www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

Ingram Micro wordt Red Hat Certified Cloud Service Provider Partner

Ingram Micro heeft vandaag aangekondigd dat ze in Nederland Red Hat Certified Cloud Service Provider (CCSP) Partner zijn geworden.

Het Red Hat Certified Cloud Service Provider-programma biedt Cloud Service Providers de mogelijkheid om het Red Hat-portfolio aan te bieden via een maandelijks, pay-as-you-go-model dat multi-tenant, speciale en managed services modellen ondersteunt.

Met een speciaal opgezet team biedt Ingram Micro ondersteuning en training in sales, techniek en marketing. Hierdoor kunnen Cloud partners beter reageren op vragen van eindgebruikers over huidige trends zoals Hybrid Cloud, Dontainers, DevOps en software-defined beheer en Managment en Automation.  Dit zorgt ervoor dat Ingram Micro zijn partners nu kan helpen bij het opzetten van de juiste serives rondom het Red Hat-portfolio.

Ingram Micro biedt toegevoegde waarde door ondersteuning te bieden bij technische vraagstukken, demo’s en/of proof of concept (PoC) en door gerichte verkooptraining en advies te geven. Op het gebied van marketing ontwikkelt Ingram Micro de juiste go-to-market-strategie en bijbehorende activiteiten voor het genereren van leads in samenwerking met zijn partners.

“Deelname aan het CCSP-programma past, naast onze bestaande samenwerking met Red Hat, naadloos in onze strategie”, aldus Sven Groot, Director Advanced Solutions bij Ingram Micro. Dankzij CCSP kunnen we beter reageren als het gaat om Cloud- en Managed Services in de markt. We kunnen onze partners een completer assortiment aanbieden dat reageert op de snelle veranderingen in hun go-to-market-strategie.”

“We zijn verheugd om met Ingram Micro te werken als Red Hat Certified Cloud and Service Provider en als onderdeel van het Red Hat partner ecosysteem”, aldus Bart Schurer, Sales Manager Partner & Alliances bij Red Hat. “We streven ernaar klanten en ontwikkelaars een brede selectie keuzes in de Cloud te bieden. Belangrijk voor deze visie is het bouwen van een sterk ecosysteem van partners zodat gebruikers de best mogelijke applicaties kunnen maken en implementeren. We kijken uit naar verdere samenwerking met Ingram Micro bij het uitbreiden van hun cloudaanbod met Red Hat.”

Ga voor meer informatie over het Red Hat Certified Cloud- en Service Provider-programma naar: https://www.redhat.com/en/partners/programs/CCSP.

Red Hat en het Red Hat-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Red Hat, Inc. of zijn dochterondernemingen in de VS en andere landen.

Over Ingram Micro
Ingram Micro helpt ondernemingen de belofte van technologie te realiseren. Geen ander bedrijf levert het complete spectrum aan wereldwijde technologie- en supply chain services aan partners over de hele wereld. Ingram Micro’s mondiale infrastructuur en diepgaande expertise in technologieoplossingen, supply chain, cloud en mobility stellen zijn business partners in staat efficiënt en succesvol te opereren in de markten die zij bedienen. Ongeëvenaarde flexibiliteit, diepgaande kennis van de markt en betrouwbaarheid, die het resultaat zijn van decennia aan hechte relaties, maken Ingram Micro uniek en toonaangevend. Ontdek hoe Ingram Micro u kan helpen de belofte van technologie te realiseren. Bezoek www.ingrammicro.nl.
Laatste van Ingram Micro
Ingram Micro wordt Red Hat Certified Cloud Service Provider Partner
Ingram Micro contact

Logo Ingram Micro

Ingram Micro sociaal

Ingram Micro tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4