www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (1 jaar en 38 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Olyslager gesmeerd online met Thinkwise

Apeldoorn, 23 januari 2020 - Olyslager, wereldleider in olie-technische data brengt zijn vernieuwde Lubricant Information System in samenwerking met Thinkwise naar de cloud. Door gebruik te maken van het low-code platform van Thinkwise en de zeventig jaar kennis en kunde in de olie-industrie profiteren de klanten van Olyslager optimaal van de vernieuwde diensten en services van Olyslager.

Olyslager is marktleider binnen de olie-industrie in het verzamelen en ontsluiten van smeertechnische gegevens. Of het nu gaat om kwaliteit, hoeveelheden of andereparameters, al deze informatie is te vinden in de database van Olyslager. Door het gebruik van deze informatie stelt het bedrijf klanten, partners en eindgebruikers in staat om de juiste aanbeveling te geven voor het gebruik van de juiste smeermiddelen. Het gaat hierbij om zowel automotive als industriële equipment.

Flexibele IT-oplossingen spelen hierbij een sleutelrol. Samen met Thinkwise heeft het bedrijf nu een nieuw low-code fundament ontwikkeld om deze diensten versneld door te ontwikkelen en om vandaag de dag en in de toekomst te blijven aansluiten bij de wensen en uitdagingen van hun klanten.

Tom Rensink, COO bij Olyslager: “Thinkwise is voor ons een belangrijke partner in het vernieuwen enverder ontwikkelen van onze dienstverlening. Het Thinkwise platform stelt ons in staat om versneld nieuwe diensten en services naar de markt te brengen. Standaardisatie aan de achterkant en flexibiliteit aan de voorkant. Dit zorgt ervoor dat onze klanten in 2020 altijd kunnen genieten van de laatste services in de cloud.”

Olyslager heeft met Thinkwise ook de eigen invoerapplicatie succesvol gemoderniseerd en in gebruik genomen. Dit is een applicatie die Olyslager intern gebruikt om voertuiggegevens te verzamelen en data te publiceren voor gebruik in klantspecifieke portals en online publicaties.

Synchronisatie tussen vijf continenten
In de nieuwe situatie werkt het LIS Systeem volledig in de cloud van Microsoft Azure. Dit zorgt ervoor dat de omgeving gebruik maakt van de laatste Microsoft beveiligingstechnieken. Zo kunnen klanten van Olyslager altijd werken met de laatste LIS versie, nieuwste features en is de applicatie wereldwijd benaderbaar op elk device met een internet connectie. Olyslager kan zijn informatie op deze manier wereldwijd beschikbaar stellen zonder vertraging te ervaren.

“Wij zijn trots om een internationaal opererend bedrijf als Olyslager te helpen om zijn dienstverlening te moderniseren met ons low-code platform,” zegt Victor Klaren, medeoprichter en CVO van Thinkwise. “Deze strategische keuze is een bewijs van de toekomstgerichte visie van Olyslager en laat de kracht en veelzijdigheid van ons platform zien.”

In de volgende fase van de samenwerking worden de verschillende applicaties die klanten nu gebruiken om olieproducten te registreren en aanbevelingen voor smeerolie te genereren met Thinkwise stapsgewijs gemoderniseerd.

Over Olyslager
Olyslager is 's werelds grootste leverancier van smeeroliegegevens voor de olie-industrie. Deze gegevens, gevonden in 's werelds grootste smeermiddelen database, helpen klanten om de belangrijke vraag te beantwoorden: "Welk smeermiddel heeft mijn voertuig nodig?” Olyslager gebruikt hiervoor alleen gegevens die voor 100% door de OEM’s worden ondersteund. Dagelijks werkt een toegewijd team aan de database om ervoor te zorgen dat de gegevens altijd correct, relevant en up-to-date zijn. Meer informatie: www.olyslager.com

Over Thinkwise
Thinkwise is wereldwijd de enige leverancier van een low-code softwareplatform waarmee omvangrijke en complexe bedrijfssoftware wordt gerealiseerd. Het Thinkwise platform biedt de hoogste productiviteit in de low-code markt en garandeert daarbij ook dat er geen nieuwe legacy meer ontstaat. De gerealiseerde bedrijfssoftware gaat automatisch over op toekomstige technologieën. Daarnaast kan bestaande legacy software razendsnel worden gemoderniseerd door het Thinkwise platform met de ingebouwde “Upcycler” technologie. Thinkwise levert zijn platform in licentievorm aan bedrijven die in-house software realiseren en aan softwareleveranciers. Thinkwise is opgericht in 2002 en het platform wordt gebruikt in meer dan 30 landen. Meer informatie: www.thinkwisesoftware.com.

Voor de redactie:
Thinkwise
Contactpersoon: Janine Worst
E-mail: jworst@thinkwisesoftware.com
www.thinkwisesoftware.com
Laatste van Thinkwise
Backbown versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Heuvelman Staalhandel klaar voor de toekomstmet low-code ERP-oplossing van Thinkwise

Cito maakt strategische keuze voor toekomstbestendige software van Thinkwise
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 1 jaar en 38 dagen

Logo Lubbers De Jong
Thinkwise contact

Logo Thinkwise

Thinkwise sociaal

Thinkwise tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys