www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Verizon benoemt Stefica Divkovic tot Group Vice President Verizon EMEA

Stefica Divkovic is benoemd tot Group Vice President Sales voor de regio Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA) bij Verizon. Ze wordt verantwoordelijk voor Verizons Global Enterprise-activiteiten in EMEA. En in het bijzonder voor de ondersteuning van het snelgroeiende klantenbestand van het bedrijf. Stefica leidde eerder de DACH-regio (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland) voor Verizon Global Enterprise. Ze kwam in 2017 bij Verizon na eerder bij T-Systems te hebben gewerkt.

Stefica volgt Rich Montgomery op, voormalig Group Vice President International bij Verizon. Hij krijgt een nieuwe rol binnen de Global Integrated Solutions-activiteiten van het bedrijf. “Ik ben blij dat Stefica de leiderschapsrol op zich neemt voor Verizon EMEA. Ze heeft uitgebreide ervaring in het stimuleren van channel-, verticale markt- en platformverkoop. Daarnaast heeft ze ervaring op het gebied van digitale transformatie, bedrijfsintegratie en convergentie. Ze zal een echte aanjager zijn voor vooruitgang in de regio”, aldus Montgomery.

“2020 wordt een spannend jaar voor ons als bedrijf. Ik kijk ernaar uit om onze klanten te helpen het beste uit technologische innovatie te halen om beter zaken te kunnen doen. Ik heb een echte passie en toewijding voor uitmuntende klantenservice. En ik kijk ernaar uit om dit in het voordeel van al onze EMEA-klanten in te zetten”, zegt Divkovic.

Stefica zal werken vanuit Dortmund, Duitsland. Ze rapporteert aan George Fischer, Global Enterprise Group President bij Verizon. Haar nieuwe functie is ingegaan op 1 januari 2020. Pantelis Astenburg is aangesteld als interim-DACH-directeur tot haar opvolger bekend is.

Over Verizon
Verizon Global Enterprise levert veilige, wereldwijde oplossingen voor connectiviteit en samenwerking aan 99% van de Fortune 500 en overheden over de hele wereld. Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) werd op 30 juni 2000 opgericht en viert dit jaar zijn twintigste verjaardag. Het bedrijf geldt als een van 's werelds leidende aanbieders van technologie-, communicatie-, informatie- en entertainmentproducten en -diensten. Het hoofdkantoor is gevestigd in New York City en met zijn wereldwijde activiteiten genereerde Verizon in 2019 een omzet van 131,9 miljard dollar. Het bedrijf biedt spraak-, data- en videodiensten en -oplossingen aan via zijn bekroonde netwerken en platforms. Hiermee wordt tegemoet gekomen aan de vraag van klanten naar mobiliteit, betrouwbare netwerkverbindingen, veiligheid en controle.

VERIZONS ONLINE MEDIA CENTER: Nieuwsberichten, verhalen, mediacontacten en andere bronnen zijn beschikbaar via https://www.verizon.com/about/news. Nieuwsberichten ook beschikbaar via een RSS feed op www.verizon.com/about/rss-feeds/.
Laatste van Verizon Nederland
Verizon Business 2020 Data Breach Investigations Report - de wereld van cybercrime draait nog steeds om geld

Verizon breidt internationaal 5G-ecosysteem uit met 5G-lab en -studio in Londen

Verizon benoemt Stefica Divkovic tot Group Vice President Verizon EMEA
Verizon Nederl.. contact

Logo Verizon Nederland

www.verizonbusiness.com
Verizon Nederl.. sociaal

Verizon Nederl.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel