www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

HPS Connectivity Solutions wordt Gold-partner van Mobotix

HPS Connectivity Solutions heeft binnen een jaar tijd de hoogste partnerstatus bij Mobotix weten te behalen. Het Gold Partnership is het meest exclusieve en uitdagende niveau van het partnerprogramma van Mobotix waarin de leverancier strategische partners aan zich bindt.

Mobotix-partners hebben een gemeenschappelijk kenmerk: hun passie voor technologie en de ambitie om oplossingen te bouwen met een hoge toegevoegde waarde voor de klant. Partners realiseren, op basis van de gedecentraliseerde intelligentie van Mobotix-systemen, voor klanten het Internet of Things.

HPS gebuikt de slimme sensoren van Mobotix voor zijn Connected Health-platform. De slimme sensor kan naar wens worden gebruikt met of zonder camerabeelden. Daarmee wordt het ook mogelijk het zorgproces te optimaliseren zónder dat er gebruikgemaakt wordt van beeld. Vanzelfsprekend is bij gebruik van beeld op afstand dat de medewerker toezicht kan houden waardoor de cliënt niet gestoord hoeft te worden.

HPS Connected Health
HPS wist de hoogste partnerstatus te bereiken op basis van de oplossing HPS Connected Health, dat een IoHT (Internet of Healthcare Things) platform biedt waarbij de zorgmedewerker centraal staat. De functionaliteiten van het platform zorgen ervoor dat zorgprofessionals minder handelingen hoeven uit te voeren en meer inzicht krijgt in de cliënt. De kwaliteit van leven van de cliënt voert zo de boventoon op het platform.

Daarnaast stelt HPS Connected Health de locatie van de zorgmedewerker letterlijk centraal. Het slimme gebouw gebruikt de sensoren om medewerkers te lokaliseren. Zo kan het systeem in het geval van een alarmmelding de dichtstbijzijnde zorgmedewerker waarschuwen via een oproep op het mobiele apparaat van die medewerker.

Een ander voorbeeld van het gebruik van de slimme zorgsensoren is in kamers op een psychogeriatrie-afdeling. Doordat er sensoren met infrarood in het plafond worden geplaatst, is hij vrijwel onzichtbaar voor de cliënt. De slimme sensor kan bijvoorbeeld detecteren wanneer een oudere het bed verlaat, langer dan verwacht in de badkamer blijft of de kamer verlaat. Het gebruik van deze technologie zorgt voor meer rust bij zowel de zorgmedewerker als de cliënt.

Veilige vrijheid
“HPS wil zorginstellingen en cliënten een beveiligde vorm van vrijheid bieden in een slim gebouw”, zegt Martijn Zijlstra, Innovatiemanager Zorg. “Mobotix onderscheidtzich door hun compromisloze, intelligente sensoren die vrijwel onbeperkt kunnen worden uitgebreid en daardoor de investeringszekerheid op lange termijn garanderen.” Mobotix-sensoren kunnen worden verbonden in de HPS Connected Health Cloud zodat ze onderdeel worden van de Smart Building-dienstverlening van HPS. Deze dienst virtualiseert traditionele domotica-functies zodat medewerkers minder handelingen hoeven uit te voeren. Dat brengt meer rust op de werkvloer waardoor zorgprofessionals meer tijd overhouden voorhun cliënten met als ultiem resultaat een hogere kwaliteit in de zorgverlening.

Over HPS Connectivity Solutions:
HPS Connectivity Solutions is dienstverlener op het gebied van complexe, geïntegreerde Zorg en Kritische communicatienetwerken. HPS Connectivity Solutions levert betrouwbare en veilige communicatie oplossingen met hoge beschikbaarheid en heeft jarenlange ervaring met het inrichten van diverse oplossingen en toepassingen als: Zorg domotica & Smart sensoring, Omni Channel Contact Centers, integratie van CRM systemen, onpremise of 100% vanuit de Cloud. Als dienstverlener heeft HPS Connectivity Solutions alle kennis en disciplines in huis om Zorg en Kritische communicatienetwerken zelfstandig te realiseren, servicen, onderhouden en beheren. HPS Connectivity Solutions kan hierdoor Ketenverantwoordelijk optreden.HPS Connectivity Solutions wil blijven innoveren en zet technologie in waarvoor het bedoeld is. Met een eigen R&D afdeling is het mogelijk om ‘toekomstige’ opdrachtgevers te helpen voorzien van specifiek gewenste functionaliteiten.

HPS Connectivity Solutions is onderdeel van SLTN Inter Access.

Noot voor de redactie: Voor informatie kunt u contact opnemen met Irene Verwoerd,telefoon: 088 –0187452 of e-mail: i.verwoerd@hps-solutions.nl
Laatste van HPS Connectivity Solutions
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld
HPS Connectivi.. contact

Logo HPS Connectivity Solutions

info@hps-solutions.nl
  www.hps-solutions.nl
HPS Connectivi.. sociaal

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo BIT
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools