www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Clarity Benelux

Marjolein Jonker nieuwe managing director Yellow Communications

Karin van Geelen kiest nieuwe rol als Strategy Consultant en Mentor

Hoofddorp, 3 februari 2020Marjolein Jonker is per 1 februari benoemd tot managing director bij het PR- en communicatiebureau Yellow Communications in Hoofddorp. Karin van Geelen, oprichter en eigenaar van Yellow Communications, blijft actief binnen het bureau als Strategy Consultant voor klanten en Mentor voor het team. Zij draagt de dagelijkse leiding van het bureau over aan Marjolein. Karin: “Yellow Communications bestaat precies 15 jaar en gaat een nieuwe fase in. We willen groter groeien, verder professionaliseren, nieuwe strategische keuzes maken. Bij die nieuwe fase past een nieuwe rolverdeling waarin onze individuele wensen, ambities en talenten optimaal tot hun recht komen. Ik ben ontzettend blij dat Marjolein de dagelijkse leiding overneemt en zie onze nieuwe samenwerking als een belangrijke stap in de verdere ontwikkeling van Yellow.”

Marjolein werkt sinds 2008 bij Yellow Communications. In 2018 trad ze als Account Director toe tot het leiderschapsteam van het bureau. Voor Karin is Marjolein de aangewezen persoon om een deel van haar taken over te nemen: “Marjolein heeft de expertise en drive om het bureau verder te ontwikkelen. Zij is bij uitstek degene die, met behoud van de eigenheid en kwaliteit van Yellow, het team en het bureau naar een nieuw niveau kan brengen.”

Marjolein gaat de uitdaging graag aan: “We hebben de afgelopen jaren veel bereikt als PR- en communicatiebureau. Karin heeft, met het team en de klanten, in vijftien jaar een prachtig bedrijf opgebouwd. Nu staan we op het punt door te groeien en daarbij past een ander soort leiderschap. De beslissing van Karin om ruimte te maken voor persoonlijke groei, vind ik erg stoer. Het is misschien makkelijker om gewoon door te blijven gaan met wat je doet, en dat was voor Yellow en het team ook prima geweest. Maar weten wat je wilt en wat goed is en daarvoor gaan, dat vraagt om moed. Ik ben blij dat Karin een rol heeft gekozen waarin ze Yellow als team met al haar talenten op de best mogelijke manier blijft ondersteunen.”

Marjolein wordt bijgestaan door Jeroen Bais als operationeel manager a.i. Jeroen is verbonden aan de Next Step Factory, waar hij ondernemers ondersteunt met het versnellen van hun organisatie. Hij is als coach al langer betrokken bij Yellow Communications, waar hij het team helpt nieuwe stappen te zetten in de professionalisering van de organisatie.

Karin draagt in dit eerste kwartaal van 2020 haar taken verder over. Over haar nieuwe rol als Strategy Consultant en Mentor: “Als Strategy Consultant deel ik graag mijn kennis en ervaring met klanten en collega’s om hen naar een hoger strategisch communicatieniveau te brengen. Datzelfde geldt voor mijn rol als Mentor. Ik begeleid en stimuleer mensen om het beste uit zichzelf te halen. Daarnaast ga ik ook buiten Yellow aan de slag als Life Planner, strategisch adviseur en sparringpartner voor kleine ondernemers. Het is een bewuste keuze voor de dingen waar ik de meeste energie van krijg: mensen adviseren en begeleiden.”

Over Yellow Communications
Yellow Communications is het PR- en communicatiebureau dat staat voor verbinding. Vanuit oprechte interesse gaan wij samen met onze klanten op zoek naar verhalen die mensen raken en activeren. Ons team helpt hen die verhalen te vertellen, aan de juiste mensen, met de juiste middelen, via de juiste kanalen, op het juiste moment. Zo kunnen organisaties zich onderscheiden en bouwen ze samen aan een actieve relatie met hun doelgroep. Yellow verenigt alle communicatiedisciplines onder één dak verenigt en acteert graag als communicatieregisseur. We houden het totaaloverzicht, geven advies en ontwikkelen concepten maar zitten ook bovenop de uitvoering van het communicatieplan.

Yellow Communications
www.yellow-communications.com

Marjolein Jonker
marjolein@yellow-communications.com
+31 (0)625017485

Karin van Geelen
karin@yellow-communications.com
+31 (0)625080355
Laatste van Clarity Benelux
Linda Schilperoort maakt overstap naar Clarity Benelux

Yellow Communications wordt Clarity Benelux

Yellow Communications nu onderdeel van internationaal PR- en communicatiebureau Clarity

Clarity Benelu.. contact

Clarity Benelu.. sociaal

Clarity Benelu.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Orange Cyberdefense
Logo Ivanti
Logo Eaton