www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: CheckTwice

Cisco Live 2020 laat de nieuwste transformatieve technologieën zien

SAMENVATTING
  • Uitgebreide beveiligingsarchitectuur voor het industriële IoT
  • Betere vergaderingen en meer betrokken deelnemers door AI-innovaties
  • Revolutionaire klant- en callcentermedewerker-ervaring dankzij verbeteringen van het Contact Center
Amsterdam, 28 januari 2020 - Op Cisco Live 2020, het belangrijkste Europese klanten-event van Cisco dat deze week in Barcelona wordt gehouden, komen klanten, partners, IT-professionals en visionairs samen. Gedurende de hele week kondigt Cisco een reeks innovaties aan op het gebied van cybersecurity, netwerken, collaboration en het DevNet-programma - allemaal ontworpen om bedrijven te helpen schalen, veilig te blijven en de digitalisering te stimuleren. In een aantal presentaties geeft Cisco bovendien inzicht de strategie van het bedrijf om partners en klanten te helpen nieuwe zakelijke kansen te benutten in het tijdperk van digitale transformatie.

"Cisco speelt een centrale rol als het gaat om het klanten te helpen bij het behalen van bedrijfsdoelstellingen die verder gaan dan wat ooit voor mogelijk werd gehouden, te midden van de snelste en grootste technologische transitie in de geschiedenis", zegt Wendy Mars, President van Cisco EMEAR. "Organisaties wereldwijd - van klein tot groot en in alle sectoren - zijn nog in de beginfase van het benutten van opkomende technologieën zoals AI, 5G, adaptieve en voorspellende cybersecurity, intelligent IoT, en nog veel meer. Op Cisco Live verwelkomen we onze partners en klanten om hen te helpen de echte zakelijke waarde te realiseren die deze nieuwe technologieën kunnen leveren".

De belangrijkste aankondigingen:

Versnellen van applicaties in een hybride multicloud-wereld: Cisco’s nieuwe oplossingen voor multi-domain architecturen brengen AppDynamics en Cisco Intersight Workload Optimizer bij elkaar voor volledige visbiliteit binnen de applicatie, het netwerk en het datacenter, zowel on-premises als in de cloud. Het Cisco HyperFlex Application Platform biedt een geïntegreerd container-as-a-service platform dat het implementeren en beheren van Kubernetes makkelijker maakt in de cloud, in het datacenter en in het netwerk.

Uitgebreide beveiligingsarchitectuur voor het industriële IoT: organisaties hebben volledig inzicht nodig in de meest uiteenlopende netwerkomgevingen om hun industriële netwerken te beveiligen, het risico van cyberdreigingen te verlagen en industriële processen te optimaliseren. Cisco's nieuwe IoT-beveiligingsarchitectuur biedt beter inzicht in zowel IT- als OT-omgevingen, beschermt industriële processen en maakt het verzamelen en extraheren van gegevens uit de IoT-omgeving mogelijk. Hierdoor kunnen organisaties hun efficiency verhogen om betere bedrijfsbeslissingen te nemen en digitaliseringsprojecten te versnellen.

Revolutionaire klant- en callcentermedewerker-ervaring dankzij verbeteringen van het Contact Center: De beste merken ter wereld hebben er jaren, of zelfs decennia, over gedaan om de loyaliteit van klanten te verdienen - om die vervolgens in een paar seconden te verliezen als de klantervaring onder de maat is. Hoewel de behoeften en verwachtingen van de klant zijn veranderd, hebben de manieren waarop bedrijven reageren geen gelijke tred gehouden. Cisco kondigt drie ontwikkelingen aan die de klantervaring met contactcenters fundamenteel veranderen: het gebruik van AI, een nieuwe oplossing voor het verbeteren van de klantervaring en een nieuw product voor cloudcontactcenters.

Betere vergaderingen en meer betrokken deelnemers dankzij AI-innovaties: Nieuwe, door AI-aangedreven spraak-intelligentie in Webex Meetings zet gesprekken om in actie en maakt van Webex-meetings een digitale schatkamer. Daarnaast blijft Cisco zich inzetten voor de security en privacy van gegevens door klanten de mogelijkheid te bieden om te kiezen of hun Webex-teamgegevens in Europa of in de Verenigde Staten worden opgeslagen. Het bedrijf kondigt ook de nieuwe Cisco Webex Room USB aan, een instapmodel videoapparaat dat kleinere organisaties compromisloze samenwerking biedt.

Extra informatie:

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:

Cisco
Michelle Fresco
E-mail: mfresco@cisco.nl

Of

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
Laatste van Cisco
Cisco benoemt Elisabeth De Dobbeleer tot EMEAR Partner Lead

20 jaar Cisco Networking Academy in Nederland: meer dan 150.000 studenten opgeleid

Cisco vereenvoudigt security en pakt complexiteit aan met geïntegreerd cloudplatform: Cisco SecureX
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo CheckTwice

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl