www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (1 jaar en 81 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Jacobs Douwe Egberts wint Boomi Blue Challenge Award 2019

Boomi rijkt awards uit aan klanten in Europa, de VS, Canada en Azië-Pacific voor het verbeteren van bedrijfsresultaten met transformatieprojecten op het Boomi-platform

Amsterdam, 27 januari 2020 Boomi™, onderdeel van Dell Technologies, maakt vandaag de winnaars bekend van de jaarlijkse Boomi Blue Challenge Awards. Deze awards zijn een erkenning voor klanten die het afgelopen jaar hebben laten zien hoe ze het data-integratieplatform van Boomi inzetten voor de digitale transformatie van hun bedrijf.

'Boomi heeft ruim 10.000 klanten die innovatieve koplopers zijn in hun bedrijfstak en die dankzij digitale modernisering hun resultaten aanmerkelijk hebben verbeterd', aldus Michelle Wideman, Chief Customer Success Officer, Boomi. 'De vier winnaars van de Boomi Blue Challenge Award 2019 hebben overtuigend laten zien dat een breed integratieplatform in de cloud een waardevol strategisch middel is. Ze zijn dan ook echte digital leaders.'

De winnaars ontvangen de award voor het effectief managen van complexe uitdagingen op het gebied van data en het succesvol voltooien van diverse strategische projecten. Elke winnende organisatie behaalde een aanzienlijke verbetering van onder andere productiviteit en ROI. De deelnemers uit vier regio's (de Verenigde Staten, Canada, Europa en Azië-Pacific) zijn beoordeeld op een aantal criteria, zoals de impact van transformatieprojecten, creativiteit en innovatie, reikwijdte en complexiteit en sociale impact.

Een van de winnaars van dit jaar is het Nederlandse Jacobs Douwe Egberts (JDE). Het assortiment koffie en thee van Jacobs Douwe Egberts is in zo'n 140 landen verkrijgbaar. Het bedrijf, dat inmiddels 265 jaar bestaat, koos het Boomi-platform voor het integreren van complexe en ongelijksoortige systemen en het onderhouden van e-commerce sites voor verschillende landen en merken. Daarnaast wordt het platform ingezet voor het flexibel faciliteren van regelmatig veranderende promoties en klantenonderzoeken.

Dankzij Boomi verkortte JDE zijn time-to-market voor nieuwe producten en promoties met 40% en heeft het de onboarding van nieuwe handels- en logistieke partners beter onder controle gekregen. Ook zette het bedrijf een direct-to-consumer website op voor zijn premium koffiemerk in negen EU-landen. Boomi speelt een belangrijke rol in de dagelijkse gang van zaken bij JDE en wordt gebruikt voor onder andere order-to-cash, quote-to-cash, management van de toeleveringsketen en uitwisseling van B2B-data.

De overige winnaars zijn Hydro Ottawa (Canada), Les Schwab Tires (VS) en GlobalFoundries (Azië-Pacific).

De winnende bedrijven ontvangen een gratis toegangskaart voor de Boomi World Tour London 2020. Organisaties die ook willen meedingen naar de Boomi Blue Challenge Awards van volgend jaar kunnen terecht op boomi.com.

Over Dell Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verenigt snel en eenvoudig alles in uw digitale ecosysteem zodat u sneller betere bedrijfsresultaten kunt bereiken. Het intelligente, flexibele, schaalbare platform van Boomi versnelt uw bedrijfsresultaten door uw gegevens, systemen, applicaties, processen en mensen te koppelen. Door gebruik te maken van de kracht van de cloud om alles binnen en buiten een bedrijf te verenigen, biedt Boomi meer dan 10.000 organisaties de flexibiliteit om hun applicatiestrategie toekomstbestendig te maken. Meer informatie vindt u opwww.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen de handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Aanvullende opmerkingen:
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Boomi
Boomi vergroot klantvertrouwen dankzij SAP certificering

Boomi lanceert nieuwe multicloud-mogelijkheden voor Flow om cloud-first strategieën te versnellen

Boomi verwelkomt Heidi van de Zande als Field Marketing Manager Benelux, Nordics en Israël
Verstreken tijd: 1 jaar en 81 dagen

Logo Clarity Benelux
Boomi contact

Logo Boomi

020-4752026
  emea@boomi.com
  www.boomi.com
Boomi sociaal

Boomi tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis