Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
PR: Marcommit

Ultimaker breidt leiderschapsteam uit met vier talenten

Utrecht – Om wereldwijde groei verder te stimuleren heeft Ultimaker, wereldleider op het gebied van desktop 3D-printen, onlangs haar leiderschapsteam versterkt met vier nieuwe talenten.

Sebastiaan Verhaar - CCO bij Ultimaker
Sebastiaan Verhaar zal in zijn rol als Chief Commercial Officer (CCO) de groei van Ultimaker in de APAC-regio, EMEA en de VS verder stimuleren. Hierbij bouwt hij voort op de successen van de regionale commerciële teams. Hij heeft meer dan zestien jaar ervaring bij bedrijven als Equinix en Google, waar hij succesvolle internationale verkoop- en business development teams heeft opgezet en begeleid in verschillende sectoren, waaronder internetdata-diensten, telecommunicatie, enterprise software, SaaS, cloud en IoT. Verhaar heeft de snelle groei van Ultimaker de afgelopen jaren van een afstand meegekregen en is erg verheugd om een belangrijke rol te gaan spelen in de omzetgroei.

Mariska van IJzerloo - CPO bij Ultimaker
De ambitieuze groeiplannen van Ultimaker vereisen een versterking en verbreding van de wereldwijde organisatie. Om deze plannen te ondersteunen is Mariska van IJzerloo in dienst getreden als Chief People Officer (CPO). Zij is verantwoordelijk voor HR, medewerkers- en leiderschapsontwikkeling en duurzaamheid. Van IJzerloo heeft meer dan vijftien jaar ervaring als leidinggevende bij wereldwijde en innovatieve organisaties als REEBOK, DENSO, Arcadis en Ampelmann. Naast strategisch HR-management, talentacquisitie en -ontwikkeling ligt de expertise van Van IJzerloo bij het begeleiden van verdere globalisering van ambitieuze scale-ups. Volgens Van IJzerloo is een snelle organisatiegroei alleen mogelijk als de mensen binnen de organisatie meegroeien. Ze is daarom gemotiveerd om bij te dragen aan een gezonde en inspirerende werkomgeving, waar alle medewerkers van Ultimaker in kunnen floreren.

Siebe Beintema - CIO bij Ultimaker
Als nieuwe Chief Information Officer (CIO) bij Ultimaker, gaat Siebe Beintema helpen bij het verder definiëren van de IT-strategie van het bedrijf. Hiermee wordt de groei en ontwikkeling van IT én de IT-gerelateerde teams ondersteund. Beintema brengt jarenlange expertise mee, met eerdere functies in IT-Management en als CIO voor bedrijven als Thomas Cook en Lefebvre Sarrut Group/Sdu. In de afgelopen vijf jaar heeft Beintema meegeholpen bij de overname en integratie van verschillende Belgische en Nederlandse bedrijven. Hij wordt verantwoordelijk voor het IT-management, webdevelopment, ERP en het software en services delivery platform. Beintema kijkt ernaar uit om de continue groei van Ultimaker te ondersteunen door het delen van nieuwe en innovatieve oplossingen met zijn collega's en klanten.

Paul Heijmans - Vice President Application Software R&D bij Ultimaker
Siebe Beintema zal nauw samenwerken met Paul Heijmans, die is aangesteld als VP Application Software R&D. Heijmans gaat leidinggeven aan de afdeling R&D-applicatiesoftware en rapporteert aan Dick Moerkens, CTO bij Ultimaker. Hij brengt meer dan twintig jaar ervaring in software engineering mee, waaronder in het ontwikkelen van maatwerksoftware, het bouwen van softwareproducten en het bouwen en draaien van software as a service. Heijmans gaat zich richten op het vormgeven en uitvoeren van de softwarestrategie van Ultimaker, de ontwikkeling van Ultimaker Cura en andere toekomstige softwaregerelateerde diensten. Heijmans is trots om deel uit te maken van het team dat toegankelijke en open software levert die dient als een belangrijke accelerator in de wereldwijde adoptie van 3D-printen.
Laatste van Ultimaker
Ultimaker ondersteunt ziekenhuizen met 3D-printen in coronacrisis

ERIKS kiest Ultimaker voor het opschalen van de 3D-print capaciteit voor OEM- en MRO-klanten

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar
Hotel Alhambra Palace checkt in bij Infor voor klantenservice van wereld-niveau

World Music Day 2020: aantal abonnementen muziekstreamingdiensten stijgt

Tectrade wordt TTNL, Take IT To The Next Level!

'Fervente Verzamelaars' tentoonstelling bij het CODA Cultuurhuis te Apeldoorn

Aandacht voor sociaal kapitaal essentieel bij ‘hybride werken’

Nieuwste manier om veilig en hygiënisch te betalen voor shop-in-shops, online platforms en marktplaatsen gelanceerd

Nederlandse startups blijven de landelijke # 1 banengroeimotor