www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: ItsaRep

Western Digital toont op CES 2020 allereerste 8TB SuperSpeed USB 20Gbps draagbare SSD

Western Digital Corporation toont op CES 2020 verschillende innovaties in hun brede assortiment storage-producten, waaronder een wereldprimeur: het prototype van een compacte, draagbare SSD met een SuperSpeed USB 20 Gbps interface met ‘s werelds grootste capaciteit. Het bedrijf introduceert verder de 1TB SanDisk Ultra Dual Drive Luxe USB Type-C drive voor smartphones en laptops.

Tijdens CES 2020 showt Western Digital zijn uiteenlopende range aan storage-oplossingen van mobiele opslag tot zeer geavanceerde performance-schijven, en zijn nieuwe producten te zien van de G-Technology, SanDisk, WD en Western Digital merken. Hieronder enkele highlights.

SanDisk 8TB SSD prototype
Western Digital heeft al meerdere technologische mijlpalen behaald en doet dat ook met de demonstratie van een nieuwe SSD met ‘s werelds grootste capaciteit. De expertise in flash-geheugen gecombineerd met een slim ontwerp heeft geleid tot een 8TB SSD prototype.

Uiteraard is de complete uitgebreide line-up van draagbare SSD’s die momenteel of binnenkort verkrijgbaar zijn te zien tijdens CES 2020.
1TB SanDisk Ultra Dual Drive Luxe USB Type-C
Onder de introducties is de nieuwste dual connector drive met USB Type-C. De volledig metalen, high capacity schijf stelt gebruikers in staat om meer foto’s en video’s op te slaan en deze gemakkelijk en snel te verplaatsen tussen verschillende apparaten met USB Type-C en USB Type-A computers. Dankzij het compacte design past hij aan een sleutelbos. De drive is later dit kwartaal beschikbaar in Nederland.

imageimage

WD_Black P50 Game Drive SSD met SuperSpeed USB 20Gbps
Het WD_Black portfolio is gericht op performance, betrouwbaarheid en capaciteit voor gamers. Tijdens CES 2020 worden vijf op gamers gerichte producten getoond, waaronder de WD_Black P50 Game Drive SSD, ‘s werelds eerste game-drive met SuperSpeed USB 20Gbps. Deze schijf is per direct beschikbaar. Daarnaast zijn er twee schijven speciaal voor Xbox, de WD_Black P10 Game Drive for Xbox One, en de WD_Black D10 Game Drive for Xbox One, beide inclusief een Xbox Game Pass Ultimate proeflidmaatschap.
ibi, de persoonlijke cloud van SanDisk
ibi is een slimme oplossing voor fotomanagement van SanDisk, die vooralsnog alleen op de Amerikaanse markt verschijnt. Consumenten beschikken met ibi over lokale opslag die werkt als een persoonlijke cloud voor foto’s en video’s. Met de bijbehorende app kan automatisch een back-up worden gemaakt van foto’s en video’s op gekoppelde smartphones en zijn deze gemakkelijk te organiseren en te delen met geselecteerde mensen. Content van laptops, USB-drives, social media en cloud-accounts kan worden verzameld op ibi en bekeken worden in de app. Dankzij 1TB aan opslag is er ruimte voor zo’n 250.000 foto’s of 100 uur aan video.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.

---------

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kan aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leeft, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Orange Cyberdefense
Logo Ivanti
Logo Eaton