Contentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 110 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Olyslager gesmeerd online met Thinkwise

Apeldoorn, 23 januari 2020 - Olyslager, wereldleider in olie-technische data brengt zijn vernieuwde Lubricant Information System in samenwerking met Thinkwise naar de cloud. Door gebruik te maken van het low-code platform van Thinkwise en de zeventig jaar kennis en kunde in de olie-industrie profiteren de klanten van Olyslager optimaal van de vernieuwde diensten en services van Olyslager.

Olyslager is marktleider binnen de olie-industrie in het verzamelen en ontsluiten van smeertechnische gegevens. Of het nu gaat om kwaliteit, hoeveelheden of andereparameters, al deze informatie is te vinden in de database van Olyslager. Door het gebruik van deze informatie stelt het bedrijf klanten, partners en eindgebruikers in staat om de juiste aanbeveling te geven voor het gebruik van de juiste smeermiddelen. Het gaat hierbij om zowel automotive als industriële equipment.

Flexibele IT-oplossingen spelen hierbij een sleutelrol. Samen met Thinkwise heeft het bedrijf nu een nieuw low-code fundament ontwikkeld om deze diensten versneld door te ontwikkelen en om vandaag de dag en in de toekomst te blijven aansluiten bij de wensen en uitdagingen van hun klanten.

Tom Rensink, COO bij Olyslager: “Thinkwise is voor ons een belangrijke partner in het vernieuwen enverder ontwikkelen van onze dienstverlening. Het Thinkwise platform stelt ons in staat om versneld nieuwe diensten en services naar de markt te brengen. Standaardisatie aan de achterkant en flexibiliteit aan de voorkant. Dit zorgt ervoor dat onze klanten in 2020 altijd kunnen genieten van de laatste services in de cloud.”

Olyslager heeft met Thinkwise ook de eigen invoerapplicatie succesvol gemoderniseerd en in gebruik genomen. Dit is een applicatie die Olyslager intern gebruikt om voertuiggegevens te verzamelen en data te publiceren voor gebruik in klantspecifieke portals en online publicaties.

Synchronisatie tussen vijf continenten
In de nieuwe situatie werkt het LIS Systeem volledig in de cloud van Microsoft Azure. Dit zorgt ervoor dat de omgeving gebruik maakt van de laatste Microsoft beveiligingstechnieken. Zo kunnen klanten van Olyslager altijd werken met de laatste LIS versie, nieuwste features en is de applicatie wereldwijd benaderbaar op elk device met een internet connectie. Olyslager kan zijn informatie op deze manier wereldwijd beschikbaar stellen zonder vertraging te ervaren.

“Wij zijn trots om een internationaal opererend bedrijf als Olyslager te helpen om zijn dienstverlening te moderniseren met ons low-code platform,” zegt Victor Klaren, medeoprichter en CVO van Thinkwise. “Deze strategische keuze is een bewijs van de toekomstgerichte visie van Olyslager en laat de kracht en veelzijdigheid van ons platform zien.”

In de volgende fase van de samenwerking worden de verschillende applicaties die klanten nu gebruiken om olieproducten te registreren en aanbevelingen voor smeerolie te genereren met Thinkwise stapsgewijs gemoderniseerd.

Over Olyslager
Olyslager is 's werelds grootste leverancier van smeeroliegegevens voor de olie-industrie. Deze gegevens, gevonden in 's werelds grootste smeermiddelen database, helpen klanten om de belangrijke vraag te beantwoorden: "Welk smeermiddel heeft mijn voertuig nodig?” Olyslager gebruikt hiervoor alleen gegevens die voor 100% door de OEM’s worden ondersteund. Dagelijks werkt een toegewijd team aan de database om ervoor te zorgen dat de gegevens altijd correct, relevant en up-to-date zijn. Meer informatie: www.olyslager.com

Over Thinkwise
Thinkwise is wereldwijd de enige leverancier van een low-code softwareplatform waarmee omvangrijke en complexe bedrijfssoftware wordt gerealiseerd. Het Thinkwise platform biedt de hoogste productiviteit in de low-code markt en garandeert daarbij ook dat er geen nieuwe legacy meer ontstaat. De gerealiseerde bedrijfssoftware gaat automatisch over op toekomstige technologieën. Daarnaast kan bestaande legacy software razendsnel worden gemoderniseerd door het Thinkwise platform met de ingebouwde “Upcycler” technologie. Thinkwise levert zijn platform in licentievorm aan bedrijven die in-house software realiseren en aan softwareleveranciers. Thinkwise is opgericht in 2002 en het platform wordt gebruikt in meer dan 30 landen. Meer informatie: www.thinkwisesoftware.com.

Voor de redactie:
Thinkwise
Contactpersoon: Janine Worst
E-mail: jworst@thinkwisesoftware.com
www.thinkwisesoftware.com
Laatste van Thinkwise
Personio organiseert H.U.G. Digital 2021: het virtuele HR-event

Onafhankelijk onderzoeksbureau: Thinkwise biedt unieke strategie voor moderniseren van core business-applicaties met low-code

Nederlander kan rekeningen makkelijker betalen door gebrek aan betaalde uitjes

Onderzoek Pega toont aan: belangrijke rol voor Decisioning Tools bij verbetering klantervaringen in een post-COVID wereld

Twee derde van thuiswerkend Nederland wordt liever gestuurd op output dan uren

Port of Den Helder: van fossiele thuishaven naar levensader voor de energietransitie

Mendix benoemd tot ‘leader’ in uitgebreid low-code-onderzoek uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau

KnowBe4 introduceert nieuwe door artificial intelligence gedreven phishing-feature

DataRobot neemt Zepl over en breidt enterprise AI-platform uit met functies voor ervaren data scientists

Davina Michelle maakt internationale show op Hymn bekend

Maandalert Woningmarkt | mei 2021, De prijzen op de woningmarkt stijgen erg hard, aantal transacties neemt erg fors toe

Een op drie werkenden onvoorzichtig met privacygevoelige informatie

Kredietverzekeraar Coface voorzichtig optimistisch over herstel Nederlandse economie

Lexmark introduceert Cloud Bridge

Tanium benoemt Marc Levine als Chief Financial Officer

Fortinet biedt nieuwe oplossingen voor bescherming 5G-omgevingen en integratie met SASE
Qexpertise lanceert volledig nieuwe website

Zoom gaat meerjarig partnerschap met de European Tour aan

€150,00 claimen van HP?

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting
Verstreken tijd: 1 jaar en 110 dagen

Logo Lubbers De Jong
Thinkwise contact

Thinkwise sociaal

Thinkwise tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR