www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 102 dagen geleden)
PR: Progress Communications

NTT Ltd. ontvangt SAP on Microsoft Azure Advanced Specialization-status

Amsterdam, 30 januari 2020 NTT Ltd., de wereldwijde global technology services provider, heeft het SAP on Microsoft Azure Advanced Specialization-status ontvangen. Deze status is een erkenning van het vermogen van een solution-partner om te voorzien in diensten van hoge kwaliteit op een specifiek solution-gebied. De SAP on Microsoft Azure Advanced Specialization is een bewijs van NTT’s diepgaande kennis, uitgebreide ervaring en bewezen succes omtrent het implementeren van SAP oplossingen op Microsoft Azure.

In 2025 komt er een eind aan de mainstream support voor het SAP ECC-platform. Daarnaast worden core SAP producten opnieuw geoptimaliseerd voor de SAP HANA-database. Daarom zijn veel bedrijven op zoek naar een partner met uitgebreide vaardigheden om hun bestaande SAP omgeving naar de cloud te migreren.

Damian Skendrovic, Executive Vice-President for Managed Services Go-to-Market bij NTT Ltd.: “We zijn trots dat onze vaardigheden in het implementeren van SAP op Microsoft Azure worden erkend. De SAP on Microsoft Azure Advanced Specialization verzekert bestaande en potentiële klanten ervan, dat we hen voorzien in het juiste niveau van dienstverlening en ondersteuning. Naarmate cloudtechnologieën zich verder ontwikkelen, is het essentieel dat de vaardigheden van partners meegroeien. Dit certificaat laat onze klanten zien dat NTT Ltd. kan voldoen aan hun meest geavanceerde cloudeisen, nu en in de toekomst.”

Gavriella Schuster, Corporate Vice-President One Commercial Partner (OCP) van Microsoft Corp.: “De SAP on Microsoft Azure Advanced Specialization geeft erkenning aan partners die als meest kundig te bestempelen zijn als het gaat om het migreren van enterprise SAP applicaties naar Microsoft Azure. NTT heeft duidelijk laten zien dat het over zowel de vaardigheden als de ervaring beschikt om klanten te voorzien van uitgebreide en professionele managed services op het gebied van SAP to cloud.”

Voor bedrijven die hun SAP systemen naar Microsoft Azure willen migreren en op zoek zijn naar advies en processen, organiseert NTT Ltd. een-op-eenmigratieworkshops waarin besproken wordt wat de mogelijkheden zijn van het hosten van SAP op Microsoft Azure. Meer informatie is te vinden op: https://ntt-azure4sap.com/.

##

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een wereldwijd opererende technologiedienstverlener die de expertise van marktleiders op dit gebied,waaronder NTT Communications, Dimension Data en NTT security,samenbrengt in een bedrijf. Het bedrijf werkt wereldwijd samen met organisaties om resultaten vorm te geven en te bereiken aan de hand van intelligente technologieoplossingen.Intelligent staat bij NTT voor data-driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde IT-provider heeft het bedrijf 40.000 werknemers in een diverse en dynamische werkomgeving, verdeeld over 57 landen. Samen maken zij een verbonden toekomst mogelijk.

Kijk voor meer informatie op https://hello.global.ntt/
Laatste van NTT Ltd.
Onderzoek NTT: slechts 16,4 procent van de Europese digitale-transformatie-inspanningen is geoptimaliseerd

Voor 93,7 procent van de bedrijven is de cloud essentieel om te voldoen aan bedrijfsbehoeften tijdens coronapandemie

NTT biedt Cyber Threat Sensor aan klanten na SolarWinds-aanval
Verstreken tijd: 1 jaar en 102 dagen

Logo Progress Communications
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Cellnex