www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

iSHARE adapter in SAP App Store

Delft,28 januari 2020 –SAP-klanten kunnen sneller en eenvoudiger starten met iSHARE. Vanaf vandaag is de iSHARE adapter - ontwikkeld door Rojo Consultancy - beschikbaar in hetSAP App Center, de digitale marktplaats voor oplossingen van SAP-partners. In de iSHARE adapter is alle functionaliteit verpakt die nodig is om data te delen volgens het iSHARE-afsprakenstelsel.

iSHARE is een uniforme set van afspraken waarmee organisaties elkaar toegang kunnen geven tot hun data. Omdat ze allemaal dezelfde procedures voor identificatie, authenticatie en autorisatie gebruiken, hoeven ze niet steeds weer nieuwe afspraken te maken als ze data willen delen. Deelnemers aan het iSHARE-afsprakenstelsel kunnen daardoor zonder verdere inspanningen met elkaar data uitwisselen.

Roberto Viana, managing partner van Rojo Consultancy: “Onze adapter versnelt de adoptie van iSHARE en maakt de implementatie van iSHARE voor onze klanten een kwestie van plug & play. Het enige wat onze klanten hoeven te doen, is een deelnemersovereenkomst afsluiten met iSHARE. Daarna kunnen ze razendsnel van de voordelen van onze iSHARE-oplossing genieten.”

Gerard van der Hoeven, voorzitter van de Stichting iSHARE: “We zijn echt heel blij met de lancering van de eerste kant-en-klare iSHARE adapter. Hierdoor is ‘t heel eenvoudig om iSHARE in gebruik te nemen. We verwachten dat er in 2020 veel meer van dit soort adapters voor TMS en ERP-oplossingen en andere datarijke applicaties beschikbaar komen.”

De bekendmaking vond plaats tijdens de Data Sharing Days 2020, Europa’s belangrijkste evenement over data delen op 27 en 28 januari in Den Haag. Het hoofdonderwerp van dit evenement – mede georganiseerd door Hewlett Packard Enterprise, adviesbureau INNOPAY en SAP - luidt ‘Met datasoevereiniteit waarde creëren’. Met iSHARE hebben organisaties volledige controle over hun eigen data.

Waar is de iSHARE adapter te vinden?
Ga naar de SAP App Center en zoek naar de Rojo iSHARE adapter of neem direct contact op met Rojo Consultancy.

iSHARE adapter
V.l.n.r.: Jan Penninkhof, enterprise architect bijSAP, Roberto Viana managing partner van Rojo Consultancy

Over iSHARE
iSHARE is een set van afspraken waarmee partijen elkaar toegang verstrekken tot hun data. Zij hanteren dezelfde manier van identificatie, authenticatie en autorisatie waardoor zij niet elke keer opnieuw afspraken hoeven te maken om data te delen. Partijen die werken volgens de iSHARE Afspraken kunnen onderling drempelloos data delen. iSHARE is een initiatief van de Topsector Logistiek en heeft als doel om data delen in de logistiek te stimuleren. Inmiddels is er ook belangstelling vanuit andere sectoren voor het afsprakenstelsel.
Laatste van iSHARE
iSHARE adapter in SAP App Store

Poort8: eerste iSHARE Autorisatieregister

Jorr-IT Solutions treedt toetot iSHARE-stelsel
iSHARE contact

Logo iSHARE

iSHARE sociaal

iSHARE tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Thales

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com