www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

NTT Ltd. lanceert nieuwe wereldwijde datacenterdivisie ‘Global Data Centers’

Grootschalig internationaal platform omvat meer dan 160 datacenters in meer dan twintig landen en regio’s

Amsterdam, 21 januari 2020 - NTT Ltd., de wereldwijde technology services provider, lanceert zijn nieuwe wereldwijde datacenterdivisie 'Global Data Centers'. Hierin bundelt NTT de bedrijven e-shelter, Gyron, Netmagic, NTT Indonesia Nexcenter, RagingWire en andere datacenterleveranciers die eerder actief waren onder het NTT Communications-merk. De divisie biedt een van de grootste datacenterplatforms in de wereld met meer dan 160 datacenters in meer dan twintig landen en regio’s. Het bedrijf biedt klanten en partners van de NTT Group hiermee een krachtig digitaal ecosysteem met een wereldwijd bereik en lokale expertise.

“Wij kennen de belangrijkste dagelijkse uitdagingen van onze klanten op hun route naar digitale transformatie”, zegt Ryuichi Matsuo, Executive Vice-President van de nieuwe divisie. “Met één partner voor hun wereldwijde datacenterbehoeften is het voor klanten gemakkelijker om hun zakelijke doelen te bereiken. Dat kan in een tijd waarin de cloud enorm groeit en datagebruik zorgt voor een toenemende vraag naar datacentercapaciteit. Daarom brengen we onze wereldwijde datacenteractiviteiten onder in één entiteit die een complete set van datacenteroplossingen en -diensten biedt, die inspelen op de klantvraag.”

Courtney Munroe, Group Vice-President of Global Telecommunications Research van IDC: “De lancering van de nieuwe wereldwijde datacenterdivisie van NTT Ltd. zorgt voor meer concurrentiekracht van de nieuwe entiteit. NTT Ltd. is een van de grootste wereldwijde leveranciers en buiten Noord-Amerika wellicht de grootste datacenterleverancier. Het bedrijf is sterk aanwezig in belangrijke stedelijk gebieden overal in de wereld. NTT Ltd. heeft tevens toonaangevende expertise op het gebied van de nieuwste koelings- en datacentertechnologieën. Meest belangrijke aspect is dat NTT Ltd. een unieke combinatie biedt van end-to-end mogelijkheden, waaronder networking en carriernetwerkverbindingen, hybrid-cloudmogelijkheden en lifecycle-managementservices. NTT Ltd. is bij uitstek gepositioneerd om zeer grote, wereldwijde hyperscale entiteiten van dienst te zijn, evenals bedrijven die een complete one-stop-shop oplossing zoeken.”

Klanten hebben in de datacenters toegang tot een complete set van technologieoplossingen (van datacenter- en netwerkinfrastructuur en applicaties) tot en met complete lifecycle-services (van consultancy tot fit-out services tot beheer) en end-to-end managed services. NTT Ltd. heeft uitgebreide expertise in het bouwen van technologisch zeer geavanceerde datacenters met een lage total cost of ownership (TCO) en hoge redundantie. De wereldwijde aanwezigheid van NTT Ltd. ondersteunt end-to-end oplossingen met de flexibiliteit die klanten kunnen benutten om hun kritische IT-workloads over verschillende locaties te verdelen.

De nieuwe divisie wordt geleid door Ryuichi Matsuo en kent vier regio’s: Noord- en Zuid-Amerika, Azië/Pacific, EMEA, en India. De regionale datacenters worden geleid door Doug Adams (Noord- en Zuid-Amerika), Takahiro Nagata (Azië/Pacific), Florian Winkler (EMEA) en Sharad Sanghi (India). Het wereldwijde functionele leadership team bestaat uit Takahiro Wada (businessmanagement), Kevin Dalton (bouw en engineering), Kei Ito (Data Center Asset co.), Adam Tamburini (hyperscale-sales), Bob Woolley (operations), Naoyuki Inoue (productmanagement), Junichiro Akanuma (retailsales), John Eland (strategie en corporate development) en Masayuki Inoue (systeemontwikkeling).

Het nieuwe datacenterplatform is in de Verenigde Staten actief in belangrijke markten, waaronder Ashburn (Virginia), Sacramento (Californië) en Dallas (Texas), met uitbreidingsplannen voor Silicon Valley (Californië), Chicago (Illinois) en Hillsboro (Oregon). In Azië/Pacific zijn er datacenters in onder meer Tokio, Osaka, Hongkong, Singapore, Cyberjaya, Bangkok en Jakarta. In EMEA biedt NTT Ltd. locaties in Londen, Amsterdam, Frankfurt, Berlijn, München, Wenen, Zürich, Madrid en Johannesburg. In India zijn er belangrijke datacenters in Mumbai, Bangalore, Noida, en Chennai.

De datacenters van NTT Ltd. beschikken over efficiënte en bedrijfskritische voeding en koeling om te zorgen voor maximale prestaties en lage kosten. Op maat te maken configuraties en betrouwbare, carrierneutrale connectiviteit, waaronder integratie met hybrid- en multicloudomgevingen, zijn standaard. Klanten krijgen 24x7x365 ondersteuning door een groep van hoogopgeleide experts in operations, facilitymanagement, security, en logistiek.

-einde-

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. Is een toonaangevende technology services company. Wij werken wereldwijd samen met organisaties om resultaat te boeken met intelligente technologieoplossingen. Intelligent staat bij NTT voor data-driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde ICT-provider bieden we werk aan meer dan 40.000 mensen in een dynamische en diverse werkomgeving die 57 landen omvat. We zijn actief in 73 landen en bieden diensten in meer dan 200 landen. Samen maken we een verbonden toekomst mogelijk.
Kijk op onze website: hello.global.ntt.

Over de wereldwijde datacenterdivisie van NTT Ltd.
Global Data Centers is een divisie van NTT Ltd. en omvat e-shelter, Gyron, Netmagic, NTT Indonesia Nexcenter, RagingWire en ander datacenterdivisies van NTT Communications. Ons gecombineerde wereldwijde platform is een van de grootste in de wereld met meer dan 160 datacenters in meer dan twintig landen en regio’s, waaronder Noord-Amerika, Europa, Afrika en Azië/Pacific. Als neutrale operator bieden we toegang tot verschillende cloudproviders, een groot aantal Internet Exchanges en netwerkproviders, en ons eigen IPv6-compliant, tier-one wereldwijde IP-netwerk. Onze klanten profiteren van een op maat gemaakte infrastructuur en ervaring op basis van best practices in design en bedrijfsvoering in alle betrouwbare, schaalbare en flexibele datacenters.
Laatste van NTT Ltd.
NTT Ltd. ontvangt SAP on Microsoft Azure Advanced Specialization-status

NTT Ltd. lanceert nieuwe wereldwijde datacenterdivisie ‘Global Data Centers’

NTT Ltd. opent zijn eerste Client Innovation Center (CIC) in Europa

Logo LVTPR
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl