www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2495 volgers blijven op de hoogte!
PR: Krakeling Communicatie

Microsoft en Genesys breiden partnership uit

Genesys Engage on Microsoft Azure is een nieuw betrouwbaar en veilig cloudaanbod voor een gemakkelijke transitie naar de cloud voor grote ondernemingen

Naarden, 27 januari 2020Microsoft Corp. en Genesys hebben hun partnership uitgebreid en bieden daarmee voor ondernemingen een nieuwe cloudservice voor contact centers waarmee zij superieure interacties met klanten kunnen realiseren. Met deze omnichannel oplossing voor customer experience, Genesys Engage, die draait op Microsoft Azure, hebben ondernemingen de security en schaalbaarheid die ze nodig hebben om de complexiteit te managen die ontstaat bij het verbinden van ieder contactpunt en -moment tijdens de customer journey.

Genesys Engage on Microsoft Azure is eind 2020 beschikbaar. Voor een snellere adoptie in de markt kiezen de leveranciers voor een gezamenlijke verkoop- en go-to-market-strategie. Klanten gaan profiteren van een gestroomlijnd aankoopproces met een duidelijk pad naar de cloud.

De kracht van Genesys Engage on Microsoft Azure
Met de multi-tenant architectuur van Genesys Engage on Microsoft Azure kunnen klanten sneller innoveren en hun bedrijfsflexibiliteit verbeteren. Door de Genesys-oplossing voor customer experience te draaien in deze betrouwbare cloudomgeving kunnen bedrijven hun investeringen in Microsoft Azure maximaliseren, onder andere door eenvoudiger beheer en onderhoud, gecentraliseerde IT-expertise en lagere kosten. De oplossingen maken het voor bedrijven makkelijker om gebruik te maken van de technologie voor cloud en artificial intelligence (AI), voor meer inzicht en maatwerk in klantervaringen.

Nemo Verbist, senior vice president of Intelligent Business and Intelligent Workplace bij NTT Ltd., één van de top vijf internationale technologische dienstverleners voor de grootste bedrijven ter wereld en partner van zowel Microsoft als Genesys, ziet grote waarde in het partnership. Verbist zegt: “Veel van onze klanten zijn gestandaardiseerd op Microsoftoplossingen en Genesys Engage on Microsoft Azure geeft ze een extra mogelijkheid om te profiteren van hun investering. Samen leveren deze oplossingen een veilige en krachtige basis voor bedrijven voor het op creatieve en waardevolle manieren communiceren met hun klanten.”

“Grote contact centers ontvangen een zeer hoog volume aan vragen via een groeiende lijst van kanalen en platforms. Een van de grootste uitdagingen is het verbinden van de details van iedere interactie over alle kanalen heen zodat de iedere klant verzekerd is van een naadloze ervaring,” zegt Kate Johnson, president van Microsoft US. “Door het inzetten van de technologie voor cloud- en artificial intelligence van Microsoft Azure helpt Genesys bedrijven bij het creëren van een naadloze customer journey op het vertrouwde, veilige en schaalbare platform van Microsoft.”

“We zijn ontzettend blij dat we grote bedrijven de kans geven om hun bedrijfskritische customer experience platform te draaien in de cloudomgeving die ze goed kennen en vertrouwen Microsoft Azure,” zegt Peter Graf, chief strategy officer van Genesys. “Samen maken we het eenvoudiger voor zelfs de meeste complexe organisaties om over te stappen naar de cloud en zodat ze efficiënter en innovatiever kunnen bouwen aan hechte relaties met klanten.”

De bedrijven onderzoeken en ontwikkelen ook nieuwe integraties voor Genesys en Microsoft Teams, Microsoft Dynamics 365 en Azure Cognitive Services voor het stroomlijnen van samenwerking en communicatie met medewerkers en klanten. Meer informatie over de op handen zijnde integraties volgt binnenkort.

Registreer voor het komende webinar op 4 maart om er meer over te horen: Genesys Engage + Microsoft Azure: Transform Your Customer Experience in the Cloud.

=======

Over Microsoft
Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) ondersteunt digitale transformatie voor het tijdperk van een intelligente cloud en een intelligent voordeel. De missie om iedere persoon en iedere organisatie ter wereld te ondersteunen om meer te bereiken.
Voor meer informatie, alleen voor de pers:
Microsoft Media Relations, WE Communications for Microsoft, +1 (425) 638-7777,
rrt@we-worldwide.com

Over Genesys
Ieder jaar levert Genesys meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Met de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie ieder klantmoment van marketing, sales tot service  en op ieder kanaal, tegelijkertijd de ervaring van medewerkers verbeterend. Genesys pionierde met Experiences as a ServiceSM  zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden op de juiste schaal, kunnen interacteren met empathie en kunnen bouwen aan het vertrouwen en de loyaliteit van de klant. Dit wordt mogelijk gemaakt door Genesys Cloud, een alles-in-een-oplossing en het leidende publieke contact center platform in de wereld, ontworpen voor snelle innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit.
Bezoek www.genesys.com.

©2020 Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. Alle rechten voorbehouden. Genesys en het Genesys logo zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Genesys. Alle andere bedrijfsnamen en logo’s kunnen geregistreerde handelsmerken of handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven.

Linda Hilberdink, Senior Field Marketing Manager Benelux, Iberia & South East Africa
Linda.hilberdink@genesys.com – 06 21 68 37 73

Janne Virtanen, Senior PR Manager – EMEA
Janne.virtanen@genesys.com - +44 1276 457 119

Ingrid Wong, Krakeling Communicatie
Ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl – 06 147 67 539
Laatste van Genesys
Genesys Cloud nu beschikbaar op AWS Marketplace

Microsoft en Genesys breiden partnership uit

Genesys introduceert Experience as a Service voor echte personalisatie
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo Krakeling Communicatie

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl