Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Extreme Networks vereenvoudigt retailnetwerken met cloudtechnologiepakketten die kosten en complexiteit elimineren

Turnkey netwerkoplossingen stellen retailketens en -franchises in staat snel en eenvoudig set-up en beheer van netwerkconnectiviteit te automatiseren – ongeacht de locatie

Amstelveen, 20 januari 2020Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR), een cloudgedreven netwerkbedrijf, introduceert Extreme Retail Select. De cloudtechnologiepakketten die deel uitmaken van deze oplossing, zijn ontworpen om de kosten en complexiteit weg te nemen rondom het selecteren, aanschaffen, bouwen, implementeren en beheren van netwerkservices op retaillocaties. Ze omvatten een dedicated retailcloudomgeving en vooraf geselecteerde hardware- en serviceselementen, waarmee retailers in staat zijn alle retaillocaties snel en op afstand uit te rollen en te ondersteunen. Met een eenvoudige, turnkey oplossing kunnen klanten van Extreme Networks een nieuwe winkelset-up automatiseren, operationele efficiëntie maximaliseren en op grote schaal consistente diensten en ervaringen leveren.

Extreme’s Retail Select-pakketten zijn geoptimaliseerd voor de unieke behoeften van de retailsector en voorzien IT-teams van alle elementen die ze nodig hebben om te zorgen voor naadloze connectiviteit en hetzelfde niveau van klantenservice, gemak en personalisatie, dat online beschikbaar is. Klanten kunnen kiezen uit zes configuraties, gebaseerd op eisen voor essentiële connectiviteit of voor high-performance, geëvolueerde omgevingen. Extreme Retail Select-pakketten zijn nu verkrijgbaar via Extreme-resellers.

Belangrijkste functies
  • Schaalbare configuratie: Essentials-pakketten beschikken over de prestatie die nodig is om veilig verbinding te maken met klanten, medewerkers en point-of-sale-apparatuur. Ook bieden ze out-of-the-box analytics. Performance-pakketten bieden meer capaciteit voor realtime prijzen, smart shelf en digital signage, augmented reality-ervaringen, realtime IoT en distributed order management. Deze pakketten zijn verder gesegmenteerd om aan te sluiten op locaties van verschillende omvang.
  •  Snelle implementatie en kosteneffectief beheer: configuraties bevatten toegang tot een dedicated retailcloud – ExtremeCloud IQ™ for Retail – en zijn inclusief next-generation wifi 6-accesspoints, PoE-switches en SD-WAN-routers. ExtremeCloud IQ for Retail biedt uniform beheer van de vaste, draadloze en SD-WAN-omgevingen. Deze cloud is gebaseerd op ExtremeCloud IQ, een derde-generatie cloudarchitectuur die gebruikmaakt van machine learning en artificial intelligence. De combinatie van hardware-, software- en serviceselementen zorgt voor een elastisch cloudnetwerk dat eenvoudig en naadloos te schalen is en zich zo aanpast aan vraag en aanbod. Ook verlaagt het aanschafkosten door het aantal benodigde individuele oplossingen te verlagen.
  • Analytics en inzicht: een dual-persona-dashboard biedt diepgaand inzicht in alle shoppers, apparaten, applicaties en IoT-apparaten, en analytics voor het onderling vergelijken van de prestaties van winkels. Store- of businessmanagers hebben inzicht in KPI’s als dwell time, loyaliteitsinformatie en site flow. IT-gebruikers hebben inzicht in responstijden, alerts en applicatiegebruik binnen het netwerk. 360-gradenoverzichten van de klant en het netwerk zorgen ervoor dat het juiste team profiteert van geavanceerde analytics over de aanwezigheid en nabijheid van shoppers en vergelijkende analyse en cloudtelemetrie.
  • Zekerheid en automatisering: bewezen, derde-generatie cloudmogelijkheden, cloudagnostische service-integratie, toonaangevende dataretentie van dertien maanden voor historische terugblikken en jaar-op-jaar-vergelijking, en open API’s geven retailers de garantie dat hun back-endactiviteiten geoptimaliseerd en configureerbaar zijn voor uitstekende klantervaringen. Continuous Delivery-updates zijn te minimaliseren om het risico op mogelijke verstoringen tijdens het drukke retailseizoen (van Black Friday tot en met begin januari) te verlagen. Vanaf april 2020 kunnen klanten gebruikmaken van Co-Pilot, een functie van ExtremeCloud IQ for Retail om back-endtroubleshooting te versnellen en problemen automatisch op te lossen – van initiële detectie en het creëren van een ticket tot en met de oplossing en de melding dat het probleem is verholpen.
  • Security: PCI-compliance geeft beheerders de mogelijkheid om klant- en bedrijfsdata te beveiligen en de reputatie te beschermen met segmentatie en fijnmazige controlemogelijkheden die gast- en IoT-verkeer van winkelactiviteiten scheiden. ExtremeCloud IQ for Retail is ISO/IEC 27001-gecertificeerd door de International Standards Organization (ISO). Extreme is de eerste cloudnetwerkleverancier die door ISO wordt erkend voor zijn best practices en controls op het gebied van information security management.
Mike Leibovitz, Senior Director of Product Management bij Extreme Networks
“Iedere retailer weet dat, om vooruit te komen, het belangrijk is om een digitale transformatie door te maken, maar retailers weten niet altijd waar ze moeten beginnen. Extreme Retail Select-pakketten komen retailers tegemoet op het punt in hun digitale transformatie waar ze zich op dat moment bevinden – of ze nu net beginnen met gasten-wifi en draadloze POS of al bezig zijn met het implementeren van computer vision en smart shelves. We voorzien klanten van een flexibel cloudplatform dat voldoet aan hun fundamentele IT-behoeften, dat aanschaf en implementatie vereenvoudigt en dat next-generation klantervaringen mogelijk maakt.”

Overige informatie

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. ( EXTR) levert een softwaregedreven netwerkoplossing die IT-afdelingen helpt de business zo goed mogelijk te ondersteunen via stabielere verbindingen met klanten, partners en medewerkers. Van wired tot wireless, desktop tot datacenter, on-premise en zelfs in de cloud: wij gaan een stapje verder voor onze klanten in meer dan tachtig landen. Extreme Networks levert 100% eigen techsupport voor zowel grote als kleine organisaties, waaronder grote namen in verschillende sectoren, zoals business, hospitality, retail, transport en logistiek, onderwijs, gezondheidszorg, manufacturing en de overheid. Extreme werd in 1996 opgericht en het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.

Extreme Networks en het Extreme Networks-logo zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in andere landen. Andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.
Laatste van Extreme Networks
Update Extreme Networks rond COVID-19

Extreme Networks erkend als 2020 Gartner Peer Insights Customers' Choice Awards voor vaste en draadloze WLAN-toegangsinfrastructuren

WiFi-gebruik tijdens Super Bowl LIV voor zevende jaar op rij gestegen
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo LVTPR

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl