www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: Lubbers De Jong

Ivanti stelt klantenrelaties centraal in 2020

• Nieuwe go-to-market-strategie stelt klantrelaties centraal
  • De twee belangrijkste productfocusgebieden voor 2020 zijn Enterprise Service Management (ESM) en Unified Endpoint Management (UEM)
  • Customer First Approach onder leiding van Mary Trick, Chief Customer Officer, richt zich volledig op het verbeteren van de klantervaring van alle klanten van Ivanti
  • Herstructurering van het partnerkanaal zorgt voor grotere klanttevredenheid. Ivanti-partners, geselecteerd op focus en kennisniveau, blijven het aanspreekpunt in de markt.
Den Bosch, 5 februari 2020 – In navolging van de aankondiging van de nieuwe CEO (Jim Schaper) en een nieuw managementteam, kondigt Ivanti vandaag de go-to-market-strategie voor 2020 aan. Ivanti levert Unified IT om de digitale werkplek beter te beveiligen en sneller te faciliteren naar de eindgebruiker. Met de eindklant op de eerste plaats, stelt Ivanti nieuwe focusgebieden voor zijn producten en oplossingen vast en introduceert programma's en strategieën om het succes van klanten te bevorderen.
In 2020 consolideert Ivanti zijn producten om zich zo op twee gebieden te concentreren: Unified Endpoint Management (UEM) en Enterprise Service Management (ESM). Zo helpt Ivanti klanten om eenheid te realiseren tussen de verschillende silo’s in hun IT omgeving: dit noemen wij Unified IT.

Focus op klantsucces
Met het oog op deze veranderingen heeft Ivanti ook een Independent Business Unit (IBU)  gevormd rondom een specifieke set Ivanti-producten en -diensten met als enig doel klanten tevreden te stellen door waarde op lange termijn te bieden. Deze nieuwe unit heeft een eigen ontwikkeltraject voor producten en diensten dat volledig gebaseerd is op de feedback en de wensen van klanten.

Dat geldt niet alleen voor de IBU, maar voor de hele Ivanti-organisatie: “We zorgen ervoor dat het succes van onze klanten al begint voordat ze überhaupt onze software aanschaffen door op voorhand een vergaand inzicht in hun behoeften en verwachtingen te verkrijgen, en dat gedurende het hele proces op elkaar af te stemmen. Dit blijft doorgaan met onboarding, technische ondersteuning, enablement en adviesdiensten," zegt Mary Trick, Chief Customer Officer bij Ivanti. “Ons doel is om al onze klanten een geweldige ervaring te bieden met Ivanti en van doorslaggevende betekenis te zijn om hun activiteiten en bedrijfsresultaten aanzienlijk te verbeteren. Onze klanten zijn alles voor ons. ”

Nieuw partnerprogramma
Met die gedachte in het achterhoofd heeft Ivanti haar partnerprogramma opnieuw gedefinieerd zodat klanten uiteindelijk beter bediend kunnen worden. In 2020 evolueert Ivanti van een breed distributiemodel naar een gericht partnermodel.
In het nieuwe strategische partnerprogramma ontvangen partners een vaste commissie voor zowel verkoop als technische ondersteuning tijdens de verkoop. Het nieuwe model biedt tevens drie nieuwe bonussen voor partners op basis van groeidoelstellingen en klantsucces. In het kader van dit nieuwe programma verschuift de meerderheid van de huidige partners van Ivanti naar een referral-model, waarbij zij een vaste vergoeding krijgen voor elke verkoopkans die deze partners bij Ivanti aanbrengen en die leidt tot een daadwerkelijke verkoop.
“Deze veranderingen maken deel uit van een grotere klantgerichte strategie die door het nieuwe managementteam is gelanceerd,” stelt Mitch Rowe, Executive Vice President of global sales bij Ivanti. “Klanten vragen om deze aanpak en we willen vooral die partners belonen die zich er op toeleggen om het marktaandeel van Ivanti te vergroten en onze gezamenlijke klanten succesvol te maken terwijl we ondertussen samenwerken om de zakelijke uitdagingen van onze klanten op te lossen.”
Deze verschuiving in de manier waarop Ivanti het partnerkanaal inzet zal ook bijdragen aan een snellere integratie van toekomstige overnames met additionele geïntegreerde oplossingen. Ivanti zal organisch en anorganisch producten en oplossingen blijven ontwikkelen die voldoen aan de kritische wensen van klanten.

Over Ivanti
Ivanti brengt IT Operations, Security en Service Management samen voor het beter beveiligen van de digitale werkplek en het sneller faciliteren hiervan naar de eindgebruiker. Van pc’s tot mobiele apparatuur, virtuele machines en datacentra, Ivanti detecteert en inventariseert IT-assets on premise en in de cloud, verbetert de IT-dienstverlening en vermindert risico’s door inzicht te bieden in de IT-omgeving en deze te optimaliseren door systemen te integreren in een geautomatiseerd proces. Ivanti heeft zijn hoofdkantoor in Salt Lake City, Amerika, en heeft kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.ivanti.nl en volg ons op @IvantiBenelux.

Lubbers de Jong PR
Peter Keijzer
peter@lubbersdejong.nl
020 2050420
Laatste van Ivanti
Onderzoek: bijna helft (48 procent) IT-professionals besteedt jaarlijks weken, of meer, aan het heronderhandelen leverancierscontracten

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Ivanti kondigt nieuw sales en channel management aan
Luminis al 10 jaar lang IT-partner van The Learning Network

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan

Razer zet de gaming-community aan het werk in de strijd tegen COVID-19

Accon avm vervangt 1100 mobiele telefoons voor Nokia smartphones omwille van veiligere bedrijfscommunicatie

Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval
Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices

Logo Lubbers De Jong
Ivanti contact

Logo Ivanti

Ivanti sociaal

Ivanti tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel