www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Nieuwe Eaton 3S UPS beschermt waardevolle apparatuur in huis en op kantoor tegen overspanning en stroomuitval

Overspanningsbeveiliging volgens IEC 61643-11 en noodstroomvoorziening in stijlvol design

Zaltbommel, 16 januari 2020 – Powermanagementbedrijf Eaton introduceert de stijlvolle 3S UPS, die hoogwaardige bescherming biedt tegen spanningspieken en -dippen en als noodstroomvoorziening fungeert bij stroomuitval. Als extra waarborg is apparatuur die aangesloten is op de Eaton 3S UPS verzekerd tegen schade als gevolg van verstoringen in de netspanning. Deze nieuwe generatie UPS heeft een stijlvol design waardoor deze in een huiselijke of zakelijke omgeving niet weggewerkt hoeft te worden.

De nieuwe Eaton 3S beschermt waardevolle apparatuur in huis of op kantoor tegen indirecte schade door bijvoorbeeld blikseminslag of fluctuaties in het elektriciteitsnet. Televisie, pc, spelcomputer, audio- en netwerkapparatuur kunnen onherstelbaar beschadigd raken als er een spanningspiek of -dip optreedt. Behalve praktisch ongemak levert dat ook een flinke kostenpost op. Daarom beschermt de nieuwe Eaton 3S de gekoppelde apparatuur volgens de IEC 61643-11 norm, zowel via de elektriciteitsaansluiting als ook via de data-aansluitingen indien overspanning via de datakabel optreedt (zoals mogelijk is bij blikseminslag). Mocht er desondanks schade optreden, dan zijn de kosten daarvan verzekerd.

Bij stroomuitval biedt de Eaton 3S back-up spanning waardoor er voldoende tijd is om apparatuur op een correcte manier af te sluiten. Ook dat kan schade aan de apparatuur voorkomen. Bovendien biedt de noodstroomvoorziening de gelegenheid en tijd om werk en bestanden op een juiste wijze op de computer op te slaan. De ingebouwde software kan er ook voor zorgen dat de aangesloten computer op de juiste wijze wordt afgesloten zonder dataverlies.

De nieuwe Eaton 3S UPS is vanaf nu beschikbaar in drie varianten met zes of acht (IEC, FR of Schuko) stopcontacten en USB- en xDSL-poorten, en met verschillende batterijcapaciteit: 450VA/270W, 550VA/330W, 700VA/420W en 850VA/510W.

Over Eaton
Eatons Electrical Sector iseen wereldleider met expertise in energiedistributie en -beveiliging, noodstroomvoorziening, besturing en automatisering, verlichting en beveiliging, gebouwgerelateerde oplossingen en bedradingssystemen, oplossingen voor zware en gevaarlijke omstandigheden en engineering services. Via wereldwijd toepasbare oplossingen is Eaton in staat invulling te geven aan de meest kritische uitdagingen op het gebied van hedendaagse elektrotechniek.

Eaton is een powermanagementbedrijf met een omzet van $ 21,6 miljard in 2018. Wij helpen met energie-efficiënte oplossingen onze klanten op een doeltreffende manier elektrische, hydraulische en mechanische kracht op een meer betrouwbare, veiligere en duurzamere manier te beheren. Het bedrijf is toegewijd aan het verbeteren van de levenskwaliteit en het milieudoor het gebruik van powermanagementtechnologieën en -diensten. Eaton heeft ongeveer 101.000 medewerkers wereldwijd en verkoopt producten aan klanten in meer dan 175 landen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.eaton.nl/electrical.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Tijs Mannien
eaton@yellow-communications.com
Laatste van Eaton
Elektrificatie kan uitstoot van vervoer, bouw en industrie in Europa in 2050 met 60% verminderen

Eaton breidt cybersecurity-portfolio uit met IEC-gecertificeerde producten

Eaton breidt 5P-serie uit met lithium-ion UPS

Logo Yellow Communications
Eaton contact

Logo Eaton

Eaton sociaal

Eaton tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl