www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: Influx PR & Communicatie

Solipsis Managed Services en Liquidware sluiten partnership voor optimalisering user experience

Zaltbommel, 7 januari 2020 - - IT-leverancier Solipsis en softwareleverancier Liquidware zijn een partnership aangegaan om de gebruikerservaring van Solipsis-klanten verder te optimaliseren. De softwareoplossingen van Liquidware geven organisaties inzicht in de eigen IT-infrastructuur door monitoring van de user experience en performance. Door gebruik te maken van de specifieke Liquidware-software kan Solipsis nog concretere IT-verbetertrajecten adviseren aan klanten.

Liquidware biedt oplossingen voor de evaluatie, migratie en transformatie van fysieke en virtuele desktops, inclusief VMware View, Citrix XenDesktop, Amazon Workspace en Microsoft Windows. Solipsis maakt in zijn adviestrajecten gebruik van alle drie de Liquidware softwaretoepassingen: user environment management, application layering en monitoring & diagnostics.

De Profile Unity oplossing van Liquidware is direct toe te passen binnen de Solipsis-werkplekoplossing en optimaliseert de beheeromgeving van de gebruikers. Zij krijgen de beschikking over één profiel cross-platform (client, remote desktop) en cross-OS (Windows 7, 8, 10, 2012, 2016, 2019). Er zijn geen backend applicatie- en databaseservers nodig en de oplossing is volledig locatie- en context-aware. De oplossing is goed te gebruiken in combinatie met FLexApp voor application layering. De Liquidware-oplossing specifiek voor het monitoren van de klantervaring en statistieken is Stratusphere. Deze oplossing zorgt ervoor dat er diagnoses kunnen worden gemaakt van de client omgeving (geïnstalleerde software) bij gebruikers.

Goossen de Bruin, directeur Solipsisgroep: “De tools die Liquidware biedt stellen ons in staat om klanten nog beter inzicht te geven in de performance van hun eigen IT-infrastructuur. Op deze manier kan Solipsis in optimale samenwerking met de klant concrete adviezen en verbetervoorstellen uitwerken en doorvoeren.”

Over Solipsis
Solipsis bv is een professionele IT-organisatie met een uitgebreid pakket van diensten en producten. Wensen worden vertaald in adequate oplossingen, waarbij kosten, baten en effectiviteit goed in het oog worden gehouden. Solipsis biedt dan ook ‘Comfort Class in IT’.  De dienstverlening is ondergebracht in:
Solipsis Managed Services: business consultancy, projectmanagement, infrastructure management en dagelijks beheer.
Solipsis Document Management: ontwikkelen en onderhouden van oplossingen voor het digitaal creëren, ondertekenen, distribueren, printen, presenteren, archiveren en beheren van documenten.
Solipsis bv is onderdeel van de Solipsisgroep, waartoe ook Solipsis Managed Services, IntraData en Holland House behoren. Meer informatie: www.solipsis.nl.

Noot voor de redactie:
Voor redactionele informatie: Influx PR, Gerline van Wijnen - telefoon: 055 3663034 of e-mail: info@influx-pr.com.
Laatste van Solipsis b.v.
Solipsis deelt 5 praktische tips voor een sterk beleid op het gebied van cybersecurity en privacy

Solipsis is verhuisd naar hypermodern kantoor in Zaltbommel

Logo Influx PR & Communicatie

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Interxion

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nl