www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Poly benoemt brancheveteraan Carl Wiese tot nieuwe Chief Revenue Officer

Wiese in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor wereldwijde sales

Hoofddorp, 22 januari 2020 – Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT), een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt, heeft Carl Wiese met directe ingang benoemd tot Executive Vice-President, Chief Revenue Officer en Global Head of Sales. Wiese beschikt over meer dan dertig jaar ervaring op het gebied van sales, marketing, services en productmanagement voor enterprise technology leaders.

“Carl is een succesvolle manager met sales- en disruptie-ervaring”, aldus Joe Burton, Chief Executive Officer van Poly. “De branchekennis van Carl in combinatie met het productleiderschap van Poly vormen een veelbelovende combinatie.”

Voorafgaand aan zijn nieuwe rol bij Poly was Wiese President of Global Sales and Service van BlackBerry Limited. Daar was hij verantwoordelijk voor de transformatie van het bedrijf van apparaatgefocust naar een van de meest gerespecteerde cybersecuritybedrijven. Daarnaast gaf hij leiding aan de enterprisesoftware-afdeling van het bedrijf.

Voordat hij bij BlackBerry in dienst trad, vervulde Wiese verschillende leidinggevende functies bij Apple, Avaya, Cisco, Lucent Technologies, Inc. en Texas Instruments.

Wiese: “Poly staat voor een unieke waardepropositie in unified communications, met ongeëvenaarde expertise op het gebied van audio, krachtige video- en conferencing-mogelijkheden en naadloze samenwerking binnen multivendor-omgevingen. Ik kijk ernaar uit deze koers voort te zetten en het bedrijf te ondersteunen in het bieden van uitstekende service en oplossingen voor zijn partners en klanten, ongeacht hun werkomgeving.”

Wiese werkt onder Chief Executive Officer Joe Burton en maakt deel uit van het senior leadership-team van het bedrijf.

Wiese is co-auteur van ‘The Colllaboration Imperative: Executive Strategies for Unlocking Your Organization’s True Potential’ en fungeert als directieadviseur voor meerdere organisaties, waaronder zijn universiteit, Oklahoma State University.

Over Poly
Plantronics, Inc. (‘Poly’ – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overkomen, die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com.

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Binnen 48 uur Zoom Room-klaar met Poly

Poly introduceert Poly Lens voor cloudinzichten en video-endpoint-beheer

Poly benoemt brancheveteraan Carl Wiese tot nieuwe Chief Revenue Officer

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl