www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Poly introduceert Poly Lens voor cloudinzichten en video-endpoint-beheer

Poly Lens-beheer en -inzichten voegen meer ‘enterprise cred’ toe aan eenvoudige endpoints; eerste stap naar het samenvoegen van Poly-beheertools tot één krachtige cloudoplossing

AMSTERDAM – 11 februari 2020 – Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT), een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt, onthult Poly Lens: een nieuwe dienst voor cloudinzichten en -beheer. De dienst is in eerste instantie beschikbaar als volledig ondersteunde commerciële preview, en combineert naadloze beheer- en updatetools met krachtig inzicht in hoe Poly-devices daadwerkelijk worden gebruikt om IT-afdelingen meer controle en eenvoud te bieden.

Poly Lens is onderdeel van het end-to-end unified communications-portfolio van Poly, te zien tijdens Integrated Systems Europe 2020 (UC-hal; stand 11-B140 en 11 A-150).

“Bedrijven begrijpen tegenwoordig dat de juiste tools voor communicatie en samenwerking de productiviteit kunnen verbeteren. Er is echter sprake van een blinde vlek als het gaat om hoe deze tools worden geadopteerd en gebruikt door werknemers”, zegt Beau Wilder, vicepresident en algemeen manager Infrastructure, Cloud and Analytics bij Poly. “Poly Lens biedt een nieuw niveau van inzicht in gebruik van devices en kantoorruimtes voor samenwerking, zonder dat er aanvullende infrastructuren geïnstalleerd hoeven te worden.”

Organisaties zijn op zoek naar transparantie en willen informatie over de successen en missers rondom implementaties op de werkvloer, inclusief het gebruik van nieuwe tools of devices. Poly Lens verzamelt data en biedt klanten een uniek overzicht dat hen helpt inzichten om te zetten in acties.

Poly zal de commerciële preview van Poly Lens blijven updaten met nieuwe mogelijkheden. Uiteindelijk worden alle Poly-oplossingen voor endpointmanagement samengevoegd tot één handige dienst. Op dit moment biedt Poly Lens mogelijkheden voor beheer en updates voor de nieuwe Poly Studio X-familie van videobars en de Poly G7500. Op den duur zal Poly Lens verder worden ontwikkeld om Poly-headsets en het Poly-telefoonaanbod te ondersteunen, en om daarnaast een groeiend aantal nieuwe inzichten aan te bieden.

De belangrijkste functionaliteiten van de Poly Lens-dienst zijn:
  • Devicebeheer – Poly Lens ondersteunt vlekkeloze onboarding van devices, instellen van configuraties, map-based voorraadbeheer en software-upgrades. Klanten kunnen Poly Lens op dit moment bijvoorbeeld gebruiken om ervoor te zorgen dat hun Studio X-videobars en G7500-oplossingen altijd toegang hebben tot de nieuwste Poly MeetingAI-functionaliteiten en -mogelijkheden. Beschikking hebben over de juiste technologie en tools is belangrijk voor de IT-afdeling om op een snelle en goede manier de meest passende, kritische devices, diensten en systemen voor samenwerking in te zetten. Poly Lens biedt IT-managers en -beheerders een eenvoudige en moderne interface voor het snel en effectief implementeren, inrichten en beheren van hun Poly-devices.
  • Slimme inzichten – Poly Lens identificeert en prioriteert actiegerichte inzichten die helpen om de gebruikersadoptie en uptime van devices te maximaliseren door middel van een slimme nieuwsfeed. De nieuwsfeed zorgt ervoor dat de belangrijkste, meest urgente inzichten altijd bovenaan staan. Zo helpt het IT-managers eventuele issues efficiënter aan te pakken. Poly Lens zal op korte termijn ook ruimtegebaseerde inzichten bieden om de IT-afdeling en facilitymanagers te helpen fysieke werkplekken te optimaliseren – nu en in de toekomst.
  • Clouddiensten – Nu steeds meer bedrijven overstappen op cloudtechnologie, levert Poly Lens een oplossing die hen direct in staat stelt om meer agile en innovatief te werken. Klanten kunnen ook overstappen tussen video-as-a-serviceproviders, zonder waardevolle historische inzichten te verliezen.
Bedrijven hebben moeite om bij te blijven als het gaat om de toename van devices die nodig zijn op de digitale werkplek en voor meerdere generaties werknemers, in combinatie met de hoge kosten voor onroerend goed”, zegt Melissa Fremeijer, Senior Research Analyst, European Telecommunications and Networking, IDC. “Het is belangrijker dan ooit dat bedrijven gedeelde werkplekken en tools optimaliseren om competitief te blijven. Daardoor zal er ook een toenemende behoefte zijn aan slimme devices die datagedreven, actiegerichte inzichten bieden en ingezet kunnen worden op een eenvoudige en schaalbare wijze.”

Beschikbaarheid Poly Lens
Poly Lens is vanaf nu wereldwijd gratis verkrijgbaar als volledig ondersteunde commerciële preview. Meer informatie over prijzen en verdere verkoop zal beschikbaar zijn in de eerste helft van 2020. Bezoek voor meer informatie over Poly Lens: poly.com/lens.

Ontmoet Poly op ISE 2020
Poly Lens is een van de Poly-oplossingen die unified communications-platformen met elkaar verbindt om afleiding, complexiteit en afstanden op de moderne werkplek te overbruggen. Naast Poly Lens, zal Poly de Poly Studio X-videobars, Poly Savi 8200 Office and UC Series-headsets, Voyager Office Series-headsets, het Poly Elara 60 Series-mobieletelefoonstation en Poly G7500 laten zien op ISE 2020.

Daarnaast zijn Poly-oplossingen te zien bij de volgende ISE-stands:
  • Microsoft, stand B-130, hal 11
  • Zoom, stand B-225, hal 15

Over Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’– voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT)is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overkomen,die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com.

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Binnen 48 uur Zoom Room-klaar met Poly

Poly introduceert Poly Lens voor cloudinzichten en video-endpoint-beheer

Poly benoemt brancheveteraan Carl Wiese tot nieuwe Chief Revenue Officer
1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Datto integreert met Intel®: beheer op afstand op basis van Intel vPro®-technologie

Cisco vereenvoudigt security en pakt complexiteit aan met geïntegreerd cloudplatform: Cisco SecureX

Workfront benoemt David Burggraaf tot Chief Technology Officer

Innovatie-enabler Rubix kiest voor strategische PR- en marketingaanpak van Lubbers De Jong TECH PR

Embedded World 2020 – Wibu-Systems op kruispunt van industriële transformatie

Genealogisch computerprogramma Ancestor Tree Manager

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan

Motiv ICT Security en KnowBe4 partneren in strijd tegen social engineering

Cisco 2020 CISO Benchmark: meer investeringen in cloudsecurity en automatisering om complexiteit te bestrijden

IT-managers luiden noodklok voor digitale veiligheid door massale route naar de cloud

Ultimum en Baangericht sluiten bijzonder convenant

BlackBerry breidt mogelijkheden EPP en EDR uit met verbeterd CylancePROTECT® en CylanceOPTICS®

Yolt Technology Services biedt open banking-dekking van +90% in Nederland

Liferay benoemt Pieter van der Werf tot General Manager Benelux

Europees Onderzoek: open data aanjager economie

Rabo Frontier Ventures Commits to Speedinvest 3

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Databricks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl