www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 169 dagen geleden)

ideiio kiest Distology voor introductie op BeNeLux-markt

AALSMEER - Met het Engelse ideiio brengt value added distributeur Distology een nieuw, betaalbaar platform voor Identity Governance and Administration (IGA) op de markt. ideiio is een nieuwe naam in de branche, maar het IGA-platform zelf bestaat al veel langer. Tom Eggleston, CEO van ideiio, vertelt waarom het platform eerder dit jaar onder een eigen naam op de markt is gebracht.

Eggleston: “ideiio is pas sinds februari 2019 op de markt, maar de oplossing zelf bestaat al veel langer. Het was altijd onderdeel van ProofID, een consultancybedrijf uit de regio Manchester (VK). Maar het platform werkte feitelijk zo goed, dat het het verdiende als stand-alone oplossing op de markt te worden gebracht.

Bestaande oplossingen te prijzig
Dat die beslissing is genomen, heeft alles te maken met bestaande markt voor Identity Governance and Administration (IGA). De oplossingen die worden geboden zijn maar voor een beperkte groep ondernemingen interessant. Eggleston: “Ze zijn, kortweg gezegd, nogal prijzig. We zagen dat anderen zich uitsluitend richtten op de Fortune 500 en niet op de veel grotere groep die daaronder zit, die werd eigenlijk nauwelijks bediend. En dat is vreemd, want die hebben ook te maken met internationale ontwikkelingen als PSD2 en andere richtlijnen. Met andere woorden: ook voor die organisaties is IGA van essentieel belang. Wij zorgen er met ideiio voor dat het voor die organisaties bereikbaar is, financieel, maar ook qua handling.”

“Voor de mid-market gaat het niet alleen om een lage aanschafprijs,” stelt Eggleston, “maar ook om een eenvoudige implementatie. We hanteren daarbij de 80-20 regel: het is out-of-the-box voor 80% gebruiksklaar. In de praktijk beteken dat, dat je geen grote IT-afdeling aan het werk hoeft te zetten en dat ideiio binnen dagen of weken volledig operationeel is, in plaats van met maanden.”

“Met onze keuze voor Distology als distributeur denken we de beste keuze hebben gemaakt voor onze volgende stap naar de Benelux en Noord-Europa. In Engeland werken we uitstekend met ze samen, we verwachten in Nederland hetzelfde.”

Perfecte combinatie met Okta
Hans Maatkamp, managing director Distology Nederland, is blij met het IGA-platform van ideiio: “ideiio en Okta combineren perfect en zorgen samen voor een compleet Identity Access Management. We merkten eerder dat projecten met Okta vertraging opliepen omdat er geen geschikte IGA kon worden gevonden, of alleen een oplossing die buiten het budget viel. Met ideiio is dat geen probleem meer, Identity Access Management brengen we binnen bereik van het mkb, zonder concessies te doen aan de kwaliteit.”
Laatste van Distology Nederland B.V.
Zimperium demonstreert tijdens webinar misbruik mobiele telefoon

Wereldleider in beveiliging van mobiele apparaten en apps, Zimperium, sluit distributie-overeenkomst met Distology

CloudM manifesteert zich nadrukkelijk op Nederlandse en Belgische markt
Verstreken tijd: 2 jaar en 169 dagen
Distology Nede.. contact

Logo Distology Nederland B.V.

+31 (20) 8881444
  benelux@distology.com
  www.distology.com
Distology Nede.. sociaal

Distology Nede.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.