www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: AxiCom

Grote gebeurtenissen die online handel in 2020 een boost kunnen geven

• Plus500's handelsplatform biedt zijn handelaars de beste hulpmiddelen om handelskansen te identificeren, erop te reageren en er voordeel uit te halen
Amsterdam, 30 januari 2020. – Dit jaar zullen er in het wereldwijde economische landschap diverse cruciale gebeurtenissen plaatsvinden die aanzienlijke handelskansen kunnen creëren, waaronder:
  • Amerikaanse presidentsverkiezingen: Tijdens Amerikaanse verkiezingen is de volatiliteit meestal hoger. Maar aangezien Donald Trump streeft naar herverkiezing voor een tweede termijn tegen een nog onbekende Democratische kandidaat, wordt verwacht dat Trumps onvoorspelbaarheid dit effect zal versterken.

Dit wordt gecompenseerd door het feit dat de huidige positief gestemde markt voor Trumps campagne een voordeel is. Dit kan zijn economische uitlatingen ten opzichte van China mogelijk afzwakken.

• Brexit: Brexit zou nog wel eens een jaar van onzekerheid voor de markten kunnen veroorzaken nadat het Verenigd Koninkrijk de EU morgen verlaat en de onderhandelingen beginnen. De uiterste datum waarop het Verenigd Koninkrijk en de EU tot een akkoord over de handelsbetrekkingen moeten komen, is vastgesteld op 31 december 2020. Ondanks de geruchten dat Brussel van plan is de onderhandelingsperiode te verlengen, heeft de Britse premier publiekelijk geweigerd om het uit te stellen - in ieder geval voorlopig.

• Spanning tussen de VS en Iran: De economisch-politieke spanning tussen de VS en Iran na de dood van de Iraanse generaal Qasem Soleimani had een aanzienlijke impact op de markten. Zo steeg de prijs voor een vat Brent-olie boven de 70 dollar en zochten investeerders hun toevlucht in goud. Hoewel de situatie dankzij de publieke opinie in Iran is gede-escaleerd, zal elke nieuwe spanning in de regio waarschijnlijk verdere gevolgen hebben.

• De toekomst van China: Het risico voor 2020 op het Chinese vasteland is de verspreiding van onvrede, aangezien de economische groei zonder nieuwe stimulansen blijft afnemen en de civiele onrust in Hongkong voortduurt.
Daarom verwacht de Association of Car Manufacturers of China (CAAM) dat de Chinese automarkt, die qua volume de belangrijkste ter wereld is, in 2020 verder zal krimpen. Dit betekent dat na meer dan twintig jaar van ononderbroken groei, er nu sprake is van drie opeenvolgende jaren van terugval.

Aan de andere kant heeft president Trump aangekondigd dat het Witte Huis en de Chinese regering de laatste hand leggen aan een handelsovereenkomst. Het optimisme voor betere verhoudingen tussen de VS en China in 2020 is dan ook groot. De vergevorderde onderhandelingen stimuleren waarschijnlijk ook de handel in industriële aandelen, die tijdens het 18-maanden durende handelsconflict tot stilstand was gekomen.

Aangezien het gaat om grote gebeurtenissen en thema's die de volatiliteit beïnvloeden, zullen deze aanzienlijke handelskansen creëren. Dit ondermijnt echter niet de fundamentele technische analyse, waarbij handelaars urenlang bezig zijn met het analyseren van technische handelspatronen.

Om deze reden en om zijn klanten de beste gebruikerservaring te blijven bieden, heeft Plus500, aanbieder van een wereldwijd online platform voor de handel in contracts for differences (CFD’s), onlangs geavanceerde technische analysetools in zijn handelsplatform geïntegreerd. Deze omvatten een geweldige gebruikersinterface, mogelijkheden om grafieken op te stellen en marktleidende analysetools. De analyse met deze nieuwe tools kan handelaars helpen om specifieke elementen te identificeren die door dergelijke macro-gebeurtenissen zijn beïnvloed. Daarnaast kunnen handelaars hiermee verschillende prijstrends observeren, de sterkte of de zwakte van een waarde beoordelen en toekomstige prijsschommelingen voorspellen. Plus500 biedt ook een economische kalender die kan worden gebruikt om transacties en toekomstige orders te plannen en om waarschuwingen in te stellen voor aankomende marktgebeurtenissen.

Asaf Elimelech, CEO van Plus500: “Als we naar 2020 kijken, zien we een aantal onzekerheden en macro-economische kansen voor handelaars naarmate het wereldwijde landschap blijft veranderen. Met deze potentiële kansen in het verschiet, blijft onze focus gericht op het continu verbeteren van de functionaliteit van ons platform, inclusief onze nieuwe technische analysetools. Door onze handelaars de beste hulpmiddelen te geven om trends te identificeren en prijsbewegingen nauwkeurig te voorspellen vanaf meerdere apparaten, kunnen we onze klantenervaring verbeteren en de klanttevredenheid en -retentie verbeteren.”

Over Plus500
Plus500 is de aanbieder van een online platform waarmee individuele beleggers op internationaal niveau kunnen handelen in contracts for difference (CFD’s). Dit is mogelijk voor meer dan 2.400 onderliggende financiële producten, waaronder aandelen, indexen, grondstoffen, opties, ETF’s, cryptografische en buitenlandse valuta, en in ruim 50 landen en in 32 talen. Het online handelsplatform is beschikbaar via een groot aantal besturingssystemen (iOS, Android en Windows Phone), tablet computers (iOS, Android en Surface) en web browsers.

Plus500 is in het bezit van licenties voor de financiële handel in gereguleerde markten zoals het Verenigd Koninkrijk, Australië, Cyprus, Israël, Nieuw-Zeeland, Singapore en Zuid-Afrika. De zorg voor klanten staat centraal bij alles wat het bedrijf doet: zij kunnen niet meer geld verliezen dan zij inleggen. Plus500 maakt geen gebruik van ‘cold calling’ voor klantenwerving en biedt geen binaire opties aan. Plus500 biedt zijn klanten een onbeperkte demo-account en gratis toegang tot geavanceerde tools voor risicobeheer die hen grip bieden op hun handelsposities en hun winsten beschermen en verliezen beperken. Plus500 is onder het symbool PLUS genoteerd aan de main market van de London Stock Exchange. www.plus500.com.

Juridische Disclaimer: Plus500 geeft geen prognoses of voorspellingen over te toekomst of diagnoses over de huidige situatie van de aandelenmarkt of enig advies over de huidige of toekomstige situatie van de aandelenmarkt. Plus500 blijft een van de meest populaire manieren om online te beleggen.
Laatste van Plus500
Marktvolatiliteit vergroot mogelijkheden voor klanten om online te handelen

Voorlopige niet-geauditeerde resultaten voor het jaar eindigend op 31 december 2019

Grote gebeurtenissen die online handel in 2020 een boost kunnen geven
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Plus500 contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau