www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (1 jaar en 116 dagen geleden)
PR: LVTPR

Qualys stelt cybersecurity-expert Dan Barahona aan als Chief Marketing Officer

Amsterdam, 13 januari 2020 Qualys, Inc. (Nasdaq: QLYS), pionier en marktleider op het gebied van cloudgebaseerde beveiligings- en compliance-oplossingen, heeft Dan Barahona aangesteld als Chief Marketing Officer (CMO). Barahona zal de organisatie door de volgende groeifase leiden en het wereldwijde marketingteam van Qualys aansturen. Hij wordt verantwoordelijk voor strategie, merk, bedrijfscommunicatie, demand generation en andere go-to-market-initiatieven.

“Qualys biedt continu nieuwe, innovatieve cybersecurityoplossingen aan via zijn cloudgebaseerde beveiligings- en complianceplatform, met als meest recente toevoeging Vulnerability Management Detection and Response (VMDR), dat zich uitstrekt over on-premise-, endpoints, cloud-, containers-, webapplicaties en OT- en IoT-omgevingen”, zegt Dan Barahona, CMO van Qualys. “Ik ben heel blij dat ik weer onderdeel ben van het Qualys-team in de periode waarin we VMDR op de markt brengen en organisaties helpen hun beveiliging en compliance te verbeteren, terwijl ze workflows stroomlijnen, reacties automatiseren en hun kosten drastisch verlagen.”

De carrière van Barahona omspant meer dan twintig jaar in de cybersecuritysector. In zijn vorige rol was hij Chief Marketing Officer van Anomali, marktleider in oplossingen voor threat intelligence. Daaraan voorafgaand was hij EVP Worldwide Field Operations van Qualys. Barahona heeft ruime ervaring in de aansturing en productontwikkeling van organisaties als ArcSight (overgenomen door Hewlett Packard Enterprise) en WatchDox (overgenomen door BlackBerry). Barahona behaalde een bachelor in Werktuigbouwkunde aan Rensselaer Polytechnic Institute en een master in Werktuigbouwkunde aan Cornell University. Ook bezit Barahona een MBA in Finance, behaald aan de University of Michigan.

“Het is een genoegen om Dan weer te mogen verwelkomen bij Qualys”, zegt Philippe Courtot, voorzitter en CEO van Qualys. “Dan brengt unieke cybersecurityervaring met zich mee, gecombineerd met kennis van bedrijfsontwikkeling, sales en marketing vanuit zijn leiderschapsrollen bij ArcSight, Anomali en Qualys. Zijn uitgebreide ervaring, kennis van Qualys en diepgaande technische achtergrond zullen ons helpen onze go-to-market-strategie te versnellen, terwijl we doorgaan met het op de markt brengen van nieuwe, innovatieve oplossingen. Het is geweldig om het leiderschap en de expertise van Dan aan boord te hebben, terwijl we de bekendheid blijven vergroten voor onze baanbrekende VMDR-oplossing en de uitbreiding van het Qualys Cloud Platform in 2020.”

##

Beeldmateriaal Dan Barahona

Dan_Barahona.jpg
43.53 KB

Extra bronnen:
Over Qualys
Qualys, Inc. (Nasdaq: QLYS) is een pionier en een toonaangevende leverancier van cloud-based security- en compliance-oplossingen. Het bedrijf heeft meer dan 12.200 klanten en actieve gebruikers in meer dan 130 landen, inclusief een meerderheid van zowel de Forbes Global 100- als de Fortune 100-bedrijven.
Qualys helpt organisaties bij het stroomlijnen en consolideren van hun security- en compliance-oplossingen in één platform en het integreren van security in digitale-transformatie-initiatieven voor meer flexibiliteit, beter bedrijfsresultaat en een substantiële kostenbesparing.

Het Qualys Cloud Platform en de geïntegreerde Cloud Apps bieden continue bedrijfskritische beveiligingsinformatie, waardoor auditing, compliance en bescherming van IT-systemen en webapplicaties on-premise, op endpoints en in elastic clouds zijn te automatiseren.

Qualys, opgericht in 1999, was een van de eerste SaaS-securityorganisaties. Het bedrijf heeft sterke strategische partnerships met toonaangevende managed service providers en consultingorganisaties, waaronder Accenture, BT,
Cognizant Technology Solutions, Deutsche Telekom, DXC Technology, Fujitsu, HCL Technologies, IBM, InfoSys, NTT, Optiv, SecureWorks, Tata Communications, Verizon en Wipro. Het bedrijf is tevens een van de oprichters van de Cloud Security Alliance (CSA). Meer achtergrond is te vinden op www.qualys.com
Verstreken tijd: 1 jaar en 116 dagen

Logo LVTPR
Qualys contact

Logo Qualys

info@qualys.com
  www.qualys.com
Qualys sociaal

Qualys tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis