www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 76 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

Zircon toont metaaldetectors voor de professional op Eisenwarenmesse 2020 in Keulen

Campbell / Castricum, 27 januari 2020  – Als wereldwijde producent van scan- en detectieoplossingen voor balken (balkzoekers), metaaldetectors en elektrascanners is Zircon als exposant aanwezig op de internationale beurs Eisenwarenmesse 2020 die van 1-4 maart a.s. plaatsvindt in Keulen. Er zijn live demonstraties bij te wonen van de Zircon® MultiScanner®, StudSensor™ en ExitPoint® productreeks: het gepatenteerde handgereedschap voor het detecteren van betonstaal, metaal, spijkers en (actieve) onbeschermde stroomkabels in vloeren, muren en plafonds. Zircon is te vinden in hal 11.2, standnummer I-060.

Met praktische toepassingen en werkomgevingen als uitgangspunt ontwerpt, ontwikkelt en test Zircon gereedschap met gepatenteerde productfunctionaliteiten, om zowel thuisklussers als bouwprofessionals te helpen klusproblemen op te lossen en te voorkomen. Zircon blijft zijn marktpositie wereldwijd versterken, door onder meer distributiemogelijkheden te realiseren in Oostenrijk en Zwitserland.

De Zircon® MetalliScanner® productlijn voorziet in de behoefte aan zeer betrouwbaar en geavanceerd gereedschap bij de uitvoering van bouwwerkzaamheden binnen commerciële, licht-industriële en professionele werkomgevingen. MetalliScanner® MT X metaaldetector maakt gebruik van inductieve technologieën en lokaliseert betonijzer in strakke rasterpatronen in huizen, bedrijfspanden en industriële bouw. Ook kan het gaan om detectie van diepere stukken pijp of bewapening. Bouwprofessionals hoeven hierdoor geen dure grondboren te gebruiken of aan te schaffen.

Wanneer diepte- en metaaldifferentiatie relevant is, is de MetalliScanner® MT 7 metaaldetector geschikt. De MT 7 detecteert en onderscheidt ferro- en non-ferro metalen. Bovendien geeft het de geschatte diepte van het doel aan, evenals of naar het doel toe wordt bewogen of juist er vandaan. De MetalliScanner® m40 lokaliseert nauwkeurig het patroon van kleine voorwerpen. Spijkers, schroeven of noppen in lat- en gipsconstructies zonder metalen rasters zijn hierdoor snel en eenvoudig te vinden.

"De MetalliScanner® productreeks biedt wereldwijde, geavanceerde technologie die een einde maakt aan onnodig gis- en herstelwerk. Zircon® metaaldetectors bieden eenvoudige, effectieve en betaalbare mogelijkheden om betonijzer te lokaliseren én te vermijden en om metaal achter verschillende oppervlakken te vinden. De optimale functionaliteiten en mogelijkheden van de producten leveren een aanzienlijke tijds- en geldbesparing”, aldus Sharon Gee, vice president marketing bij Zircon.

Over Zircon Corporation
Zircon Corporation - gevestigd in Silicon Valley - ontwerpt, maakt en verkoopt de wereldwijd meest verkochte elektronische scan- en detectieoplossingen voor balken (balkzoekers), metaaldetectors, waterdetectors en elektrascanners voor professionals en doe-het-zelvers. Het elektronische Zircon-handgereedschap met gepatenteerde technologie wordt wereldwijd verkocht in 30 landen in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië. Meer informatie op https://nl.zircon.com.
ZIRCON is een geregistreerd handelsmerk van Zircon Corporation.

Interviewmogelijkheden / Redactionele informatie:
Bent u van aanwezig op de Eisenwarenmesse 2020 en heeft u interesse in een interview met Fred de Haas, European Sales Executive en verantwoordelijk voor alle salesactiviteiten en business development in Europa, neem dan contact op met: Influx PR & Communicatie - Margienke Smit, info@influx-pr.com, T: 055 3663034.
Laatste van Zircon

Zircon Corporation verstevigt marktpositie door uitbreiding sales team in Europa
Verstreken tijd: 1 jaar en 76 dagen

Logo Influx PR & Communicatie