www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

HB Capital maakt processen efficiënter met Fit4RealEstate-oplossing van Ctac

’s-Hertogenbosch, 21 januari 2020 – HB Capital heeft voor de vervanging van zijn verouderde ERP-systeem gekozen voor de Fit4RealEstate-SaaS-oplossing van Business & Cloud Integrator Ctac (Euronext Amsterdam: CTAC). De investeringsmaatschappij wil met de nieuwe oplossing een hogere mate van efficiëntie bereiken, door meer gebruiksvriendelijkheid, meer functionaliteiten en modernere toepassingen. Fit4RealEstate is een cloudoplossing die is gebaseerd op best-practicestandaarden, waardoor zij geschikt is voor vastgoedondernemingen van ieder formaat.

Verhoogde efficiëntie dankzij geïntegreerde oplossing
De nieuwe oplossing ondersteunt de gewenste toekomstige processen van HB Capital. De gebruiksvriendelijke en moderne userinterface geoptimaliseerd voor mobiele apparaten zorgt voor een verhoogde efficiëntie. Het is nu bijvoorbeeld mogelijk een workflow te genereren voor het intern accorderen van de intentieverklaring van de huurovereenkomst, deze te ondertekenen, de stukken te versturen naar de huurder en een digitale kopie van de ondertekende stukken op te slaan.

Ton Rossenaar, Managing Director Finance van HB Capital: “De keuze voor een nieuwe ERP-partner is niet gemakkelijk, maar de kennis en kunde van Ctac trokken ons over de streep. De slagvaardige manier van werken sprak ons ontzettend aan. Zo is de geïntegreerde Ctac-oplossing volledig op de gebruiker gericht, waardoor onze medewerkers sneller kunnen werken en realtime-managementinformatie beschikbaar is. De oplossing biedt ons beter inzicht, is efficiënter, integraal en realtime-ondersteunend.”

Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac: “Fit4RealEstate is ontwikkeld op basis van best practices in de branche en daardoor specifiek afgestemd op de behoeften van een vastgoedonderneming. Investeringen in hardware en software zijn niet nodig, want de oplossing is volledig cloud-based. Dit maakt haar ook geschikt voor organisaties als HB Capital, die niet in de positie zijn om een duur ERP-systeem aan te schaffen, maar wel willen beschikken over een geavanceerde en complete applicatie voor bedrijfsvoering.”

Over HB Capital
HB Capital is de investeringsmaatschappij van de familie Blokker die zich richt op directe en indirecte investeringen, waaronder vastgoed. De vastgoedinvesteringen van HB Capital hebben een internationale focus, waarbij er in Europa (met name in Nederland en België) direct wordt geïnvesteerd. De portefeuille omvat vooral winkelvastgoed en woningen.

Over Ctac
Als Business & Cloud Integrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren, creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. Ctac biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van business consultancy, managed services, projecten, learning en detachering. Daarnaast heeft Ctac een aantal eigen producten, waaronder Fit4Woco, Fit4RealEstate en de XV Retail Suite, bestaande uit een omnichannel gedreven Point-of-Sale & Loyalty-platform. Ctac bestond in 2020 28 jaar en heeft in deze periode ruime ervaring en inhoudelijke kennis opgebouwd in de sectoren retail, wholesale, manufacturing en real estate. Over 2018 realiseerde Ctac een omzet van 83 miljoen euro.

Ctac heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken staat hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch naast vestigingen in Wommelgem (BE) en Parijs (FR).

Bij Ctac werken per ultimo september 2019 395 medewerkers. Meer informatie is te vinden op www.ctac.nl.
Laatste van Ctac N.V.
Ctac boekt hogere omzet en hoger bedrijfsresultaat in eerste kwartaal 2020

Ctac verplaatst Algemene Vergadering van Aandeelhouders naar 1 juli 2020

Ctac benoemt ABN AMRO als liquidity provider
myBrand migreert fabriek Ausnutria naar SAP

Techsector schrijft open brief aan Nederland

HMD Global opent nieuw ‘Centre of Excellence’ voor R&D in Finland als onderdeel van transitie naar leverancier van hardware én diensten

Relined Fiber Network verbindt CyrusOne in Amsterdam met eigen netwerk

Media Distillery verkoopt media monitoring activiteiten aan SoundAware Group
Ivanti benoemt Nayaki Nayyar tot Executive Vice President en Chief Product Officer

AnyLinQ stelt Gerben Verheul aan als Vendor Manager

Tech Data lanceert ‘Dell Dinsdag’, met aantrekkelijke kortingen en speciale acties

bunq steunt nieuw talent vanuit Common Goals

SecureMe2 groeit en verhuist naar nieuw kantoor

Slim noodverlichtingssysteem Eaton in nieuwe distributiehal vanHaren

ZeroPlex versterkt telecom-activiteiten met overname Trimaxx

MediaMyne en The Others Online gaan samen verder

Proofpoint introduceert nieuw cloud-gebaseerd ObserveIT Insider Threat Management-platform

Trend Micro: 63% van de Nederlandse thuiswerkers is zich tijdens lockdown meer bewust geworden van cybersecurity

Orange Business Services levert collaboration- en contactcenterdiensten voor ZIM om klantervaring in vrachtverzending te verbeteren

Rabo Frontier Ventures partners with HV Holtzbrinck Ventures

Experian investeert in de toekomst met meerderheidsbelang in Risk Management-divisie Arvato Financial Solutions

Welke HR-banen verschijnen de komende tien jaar?

ICT GROUP NOMINATES JANNEKE NIESSEN FOR APPOINTMENT TO SUPERVISORY BOARD

Logo LVTPR
Ctac N.V. contact

Logo Ctac N.V.

073-6920692
  info@ctac.nl
  www.ctac.nl
Ctac N.V. sociaal

Ctac N.V. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo myBrand
Logo Ivanti
Logo AnylinQ