www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (1 jaar en 27 dagen geleden)

TIE Kinetix presenteert de “Winter Release” van het FLOW platform

Artificial Intelligence verhoogt de effectiviteit van campagnes tot 450%

TIE Kinetix, dé leverancier van Partner Automation oplossingen heeft vandaag de FLOW Partner Automation “Winter Release 2020” gepresenteerd, waarin Artificial Intelligence (AI) gedreven campagnes zijn geïntroduceerd. Het toepassen van de AI-techniek binnen leadgeneratie campagnes verhogen het aantal leads en conversieratio’s tot wel 450%. Overige updates, rondom het verbeteren van het platform en haar functionaliteiten, zijn gedreven door de feedback van klanten.

Het FLOW platform wordt continu geoptimaliseerd, zodat deze voldoet aan de laatste eisen en wensen van de klanten van TIE Kinetix. Naast de AI-gedreven campagnes brengt de Winter Release o.a. FLOW portaal upgrades, verbeterde mogelijkheden voor het handmatig toevoegen van documenten én partner ‘call tracking’ met zich mee. Alle nieuwe functionaliteiten en opties zijn vanaf nu beschikbaar in FLOW.

Platform breed zijn er verbeteringen doorgevoerd die de mogelijke uitval van de server tijdens onderhoud voorkomen, evenals een geoptimaliseerde eenmalige FLOW inlog omleiding voor gebruikers die inloggen vanuit een systeem van derden. Vanuit FLOW kunnen nu e-mails verstuurd worden naar partners vanuit het e-maildomein van de leverancier. Dit lost spam gerelateerde problemen op, aangezien partners vaak niet e-mails uit naam van TIE Kinetix verwachten. Voor wat betreft de handmatig aangemaakte documenten kunnen leveranciers nu de gebruikersrechten per partner aanpassen, berichtvensters standaardiseren en bijlagen bekijken. Aan de demand kant zorgt de verbeterde ‘call tracking’ ervoor dat partners meer gemotiveerd worden om gegenereerde leads op te volgen.

Overige verbeteringen in FLOW:
  • Extra talen toegevoegd
  • SEPA directe betaling mogelijkheid
  • Partner betalingen beschikbaar via XTRM
  • Geverifieerde FLOW gebruikers hoeven niet extra in te loggen voor toegang tot rapporten
  • PDF-2-FLOW onboarding test fase
  • Laad errors opgelost in PDF-bijlagen
Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “We blijven versteld staan van de mogelijkheden die de Artifical Intelligence techniek met zich meebrengt. Mede dankzij deze techniek kunnen we onze klanten nu campagne functionaliteiten bieden die de verwachtingen hebben overtroffen. De positieve resultaten zorgen er samen met de steun en feedback van onze klanten voor dat we gemotiveerd blijven om FLOW naar het volgende niveau te brengen. We blijven de mogelijkheden in FLOW verbeteren om de best mogelijke gebruikerservaring te bieden.

De Winter Release voert verbeteringen door binnen alle beschikbare modules in het FLOW platform. Voor een gedetailleerd overzicht van de veranderingen ga naar: tiekinetix.com/flow-winter-release-2020

Voor vragen over dit persbericht, neem dan contact op met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer of TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com

Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie.Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door meer dan 32 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen.

TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten. TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen
T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com
Volg TIE Kinetix op Twitter: https://twitter.com/TIEKinetix
Volg TIE Kinetix op LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/TIE-Kinetix
Volg TIE Kinetix op Facebook: https://www.facebook.com/TIEKinetix

EINDE PERSBERICHT
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix

TIE Kinetix slaagt voor jaarlijkse ISO 27001 audit
Verstreken tijd: 1 jaar en 27 dagen
TIE Kinetix N... contact

Logo TIE Kinetix N.V.

+31-88-369-8000
  info@TIEKinetix.com
  tiekinetix.com/nl
TIE Kinetix N... sociaal

TIE Kinetix N... tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Roche Diabetes Care