www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
INFLUX PR#Herken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 76 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

SER Software Technology behaalt ISO 9001 certificering

Bonn/Amsterdam, 6 januari 2020 - - Na een uitvoerige audit door TÜV Rheinland heeft SER Software Technology GmbH een ISO 9001:2015 certificering gekregen voor zijn softwareontwikkeling. SER Software Technology GmbH in Bonn is de dochteronderneming voor softwareontwikkeling van de SER Group, toonaangevende leverancier in de enterprise content management markt. ISO 9001 is de belangrijkste internationale standaard voor kwaliteitsbeheer, standaarden en beveiliging bij softwareontwikkeling.

SER Software Technology gebruikt het Doxis4 Quality Management (QM) systeem. Dit kwaliteitsmanagementsysteem documenteert het volledige creatie- en modificatieproces van de QM-handleiding met Doxis4. Alle QM-documenten - zoals handleidingen, procesbeschrijvingen, werkinstructies en formulieren - en relevante ondersteunende documenten worden centraal beheerd met versiecontrole. Dit betekent dat het op elk moment mogelijk is om te zien wie welke documenten heeft gemaakt, bewerkt, vrijgegeven of ingetrokken, en wanneer.

Het behalen van het ISO 9001-certificaat bevestigt dat softwareontwikkeling bij de SER Group volledig voldoet aan de internationale kwaliteitsvereisten. Actief uitgevoerd kwaliteitsbeheer zorgt voor een hoge klanttevredenheid en dat is voor SER Group een belangrijk aspect bij de ontwikkeling van de Doxis ECM-software.

Klaus Eulenbach, Managing Director SER Software Technology GmbH. "Vanaf het begin was ons doel niet alleen deze standaard behalen, maar ook het daadwerkelijk actief uitvoeren en continu verbeteren van ons eigen kwaliteitsbeheer. Het waarborgen van klanttevredenheid is een van onze belangrijkste principes. Wij voldoen aan de kwaliteitsvereisten van onze klanten en partners, en aan wettelijke vereisten door consistente planning, controle en monitoring van kwaliteitsrelevante activiteiten bij onze softwareontwikkeling.”

“We zien onszelf als een premium leverancier die zijn producten altijd levert conform de belangrijkste functionele en niet-functionele kwaliteitseisen. Het behalen van dit certificaat toont aan dat we met succes hebben voldaan aan de eisen die we aan onszelf stellen. ISO 9001 is geldig voor drie jaar en wordt geverifieerd door reguliere audits om voortdurende monitoring van processen en kwaliteitsbeheer te garanderen. Onze klanten wereldwijd kunnen rekenen op consistente kwaliteit van onze Doxis4 oplossing.”

Doxis4 biedt bedrijven veelzijdige en gebruiksvriendelijke software voor het digitaliseren van alle bedrijfsonderdelen. De oplossingen stemmen alle flexibele en gestandaardiseerde processen in het hele bedrijf op elkaar af en schalen alle applicaties, gebruikers en het bereik. Systeembegrenzingen en taalbarrières worden opgeheven voor een positieve gebruikerservaring.

Over SER Group
SER is een toonaangevende leverancier in de enterprise content management markt. Dagelijks werken meer dan vijf miljoen gebruikers met enterprise content management-oplossingen van SER (Doxis4 ECM-platform). SER ondersteunt met zijn krachtige ECM-software en in-house professional services middelgrote bedrijven, de publieke sector en organisaties uit tal van industrieën met het ontwerpen van digitale oplossingen voor informatie- en procesbeheer. Met bijna 35 jaar ervaring de SER Group met een team van ongeveer 550 medewerkers wereldwijd actief op 22 locaties. Meer informatie: https://www.sergroup.com/en/

ISO standard
ISO 9001 is a voluntary standard for quality management systems published by ISO, the International Organization for Standardization. ISO 9001 was established to help organizations ensure that they meet the needs of their customers and that quality is continually improved. The quality management system bearing the TÜV Rheinland symbol has been audited and certified by TÜV Rheinland, an independent inspection service provider. To download the certificate click here.

Noot voor de redactie:
Influx PR - Margienke Smit, t. 055 3663034 of e-mail: info@influx-pr.com.
Laatste van SER Group
SER Group stelt kosteloos pragmatische Doxis4 Universal Workspace SaaS-oplossing beschikbaar

SER Software Technology behaalt ISO 9001 certificering

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms
Nederlands onbenut arbeidspersoneel zou best in de zorg- en onderwijssector willen werken

Klanten en analisten erkennen OutSystems als leider in het Gartner® Magic Quadrant voor Enterprise Low-Code Application Platforms

everis gaat verder onder de naam NTT DATA

Bijna kwart van werkend Nederland na corona weer aan de studie

Datagedreven werken must voor de toekomst, niet alleen voor grote bedrijven

Grote zorgen over effecten Digital Markets Act op Nederlandse startups en scale-ups

Mkb-bedrijven in zakelijke dienstverlening zien omzet in derde kwartaal flink stijgen

Samsung Electronics behoudt vijfde plaats in de lijst ‘Best Global Brands 2021’ van Interbrand
INTERCONNECT OPENT HAAR DEUREN TIJDENS NATIONALE DATACENTER DAG 2021

Sam Media lanceert XR Academy, een pakkend e-learning product in extended reality

NetApp vereenvoudigt en versnelt digitale transformatie voor klanten via partnerships met gerenommeerde public cloud-aanbieders

NetApp breidt hybrid cloudportfolio verder uit; organisaties halen meer rendement uit de cloud

Jamf biedt nieuwe oplossingen voor een veilige en gebruiksvriendelijke Apple-ervaring op het werk

Eaton lanceert de volgende generatie UPS met de 5PX Gen2

VSL rondt kalibratieproef met waterstof verrijkt aardgas succesvol af

TA505 keert terug met nieuwe FlawedGrace-variant

Aruba introduceert de volgende generatie switching-architectuur

Oostenrijkse ruimtevaartorganisatie simuleert Marsmissie met netwerktechnologie van LANCOM

GeONE voor tweede keer op rij Global M-Files Partner of the Year

Ruimtevaartorganisatie CNES kiest Orange Business Services om zijn data-centrische strategie te transformeren met Cloud-based data lake
Verstreken tijd: 2 jaar en 76 dagen

Logo Influx PR & Communicatie
SER Group contact

Logo SER Group

info@ser-solutions.nl
  www.ser-solutions.nl
SER Group sociaal

SER Group tweets

Logo Sam Media
Logo NewChannel
Logo ValidSign
Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo Trueson
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo OutSystems
Logo NTT DATA
Logo NCOI Opleidingen
Logo Cloud Technology Solutions (cts)
Logo NetApp
Logo Jamf
Logo Eaton
Logo VSL
Logo Ctac N.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Unit4
Logo Workday