www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2488 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

• Meer dan tachtig procent van C-level-, business- en IT-beslissers denkt dat digitale performance essentieel is voor bedrijfsgroei
  • Meer dan 1.700 technologie-executives in zes landen delen hun mening over innovatie, productiviteit, menselijk gedrag en IT-mogelijkheden in nieuwste onderzoeksrapport van Riverbed
Hoofddorp, 11 februari 2020 Riverbed® deelt de resultaten van een onderzoek waaruit blijkt dat zeventig procent van de C-level-beslissers denkt dat businessinnovatie en personeelsbehoud worden gestimuleerd door meer inzicht in netwerk- en applicatieperformance. De onderzoeksresultaten – afkomstig uit het rapport ‘Rethink Possible: Visibility and Network Performance – The Pillars of Business Success’ – tonen een positieve correlatie tussen effectieve technologie en de gezondheid van een bedrijf. 86 procent van de C-level- en IT-beslissers en 87 procent van de businessbeslissers vindt daarnaast dat digitale performance steeds belangrijker is voor de bedrijfsgroei.

Trage systemen en gebrek aan inzicht
Driekwart van alle ondervraagde groepen is weleens gefrustreerd geweest door de huidige netwerkperformance, waarbij de IT-infrastructuur de belangrijkste reden was voor de slechte performance. Dit probleem wordt verergerd door een gebrek aan volledig en consistent inzicht. Een op de drie IT-beslissers heeft onvoldoende inzicht in applicaties, netwerken en/of eindgebruikers. Daarnaast heeft trage en verouderde technologie volgens bijna de helft van het C-level (49 procent) direct invloed op de groei van hun business. Dit onderstreept het belang van nieuwe technologie voor het stimuleren van productiviteit, creativiteit en innovatie.

Businessprioriteiten en -uitdagingen
Businessprioriteiten en -uitdagingen veranderen, dus moet de relevante technologie mee veranderen. Volgens meer dan driekwart (76 procent) van de IT-beslissers moet hun IT-infrastructuur de komende vijf jaar flink veranderen om nieuwe ontwikkelingen te ondersteunen. 95 procent van alle respondenten geeft aan dat innovatie en een andere manier van denken essentieel zijn voor businesssucces en dat nieuwe technologieën moeten worden omarmd. Mogelijk is dat de reden dat tachtig procent van de businessbeslissers en 77 procent van het C-level de investering in next-generation technologie essentieel vindt.

Michael Rudrich, Regional Vice-President Central Europe van Riverbed Technology: “Alle beslissers zien in dat inzicht, een geoptimaliseerde netwerkinfrastructuur en het versnellen van de cloud- en SaaS-performance bijdragen aan de bedrijfsgroei. Daarom is het van belang dat al deze beslissers op één lijn komen te zitten en investeren in de juiste oplossingen, meetbaarheid prioriteren en inzicht en infrastructuur bovenaan de agenda zetten. Bij Riverbed tillen we bedrijven naar een hoger niveau, of we ze nu helpen met het monitoren van netwerken en de apps die daarop draaien, met applicatieperformance of met het updaten van de netwerkinfrastructuur die ten grondslag ligt aan hun digitale dienstverlening. We geloven dat dit de sleutel is voor de ondersteuning van het personeel van onze klanten en hun ambities. Dit resulteert in innovatie, creativiteit en het vermogen om mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken.”

Rethink Possible: een verandering van de digitale ervaring
Meer dan tachtig procent van alle beslissers (82 procent C-level, 84 procent business- en IT-beslissers) is het erover eens dat bedrijven de mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief moeten bekijken om competitief te blijven in de moderne, onvoorspelbare wereld. Technologie speelt hierin een belangrijke rol. Riverbeds portfolio van next-generation oplossingen voorziet klanten wereldwijd van het inzicht, de acceleratie, de optimalisatie en de connectiviteit die nodig zijn om performance van, en inzicht in netwerken en applicaties te maximaliseren.

Meer weten? Download hier het volledige ‘Rethink Possible: Visibility and Network Performance – The Pillars of Business Success’-rapport en meng je hier in het gesprek.

Volg Riverbed
##

Rethink Possible: onderzoeksmethodologie
Het onderzoek werd namens Riverbed uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau Sapio, dat gevestigd is in het Verenigd Koninkrijk. Riverbed ondervroeg 1.726 beslissers (met een doorslaggevende invloed op budgetuitgaven op het gebied van technologie-implementaties), bestaande uit 204 C-level-beslissers, 758 businessbeslissers en 764 IT-beslissers. Respondenten kwamen uit de volgende landen: het Verenigd Koninkrijk (467), Frankrijk (454), Duitsland (451), Nederland (121), Zwitserland (108) en het Midden-Oosten (125). Alle respondenten zijn werkzaam voor organisaties met meer dan vijfhonderd medewerkers.

Over Riverbed
Riverbed stelt organisaties in staat de performance van, en het inzicht in netwerken en applicaties te maximaliseren. Daardoor voorkomen zij complexiteiten en kunnen ze hun digitale en cloudinvesteringen optimaal benutten. Het Riverbed Network and Performance Platform helpt organisaties de performance van elk netwerk voor elke applicatie te visualiseren, te optimaliseren, te herstellen en te versnellen. Het platform benadert performance en inzicht op holistische wijze met best-in-class WAN-optimalisatie, network performance management (NPM), applicatieacceleratie (inclusief Office 365, SaaS, client- en cloudacceleratie) en enterprise-grade SD-WAN. Riverbed heeft meer dan 30.000 klanten, inclusief 99 procent van de Fortune 100-bedrijven. Meer informatie: riverbed.com.

Riverbed en alle gebruikte Riverbed-producten, -diensten of -logo’s zijn handelsmerken van Riverbed Technology, Inc. Alle andere genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Riverbed

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Datto integreert met Intel®: beheer op afstand op basis van Intel vPro®-technologie

Cisco vereenvoudigt security en pakt complexiteit aan met geïntegreerd cloudplatform: Cisco SecureX

Workfront benoemt David Burggraaf tot Chief Technology Officer

Innovatie-enabler Rubix kiest voor strategische PR- en marketingaanpak van Lubbers De Jong TECH PR

Embedded World 2020 – Wibu-Systems op kruispunt van industriële transformatie

Genealogisch computerprogramma Ancestor Tree Manager

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan

Motiv ICT Security en KnowBe4 partneren in strijd tegen social engineering

Cisco 2020 CISO Benchmark: meer investeringen in cloudsecurity en automatisering om complexiteit te bestrijden

IT-managers luiden noodklok voor digitale veiligheid door massale route naar de cloud

Ultimum en Baangericht sluiten bijzonder convenant

BlackBerry breidt mogelijkheden EPP en EDR uit met verbeterd CylancePROTECT® en CylanceOPTICS®

Yolt Technology Services biedt open banking-dekking van +90% in Nederland

Liferay benoemt Pieter van der Werf tot General Manager Benelux

Europees Onderzoek: open data aanjager economie

Rabo Frontier Ventures Commits to Speedinvest 3

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Databricks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl