Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

HubSpot maakt leven enterprise marketeers makkelijker met vernieuwde Marketing Hub Enterprise

Amsterdam, 9 januari 2020 - HubSpot, het toonaangevende groeiplatform, kondigt vandaag de nieuwe onderdelen van Marketing Hub Enterprise aan. Hiermee krijgen groeiende bedrijven de beschikking over iets wat nu een zeldzaamheid is de markt: krachtige enterprise marketing software die tegelijkertijd zeer eenvoudig te gebruiken is. Nieuwe rapportages voor inkomstenoverzichten, A/B-testen op basis van AI, segmentering en tools voor account based marketing zorgen ervoor dat bedrijven met hun marketingplannen voor 2020 volledig buiten de lijntjes kunnen kleuren, zonder dat ze daarbij last hebben van de ouderwetse gebruikservaring van legacy marketingsystemen.

Gebruiksgemak voor enterprises
Managers gebruiken het potentieel van hun investeringen niet optimaal. Volgens Accenture komt dit voor een groot deel door de enorme uitdaging die werken met traditionele systemen met zich meebrengt. Groeiende bedrijven kunnen het zich niet veroorloven om zoveel potentieel succes links te laten liggen, zeker niet als ze in 2020 voorlopers in hun markt willen blijven. Juist op het moment waarop ze sneller zouden moeten gaan, worden bedrijven afgeremd door achterhaalde tools, urenlange laadtijden en onnodig complexe processen. Terwijl het enige wat ze nodig hebben flexibele software is, die het ze mogelijk maakt innovatieve ideeën direct om te zetten in actie.

“Marketingteams gebruiken maar een klein deel van de technologie waarover ze beschikken,” zegt Nicholas Holland, General Manager, Marketing Hub bij HubSpot. “Waarom? Omdat marketeers niet willen werken met de verschrikkelijk ouderwetse systemen die ze tot hun beschikking hebben. Met deze vernieuwde versie van Marketing Hub Enterprise bieden we koplopers in marketing een enterprise-oplossing die wél prettig is in gebruik. Een oplossing die kracht, flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid voorop stelt en mensen in staat stelt het beste uit zichzelf te halen. Snelgroeiende bedrijven als Travelopia, Trello, en Adaptive Insights hebben geweldige dingen klaargespeeld met Marketing Hub Enterprise, en ik kijk ernaar uit om te zien wat onze klanten kunnen bereiken met de nieuwe mogelijkheden die we nu lanceren.”

Eenvoudig aan de slag met next level marketing
De vernieuwde Marketing Hub Enterprise heeft mogelijkheden voor rapportages voor inkomstenoverzichten, A/B-tests op basis van AI, segmentering en tools voor account based marketing. Ook worden de capaciteiten voor gebruikers uitgebreid.

Met de nieuwe tool voor rapportage van inkomstenoverzichten kunnen marketeers precies zien welke touchpoints en kanalen de meeste waarde opleveren. Zo kunnen ze slimmer investeren in kanalen en campagnes. Dit is normaal gesproken zeer complex, maar wordt eenvoudig gemaakt door de gebruiksvriendelijke omgeving van HubSpot.

Marketing Hub Enterprise bevat in de nieuwe versie onder meer:
  • AI-gedreven A/B testen, waardoor marketeers hun prestaties kunnen verbeteren met AI. Gebruikers kunnen tot wel vijf versies van een pagina maken en HubSpot instrueren meer verkeer naar de best presterende pagina te sturen. Hierdoor wordt een complexe weg naar de snelste conversie ineens eenvoudig en makkelijk.
  • Segmentering [beta], geeft marketeers de mogelijkheid budgetten per team te scheiden en toch het overzicht te behouden. Voor snelgroeiende wereldwijde marketingteams lost dit een veelvoorkomend probleem op.
  • Account based marketing [beta], waarmee marketeers in enkele minuten een ABM-campagne kunnen lanceren. Gebruikers hebben de beschikking over eenvoudige templates en out-of-the-box rapporten om target accounts te identificeren, relevante content te leveren en impact te meten.
  • Verhoogde workflow-limieten, lijsten en meer, waardoor HubSpot-gebruikers meer ruimte krijgen voor groei.
“Trello is de visuele project management tool voor teams die hun werk gedaan willen krijgen zonder bijkomende moeilijkheden,” zegt Leah Ryder, Brand & Content Marketing Lead bij Trello. “HubSpot maakt het voor ons marketingteam enorm makkelijk om relevante content te leveren aan gebruikers en geeft ons betrouwbare inzichten in wat werkt. Zodra we met Marketing Hub Enterprise begonnen te werken, merkten we direct hoe eenvoudig de tools waren in gebruik. Vooral op het gebied van SEO-planning en de mogelijkheid om CTA’s te tracken in verschillende talen in onze wereldwijde campagnes. We zijn verheugd dat HubSpot continu nieuwe, krachtige mogelijkheden toevoegt die Trello helpen bij onze groei naar ons doel van 100 miljoen gebruikers in 2020 en daar voorbij.”

“monday.com is het favoriete werk besturingssysteem van meer dan 100.000 organisaties wereldwijd,” zegt Oren Ezra, Head of Enterprise Marketing bij monday.com. “HubSpot is voor ons een onmisbaar onderdeel dat ons in staat stelt klanten en prospects op te volgen met geweldige content die ook nog eens gesegmenteerd en gepersonaliseerd wordt op branche en doelgroep. We hebben HubSpot in minder dan drie maanden geïmplementeerd en hebben onze zakelijke sales funnel sindsdien zien versnellen in de gehele klantcyclus.”

Voor meer informatie over Marketing Hub Enterprise en de nieuwe mogelijkheden, zie ook https://www.hubspot.com/products/marketing/enterprise.

58 KB png  Vernieuwde Marketing Hub Enterprise

Over HubSpot
HubSpot (NYSE:HUBS) is een toonaangevend groeiplatform. Sinds 2006 probeert HubSpot de wereld meer inbound te maken. Vandaag de dag gebruiken meer dan 68.800 klanten in meer dan 100 landen de prijswinnende software, diensten en support van HubSpot voor een transformatie van de manier waarop ze klanten aantrekken, behouden en verwonderen. HubSpot biedt bedrijven met de Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en een krachtig gratis CRM de tools die ze nodig hebben om nog beter te groeien.

HubSpot is door Glassdoor, Fortune, The Boston Globe en The Boston Business Journal aangemerkt als topwerkgever. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Cambridge en heeft verder kantoren in Dublin (EMEA hoofdkantoor), Singapore, Sydney, Tokyo, Berlijn, Parijs, Bogotá en Portsmouth.

Meer informatie over HubSpot is te vinden op www.hubspot.com.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Naomi van Duin
E-mail: hubspot@yellow-communications.com
www.hubspot.com
Laatste van HubSpot
Nederlandse marketeer loopt voor op internationale collega’s maar zet niet door

HubSpot lanceert nieuw Solutions Partner Program

Logo ReaQta
Logo XIXO
Logo Alcadis
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Uniserver

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl