Contentbureauwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: En Serio

Ergotron lanceert JUV™ Wall in EMEA

De productreeks JUV™ inspireert medewerkers met actieve, moderne en geoptimaliseerde werkomgevingen die hun gezondheid en welzijn bevorderen

Amersfoort, 13 januari 2020 Ergotron, wereldwijd ontwerper en producent van werkomgevingen die een actieve houding en beweging stimuleren, maakt vandaag bekend dat de zit/sta-wandwerkplek uit haar productreeks JUV™ Wall nu ook verkrijgbaar is in Nederland en de rest van Europa. De JUV™-reeks stimuleert beweging en activiteit binnen kantooromgevingen en zorgt voor een optimaal gebruik van onderbenutte ruimte.

Het niet-elektrische wandgemonteerde zit/sta-bureau JUV™ maakt gebruik van de gepatenteerde Constant Force™-technologie van Ergotron. De JUV™ Wall biedt gebruikers bewegingsvrijheid en stelt hen in staat om snel en geruisloos van een zittende naar een staande positie om te schakelen. Dit kan acht tot tien keer sneller dan bij traditionele in hoogte verstelbare tafels. Een volledig aan het oog onttrokken kabelbeheersysteem biedt gebruikers directe toegang tot stroom en data zonder dat dit ten koste gaat van de esthetiek. De JUV™ Wall vertegenwoordigt een primeur door ondersteuning te bieden voor het volledige ergonomische instelbereik van de o.a. BIFMA, de Amerikaanse branchevereniging voor kantoormeubelen.

De introductie van de JUV™ Wall in EMEA komt in een tijd waarin steeds meer bedrijven oog beginnen te krijgen voor de positieve invloed van goed doordachte werkplekoplossingen op de gezondheid en productiviteit van het personeel en de rol die technologie daarbij speelt. “De innovatieve werkomgevingen van dit moment kenmerken zich door multifunctionele indelingen, samenwerkingsruimtes en de voortdurende ontwikkeling van IT-apparatuur. Op basis van onze kennis van de eisen die aan moderne werkplekken worden gesteld leveren we technologie die de gezondheid en het welzijn van gebruikers bevordert”, zegt Paul Zuidema, managing director EMEA bij Ergotron.

“De productreeks JUV™ zorgt voor een frisse wind binnen kantooromgevingen. Het moderniseert het ongebruikte of over het hoofd geziene ruimtes en brengt de zakelijke doelstellingen voor de gezondheid en het welzijn van het personeel dichterbij met werkplekken die natuurlijke beweging stimuleren.”

De JUV™ Wall is beschikbaar in diverse formaten en kleurcombinaties. De basisconstructie van de JUV™ is verkrijgbaar in grafiet of de kleur snow white. Het werkblad is verkrijgbaar in berkenhout of de kleur icy white. Gebruikers kunnen voortdurend verbonden blijven en efficiënt werken dankzij directe toegang tot stroom. Een optionele voedingsaccessoire biedt hen de mogelijkheid om apparatuur op te laden. De ergonomische ervaring wordt compleet gemaakt door een monitor riser met ondersteuning voor twee computerschermen.

Van 29 tot en met 31 januari neemt Ergotron deel aan de Vakbeurs Facilitair in de Jaarbeurs Utrecht. Ergotron is te vinden op stand A6, waar ook de JUV™ Wall gedemonstreerd wordt.

Over Ergotron
Ergotron, Inc. is een wereldwijde ontwerper en fabrikant van werkomgevingen die natuurlijke beweging stimuleren en mensen helpen gedijen tijdens het werken, spelen en het zorgen voor anderen. Momenteel veranderen de manieren waarop we met technologie omgaan, met anderen samenwerken en de realisatie van ons persoonlijke potentieel nastreven. Ergotron biedt ondersteuning voor deze ontwikkelingen met innovatieve oplossingen die een einde maken aan beperkingen binnen kantooromgevingen en sectoren als de gezondheidszorg en het onderwijs. Ergotron levert via zijn Custom Solutions-divisie unieke producten aan bedrijven die wereldwijd markleider zijn in de IT sector, gezondheidszorg, retail en markt voor kantoormeubelen. Het bedrijf kent een 35 jaar lange geschiedenis van innovatie. Het beschikt over ruim 200 octrooien en een groeiende portefeuille van merken, waaronder WorkFit™, CareFit™, LearnFit®, JUV™ en OmniMount®. Het hoofdkantoor van Ergotron is gevestigd in Saint Paul in Minnesota. Het bedrijf heeft daarnaast een verkoop- en marketingaanwezigheid in Noord-Amerika, Europa en de regio Asia Pacific. Alle producten zijn ontworpen in de Verenigde Staten en geproduceerd in de faciliteiten van Ergotron in Saint Paul en China.
Laatste van Ergotron
Ergotron lanceert JUV™ Wall in EMEA
Massale overstap op videobellen vaak zonder controle op veiligheid en privacy

Cloud ontvangt grootste deel technologiebudget Limburgse bedrijven

Connected Conservation-programma nu ook van start in Kenia om bedreigde diersoorten te beschermen

Interxion en VHTO lanceren datacenter-game voor jongeren

Papierloos transport en geavanceerde pallet scanning via Shippeo’s real-time visibility platform

Plus500 benoemt David Zruia als nieuwe CEO en meldt een recordaantal Actieve Klanten

Lexmark gecertificeerd volgens de ISO 20243-norm

Simac Masic implementeert PC’s van HPS Industrial in farma-industrie

Fujitsu stimuleert datagestuurde transformatie om nieuwe digitale business mogelijk te maken

Canalys noemt Trend Micro als wereldleider in Global Cybersecurity Channel
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Ergotron contact

Logo Ergotron

Ergotron sociaal

Ergotron tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion Zuyd
Logo NTT Ltd.
Logo Interxion
Logo Shippeo