.

Over Riverbed
Riverbed stelt organisaties in staat de performance van, en het inzicht in netwerken en applicaties te maximaliseren. Daardoor voorkomen zij complexiteiten en kunnen ze hun digitale en cloudinvesteringen optimaal benutten. Het Riverbed Network and Performance Platform helpt organisaties de performance van elk netwerk voor elke applicatie te visualiseren, te optimaliseren, te herstellen en te versnellen. Het platform benadert performance en inzicht op holistische wijze met best-in-class WAN-optimalisatie, network performance management (NPM), applicatieacceleratie (inclusief Office 365, SaaS, client- en cloudacceleratie) en enterprise-grade SD-WAN. Riverbed heeft meer dan 30.000 klanten, inclusief 99 procent van de Fortune 100-bedrijven. Meer informatie: riverbed.com.

Riverbed en alle gebruikte Riverbed-producten, -diensten of -logo’s zijn handelsmerken van Riverbed Technology, Inc. Alle andere genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Riverbed

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
Verstreken tijd: 1 jaar en 177 dagen

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com