www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 182 dagen geleden)

IGEL breidt samenwerking met Login VSI uit met de integratie van Login Enterprise en IGEL OS

Gecombineerde oplossing biedt continue tests van beschikbaarheid en prestaties virtuele en cloud-gebaseerde werkplekken

IGEL, leverancier van het geavanceerde OS voor cloud-gebaseerde werkomgevingen, en Login VSI, aanbieder van oplossingen voor het optimaliseren van de ervaring van eindgebruikers, hebben hun samenwerking uitgebreid. Login Enterprise (voorheen Login PI) is nu volledig geïntegreerd met IGEL OS 11.03.

Gebruikers van IGEL krijgen dankzij deze integratie de mogelijkheid om op afstand integrale tests uit te voeren van de hardware van eindgebruikers, zonder de Chain of Trust te verbreken. Dit draagt bij aan optimale prestaties en beschikbaarheid van applicaties op alle endpoints met IGEL OS.

“Het doet ons een genoegen om samen met Login VSI de IT-ervaring van eindgebruikers te optimaliseren”, zegt Matthias Haas, de CTO van IGEL. “Bedrijven zijn op zoek naar mogelijkheden voor het verbeteren van de prestaties en beschikbaarheid van hun virtuele desktopomgevingen. Die zijn nodig om de productiviteit van hun eindgebruikers op te schroeven. De integratie van Login Enterprise met de WorkSpace Edition van IGEL OS is een belangrijke nieuwe mijlpaal in onze jarenlange samenwerking met Login VSI.”

De integratie van Login Enterprise en IGEL OS 11.03 biedt organisaties een continu holistisch overzicht op de productiviteit, prestaties en beschikbaarheid van endpoints. IT-beheerders krijgen meer inzicht in de ervaring van alle eindgebruikers binnen de organisatie door voortdurende tests van de prestaties en beschikbaarheid van applicaties op de endpoints. Dit alles is op afstand mogelijk met de beheersoftware van IGEL.

“IT-afdelingen van bedrijven moeten voortdurend ruimte bieden voor veranderingen die sterk van invloed zijn op de beschikbaarheid en prestaties van de applicaties”, zegt Eric-Jan van Leeuwen, de CEO van Login VSI. “Login Enterprise maakt het mogelijk om te testen welke gevolgen deze wijzigingen op de ervaring van eindgebruikers hebben. De integratie met IGEL stelt klanten in staat om de prestatieterugval te visualiseren en proactief problemen te verhelpen, voordat ze van invloed kunnen zijn op de bedrijfsvoering. Daarmee kunnen ze tijd en geld besparen.”

Beschikbaarheid
Login Enterprise Virtual Appliance is toegankelijk via de Login Enterprise Launcher in IGEL OS 11.03. IGEL en Login VSI zullen de gecombineerde oplossing op 13 februari 2020 presenteren tijdens een webinar. Daarbij gaan ze in op de manier waarop de producten samenwerken en hoe ze kunnen worden ingezet voor het optimaliseren van de beschikbaarheid en prestaties van applicaties op endpoints. Klik hier voor meer informatie en een inschrijfformulier.
Laatste van IGEL Technology

IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

Desiree Bats is nieuwe marketing manager Benelux van IGEL
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 2 jaar en 182 dagen
IGEL Technolog.. contact

Logo IGEL Technology

info@igel.com
  www.igel.com
IGEL Technolog.. sociaal

IGEL Technolog.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric