www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 141 dagen geleden)
PR: AxiCom

Avaya Spaces biedt nieuwe mogelijkheden voor samenwerken en vergaderen in de cloud

Amsterdam – Mensen werken tegenwoordig steeds minder vanaf een vaste locatie. Met het oog op deze ontwikkeling voegt Avaya nieuwe mogelijkheden toe aan Avaya Spaces. Avaya Spaces kan op meerdere manieren worden gebruikt en brengt spraak, video, berichten, chat en taakbeheer samen op één plek. Hiermee wordt de productiviteit verbeterd en worden werknemers gelukkiger. Avaya Spaces is een cloud-gebaseerde vergader- en samenwerkingsapplicatie die spraak, video, taken, het delen van bestanden en nog veel meer integreert in één app. Toegankelijk vanaf elk apparaat.

Avaya Spaces is eenvoudig te gebruiken en integreert online vergaderingen en teamsamenwerking. Daarnaast stelt het gebruikers in staat om cloud-werkplekken te creëren waar ze kunnen communiceren, vergaderen, materiaal kunnen delen en taken kunnen beheren. Dit kan zowel via de browser als vanaf een mobiel apparaat. Avaya Spaces biedt een eenvoudige, veilige en effectieve manier om te werken in de cloud.

Analisten voorspellen dat de gebruikerservaring voor digitale werknemers in het komende decennium een flinke verandering ondergaat. Er worden nieuwe manieren voor interactie, waarneming en communicatie ontwikkeld. Daarbij wordt overgestapt op een model dat mensen verbindt met meer genuanceerde informatie en met elkaar. Ongeacht de locatie, het apparaat of communicatieplatform. De manier waarop teams omgaan met gegevens, technologie en hun collega's verandert in een veelzijdige omgeving van met elkaar verbonden digitale kanalen en communicatiemiddelen. Gartner voorspelt dat tegen 2023 minder dan een derde van de digitale werknemers het kantoor kiest als hun favoriete werkplek.* Organisaties moeten teams in staat stellen effectiever en productiever te werken met hun favoriete kanalen en contactmomenten, ongeacht waar ze zijn en welke apparaten en platforms ze gebruiken.

"De verwachtingen van werknemers en klanten en de manier waarop zij de dialoog willen aangaan, leidt tot een gemengd communicatiemodel. Met interacties via verschillende kanalen, apparaten en contactmomenten. Hierbij zijn oplossingen nodig die moeiteloos zorgen voor een steeds vergelijkbare ervaring", zegt Karen Hardy, VP Product Marketing bij Avaya. "Met de nieuwe mogelijkheden van Avaya Spaces faciliteren we dit via een eenvoudig te gebruiken app die bijdraagt aan verbeterde samenwerking en communicatie. Avaya Spaces onderstreept de toewijding van het bedrijf om een omgeving te bieden die uniforme communicatie, contactcenter en samenwerkingsmogelijkheden combineert. Met als doel om teams te versterken en de betrokkenheid van de klant te verbeteren."

Avaya Spaces stelt gebruikers in staat om een werkomgeving of digitale werkplek te creëren waar ze kunnen samenwerken via berichten, vergaderingen en gedeelde documenten. Het biedt een geïntegreerde omgeving van vergaderingen en teamsamenwerking zodat er op een eenvoudige, voordelige en veilige manier kan worden gecommuniceerd en gewerkt via diverse kanalen. De verbeteringen aan Avaya Spaces zijn onder meer:
  • Avaya Spaces is nu beschikbaar in meer dan zestig landen en biedt cloud-communicatiemogelijkheden om sneller en effectiever samen te werken in de huidige werkomgeving.
  • Permanente cloud-ruimtes voor communicatie en vergaderingen, het delen van bestanden en taakverdeling.
  • HD-videogesprekken met maximaal vijfhonderd gebruikers en de mogelijkheid tot opnemen en inhoud delen.
  • Connectiviteit met Avaya IX Collaboration Unit CU360 huddle- en SIP-gebaseerde videoruimtes.
  • Toegang via de browser en mobiele app en integratie met Google, Slack, Microsoft Office 365, Outlook en Teams.
  • Administratie van gebruikers via Avaya Aura en Avaya IP Office voor een probleemloos beheer.
"Samenwerking tussen teams wordt een steeds kritischer onderdeel van nieuwe digitale werkplekken", zegt Jim Lundy, CEO van Aragon Research. "Avaya, met zijn Spaces-platform, heeft op deze verandering gereageerd en biedt nu een volledig op samenwerking gebaseerde werkplek die zowel werknemers op kantoor als werknemers onderweg ondersteunt."

Avaya Spaces is nu beschikbaar via een flexibel, licentie-gebaseerd prijsmodel dat het voor klanten makkelijk maakt om hun verbruik aan te passen aan hun specifieke en veranderende behoeften. De maandelijkse of jaarlijkse betaling is inclusief upgrades naar de nieuwste releases, Avaya-ondersteuning en de mogelijkheid om zonder extra kosten tot 20% over het aantal geabonneerde gebruikers heen te gaan.

Aanvullende informatie:
*Gartner, Predicts 2020: Digital Workplace Applications Led by the New Work Nucleus, december 2019

Over Avaya
Bedrijven zijn gebouwd op de ervaringen die ze bieden en elke dag worden miljoenen van deze ervaringen gebouwd door Avaya (NYSE: AVYA). Al meer dan honderd jaar stellen we organisaties over de hele wereld in staat om te winnen - door intelligente communicatie-ervaringen te creëren voor klanten en medewerkers. Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide. Om uw bedrijf te laten groeien, zetten we ons in voor innovatie en partnerschap en we blijven ons richten op toekomstige ontwikkelingen. Wij zijn het technologiebedrijf dat u vertrouwt om uw klanten “Experiences that Matter” te bieden. Bezoek ons op www.avaya.com.
Laatste van Avaya
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 2 jaar en 141 dagen
Avaya contact

Logo Avaya

info@avaya.nl
  www.avaya.com
Avaya sociaal

Avaya tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis