www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 66 dagen geleden)
PR: Zeekhoe Communicatie

Webfleet Solutions presenteert de toekomst van mobiliteit op MWC20

Mededeling van Webfleet Solutions omtrent afgelasting MWC 2020

Op 12 februari kondigde GSMA aan dat ze MWC20 dit jaar afgelasten. Hoewel we teleurgesteld zijn, respecteren we dit besluit. Er zullen gelukkig nog genoeg andere momenten zijn waarop we onze visie op de toekomst van mobiliteit met u kunnen delen. We kijken ernaar uit om u in de komende maanden te laten zien wat we in de planning hebben op het gebied van elektrische voertuigen, connected cars, bandenspanningscontrole en meer. Volg ons op social media om updates te krijgen over toekomstige activiteiten en evenementen.

Twitter: https://twitter.com/WebfleetNews
LinkedIn: https://nl.linkedin.com/company/webfleet-solutions

Amsterdam, 5 februari 2020 – Op MWC20, de grootste vakbeurs voor mobiele technologie, laat Webfleet Solutions bezoekers zien wat er gepland staat op het gebied van elektrische voertuigen, connected mobility, bandenspanningscontrole en meer.

Op de stand van de telematica-aanbieder beleven bezoekers via augmented reality een unieke ontdekkingstocht door het DNA van een connected car. Hier komt het digitale ecosysteem achter de technologie tot leven. Webfleet Solutions biedt in samenwerking met MWC20 ook een tour die inzicht geeft in de connected car-projecten van zowel Webfleet Solutions als andere bedrijven. Deze tour van een connected voertuig is de enige op dit evenement en wordt begeleid door industrie-experts die belangrijke innovaties in hun vakgebied zullen toelichten.

‘Als onderdeel van Bridgestone bouwen we niet alleen aan de toekomst van telematica en wagenparkbeheer,’ zegt Taco van der Leij, Vice President Europe van Webfleet Solutions. ‘We bouwen aan de toekomst van mobiliteit. Bridgestone heeft de ambitie om ’s werelds meest vertrouwde partner in mobiliteitsoplossingen te worden.’

‘MWC is voor ons de perfecte plek om deze toekomst te bespreken en de wereld te laten zien hoe onze oplossingen hieraan bijdragen – altijd met duurzaamheid, efficiëntie en veiligheid als sleutelwaarden. We kunnen niet wachten om bezoekers te ontmoeten, onze visie te delen en hun visie te horen.’

Bezoekers van MWC 2020 kunnen zich inschrijven voor Webfleet Solutions’ DNA van een Connected Car’ Tour of voor een één-op-één-gesprek met een van de aanwezige mobiliteitsexperts op www.webfleet.com/mwc20.

Over Webfleet Solutions
Webfleet Solutions is een van ‘s werelds toonaangevende leveranciers van voertuigtelematica en connected car-diensten. De Software-as-a-Service-oplossing (SaaS), WEBFLEET, wordt gebruikt door kleine en grote bedrijven om voertuigprestaties te verbeteren, brandstof te besparen, bestuurders te ondersteunen en de wagenparkefficiëntie in haar algemeenheid te verhogen. Daarnaast levert Webfleet Solutions diensten aan verzekeringsmaatschappijen, verhuurbedrijven, leasemaatschappijen, auto-importeurs en ondernemingen die zich richten op zowel bedrijven als consumenten.

Webfleet Solutions heeft wereldwijd meer dan 50.000 klanten, biedt diensten aan bestuurders in meer dan 100 landen en voorziet in het krachtigste lokale supportnetwerk dat er is, met de grootste keuze in sectorspecifieke applicaties en integraties van externe partners. Klanten profiteren dagelijks van betrouwbaarheid, integriteit en beschikbaarheid op het hoogste niveau van de ISO/IEC 27001:2013-gecertificeerde diensten, die opnieuw geaudit zijn in november 2018.

Webfleet Solutions, tot 1 oktober 2019 bekend als TomTom Telematics, was onderdeel van de TomTom Group tot 1 april 2019, toen het onderdeel werd van de Bridgestone Europe NV/SA (‘Bridgestone’) familie, een dochteronderneming van Bridgestone Corporation, het grootste rubber- en bandenbedrijf in de wereld. Bridgestone is in 40 landen in EMEA actief, met een aantal van Europa's meest geavanceerde fabrieken, baanbrekende technologie en toonaangevende R&D-investeringen.

Voor meer informatie, zie webfleet.com.

Volg ons ook op Twitter @WebfleetNews

Voor meer informatie over Bridgestone in EMEA, ga naar www.bridgestone-emia.com en de Bridgestone newsroom.

Webfleet Solutions Persdesk
Naomi van Duin
E-mail: webfleetsolutions@yellow-communications.com
webfleet.com