www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Olyslager gesmeerd online met Thinkwise

Apeldoorn, 23 januari 2020 - Olyslager, wereldleider in olie-technische data brengt zijn vernieuwde Lubricant Information System in samenwerking met Thinkwise naar de cloud. Door gebruik te maken van het low-code platform van Thinkwise en de zeventig jaar kennis en kunde in de olie-industrie profiteren de klanten van Olyslager optimaal van de vernieuwde diensten en services van Olyslager.

Olyslager is marktleider binnen de olie-industrie in het verzamelen en ontsluiten van smeertechnische gegevens. Of het nu gaat om kwaliteit, hoeveelheden of andereparameters, al deze informatie is te vinden in de database van Olyslager. Door het gebruik van deze informatie stelt het bedrijf klanten, partners en eindgebruikers in staat om de juiste aanbeveling te geven voor het gebruik van de juiste smeermiddelen. Het gaat hierbij om zowel automotive als industriële equipment.

Flexibele IT-oplossingen spelen hierbij een sleutelrol. Samen met Thinkwise heeft het bedrijf nu een nieuw low-code fundament ontwikkeld om deze diensten versneld door te ontwikkelen en om vandaag de dag en in de toekomst te blijven aansluiten bij de wensen en uitdagingen van hun klanten.

Tom Rensink, COO bij Olyslager: “Thinkwise is voor ons een belangrijke partner in het vernieuwen enverder ontwikkelen van onze dienstverlening. Het Thinkwise platform stelt ons in staat om versneld nieuwe diensten en services naar de markt te brengen. Standaardisatie aan de achterkant en flexibiliteit aan de voorkant. Dit zorgt ervoor dat onze klanten in 2020 altijd kunnen genieten van de laatste services in de cloud.”

Olyslager heeft met Thinkwise ook de eigen invoerapplicatie succesvol gemoderniseerd en in gebruik genomen. Dit is een applicatie die Olyslager intern gebruikt om voertuiggegevens te verzamelen en data te publiceren voor gebruik in klantspecifieke portals en online publicaties.

Synchronisatie tussen vijf continenten
In de nieuwe situatie werkt het LIS Systeem volledig in de cloud van Microsoft Azure. Dit zorgt ervoor dat de omgeving gebruik maakt van de laatste Microsoft beveiligingstechnieken. Zo kunnen klanten van Olyslager altijd werken met de laatste LIS versie, nieuwste features en is de applicatie wereldwijd benaderbaar op elk device met een internet connectie. Olyslager kan zijn informatie op deze manier wereldwijd beschikbaar stellen zonder vertraging te ervaren.

“Wij zijn trots om een internationaal opererend bedrijf als Olyslager te helpen om zijn dienstverlening te moderniseren met ons low-code platform,” zegt Victor Klaren, medeoprichter en CVO van Thinkwise. “Deze strategische keuze is een bewijs van de toekomstgerichte visie van Olyslager en laat de kracht en veelzijdigheid van ons platform zien.”

In de volgende fase van de samenwerking worden de verschillende applicaties die klanten nu gebruiken om olieproducten te registreren en aanbevelingen voor smeerolie te genereren met Thinkwise stapsgewijs gemoderniseerd.

Over Olyslager
Olyslager is 's werelds grootste leverancier van smeeroliegegevens voor de olie-industrie. Deze gegevens, gevonden in 's werelds grootste smeermiddelen database, helpen klanten om de belangrijke vraag te beantwoorden: "Welk smeermiddel heeft mijn voertuig nodig?” Olyslager gebruikt hiervoor alleen gegevens die voor 100% door de OEM’s worden ondersteund. Dagelijks werkt een toegewijd team aan de database om ervoor te zorgen dat de gegevens altijd correct, relevant en up-to-date zijn. Meer informatie: www.olyslager.com

Over Thinkwise
Thinkwise is wereldwijd de enige leverancier van een low-code softwareplatform waarmee omvangrijke en complexe bedrijfssoftware wordt gerealiseerd. Het Thinkwise platform biedt de hoogste productiviteit in de low-code markt en garandeert daarbij ook dat er geen nieuwe legacy meer ontstaat. De gerealiseerde bedrijfssoftware gaat automatisch over op toekomstige technologieën. Daarnaast kan bestaande legacy software razendsnel worden gemoderniseerd door het Thinkwise platform met de ingebouwde “Upcycler” technologie. Thinkwise levert zijn platform in licentievorm aan bedrijven die in-house software realiseren en aan softwareleveranciers. Thinkwise is opgericht in 2002 en het platform wordt gebruikt in meer dan 30 landen. Meer informatie: www.thinkwisesoftware.com.

Voor de redactie:

Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com