www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: Yellow Communications

Jacobs Douwe Egberts wint Boomi Blue Challenge Award 2019

Boomi rijkt awards uit aan klanten in Europa, de VS, Canada en Azië-Pacific voor het verbeteren van bedrijfsresultaten met transformatieprojecten op het Boomi-platform

Amsterdam, 27 januari 2020 Boomi™, onderdeel van Dell Technologies, maakt vandaag de winnaars bekend van de jaarlijkse Boomi Blue Challenge Awards. Deze awards zijn een erkenning voor klanten die het afgelopen jaar hebben laten zien hoe ze het data-integratieplatform van Boomi inzetten voor de digitale transformatie van hun bedrijf.

'Boomi heeft ruim 10.000 klanten die innovatieve koplopers zijn in hun bedrijfstak en die dankzij digitale modernisering hun resultaten aanmerkelijk hebben verbeterd', aldus Michelle Wideman, Chief Customer Success Officer, Boomi. 'De vier winnaars van de Boomi Blue Challenge Award 2019 hebben overtuigend laten zien dat een breed integratieplatform in de cloud een waardevol strategisch middel is. Ze zijn dan ook echte digital leaders.'

De winnaars ontvangen de award voor het effectief managen van complexe uitdagingen op het gebied van data en het succesvol voltooien van diverse strategische projecten. Elke winnende organisatie behaalde een aanzienlijke verbetering van onder andere productiviteit en ROI. De deelnemers uit vier regio's (de Verenigde Staten, Canada, Europa en Azië-Pacific) zijn beoordeeld op een aantal criteria, zoals de impact van transformatieprojecten, creativiteit en innovatie, reikwijdte en complexiteit en sociale impact.

Een van de winnaars van dit jaar is het Nederlandse Jacobs Douwe Egberts (JDE). Het assortiment koffie en thee van Jacobs Douwe Egberts is in zo'n 140 landen verkrijgbaar. Het bedrijf, dat inmiddels 265 jaar bestaat, koos het Boomi-platform voor het integreren van complexe en ongelijksoortige systemen en het onderhouden van e-commerce sites voor verschillende landen en merken. Daarnaast wordt het platform ingezet voor het flexibel faciliteren van regelmatig veranderende promoties en klantenonderzoeken.

Dankzij Boomi verkortte JDE zijn time-to-market voor nieuwe producten en promoties met 40% en heeft het de onboarding van nieuwe handels- en logistieke partners beter onder controle gekregen. Ook zette het bedrijf een direct-to-consumer website op voor zijn premium koffiemerk in negen EU-landen. Boomi speelt een belangrijke rol in de dagelijkse gang van zaken bij JDE en wordt gebruikt voor onder andere order-to-cash, quote-to-cash, management van de toeleveringsketen en uitwisseling van B2B-data.

De overige winnaars zijn Hydro Ottawa (Canada), Les Schwab Tires (VS) en GlobalFoundries (Azië-Pacific).

De winnende bedrijven ontvangen een gratis toegangskaart voor de Boomi World Tour London 2020. Organisaties die ook willen meedingen naar de Boomi Blue Challenge Awards van volgend jaar kunnen terecht op boomi.com.

Over Dell Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verenigt snel en eenvoudig alles in uw digitale ecosysteem zodat u sneller betere bedrijfsresultaten kunt bereiken. Het intelligente, flexibele, schaalbare platform van Boomi versnelt uw bedrijfsresultaten door uw gegevens, systemen, applicaties, processen en mensen te koppelen. Door gebruik te maken van de kracht van de cloud om alles binnen en buiten een bedrijf te verenigen, biedt Boomi meer dan 10.000 organisaties de flexibiliteit om hun applicatiestrategie toekomstbestendig te maken. Meer informatie vindt u opwww.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen de handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Aanvullende opmerkingen:
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Dell Boomi
Europa neemt afscheid van legacy ERP en investeert fors in modernisering en innovatie

Boomi lanceert nieuwe Integration Center of Excellence service

Jacobs Douwe Egberts wint Boomi Blue Challenge Award 2019
Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan
Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices

Logo Yellow Communications
Dell Boomi contact

Logo Dell Boomi

Dell Boomi sociaal

Dell Boomi tweets

Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel