www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (1 jaar en 51 dagen geleden)

Ingram Micro wordt Red Hat Certified Cloud Service Provider Partner

Ingram Micro heeft vandaag aangekondigd dat ze in Nederland Red Hat Certified Cloud Service Provider (CCSP) Partner zijn geworden.

Het Red Hat Certified Cloud Service Provider-programma biedt Cloud Service Providers de mogelijkheid om het Red Hat-portfolio aan te bieden via een maandelijks, pay-as-you-go-model dat multi-tenant, speciale en managed services modellen ondersteunt.

Met een speciaal opgezet team biedt Ingram Micro ondersteuning en training in sales, techniek en marketing. Hierdoor kunnen Cloud partners beter reageren op vragen van eindgebruikers over huidige trends zoals Hybrid Cloud, Dontainers, DevOps en software-defined beheer en Managment en Automation.  Dit zorgt ervoor dat Ingram Micro zijn partners nu kan helpen bij het opzetten van de juiste serives rondom het Red Hat-portfolio.

Ingram Micro biedt toegevoegde waarde door ondersteuning te bieden bij technische vraagstukken, demo’s en/of proof of concept (PoC) en door gerichte verkooptraining en advies te geven. Op het gebied van marketing ontwikkelt Ingram Micro de juiste go-to-market-strategie en bijbehorende activiteiten voor het genereren van leads in samenwerking met zijn partners.

“Deelname aan het CCSP-programma past, naast onze bestaande samenwerking met Red Hat, naadloos in onze strategie”, aldus Sven Groot, Director Advanced Solutions bij Ingram Micro. Dankzij CCSP kunnen we beter reageren als het gaat om Cloud- en Managed Services in de markt. We kunnen onze partners een completer assortiment aanbieden dat reageert op de snelle veranderingen in hun go-to-market-strategie.”

“We zijn verheugd om met Ingram Micro te werken als Red Hat Certified Cloud and Service Provider en als onderdeel van het Red Hat partner ecosysteem”, aldus Bart Schurer, Sales Manager Partner & Alliances bij Red Hat. “We streven ernaar klanten en ontwikkelaars een brede selectie keuzes in de Cloud te bieden. Belangrijk voor deze visie is het bouwen van een sterk ecosysteem van partners zodat gebruikers de best mogelijke applicaties kunnen maken en implementeren. We kijken uit naar verdere samenwerking met Ingram Micro bij het uitbreiden van hun cloudaanbod met Red Hat.”

Ga voor meer informatie over het Red Hat Certified Cloud- en Service Provider-programma naar: https://www.redhat.com/en/partners/programs/CCSP.

Red Hat en het Red Hat-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Red Hat, Inc. of zijn dochterondernemingen in de VS en andere landen.

Over Ingram Micro
Ingram Micro helpt ondernemingen de belofte van technologie te realiseren. Geen ander bedrijf levert het complete spectrum aan wereldwijde technologie- en supply chain services aan partners over de hele wereld. Ingram Micro’s mondiale infrastructuur en diepgaande expertise in technologieoplossingen, supply chain, cloud en mobility stellen zijn business partners in staat efficiënt en succesvol te opereren in de markten die zij bedienen. Ongeëvenaarde flexibiliteit, diepgaande kennis van de markt en betrouwbaarheid, die het resultaat zijn van decennia aan hechte relaties, maken Ingram Micro uniek en toonaangevend. Ontdek hoe Ingram Micro u kan helpen de belofte van technologie te realiseren. Bezoek www.ingrammicro.nl.
Laatste van Ingram Micro
Ingram Micro wordt Red Hat Certified Cloud Service Provider Partner
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Verstreken tijd: 1 jaar en 51 dagen
Ingram Micro contact

Logo Ingram Micro

Ingram Micro sociaal

Ingram Micro tweets

Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN