www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 72 dagen geleden)

Google Maps laat zien: piekdrukte in supermarkt op dinsdag om 15.00 uur

• Google Maps heeft verschillende features om tijdens de kerstvakantie tijd te besparen en nieuwe steden te ontdekken
  • Google analyseert zoekopdrachten en ‘Populaire tijden’ in Google Maps voor Rotterdam
Google heeft onderzocht wat de drukste tijd is in de winkels en winkelcentra. Dat is 23 december om 14.00 uur. De kleinste kans op rijen bij de supermarkt is op 23 december om 18.00 uur. De drukste tijd bij de bakker is rond 12 uur op 24 december.

Hier zijn zeven aanvullende tips om met Google Maps tijd te besparen en je vakantie gemakkelijker te maken:

Tijd besparen
  • Bespaar tijd: gebruik de functie Populaire tijden om te zien wanneer het op een bepaalde locatie het drukst is of het rustigst, zodat je precies weet wanneer je die plek het beste kunt vermijden of juist bezoeken. Met een paars balkje boven het tijdstip wordt aangegeven of de huidige (live) drukte afwijkt van de gewoonlijke drukte.
  • Blijf georganiseerd: als je met het vliegtuig reist, heb je eenvoudig toegang tot je  vluchtreservering, evenals je restaurant- en hotelreserveringen. Dit kan rechtstreeks vanuit je instellingen, zodat je niet hoeft te zoeken naar je bevestigingsmails.
  • Reserveer met slechts één tik: reserveer bij een restaurant rechtstreeks vanuit Google Maps om tijd te besparen.
Op je bestemming komen
  • Deel je locatie: niemand houdt van een koud kerstdiner. Laat vrienden en familie weten wanneer ze je kunnen verwachten door live je locatie te delen.
  • Verken je route: als je onderweg plotseling moet stoppen gebruik je Google Maps om te zoeken naar benzinestations, winkels, een koffietentje of andere plaatsen langs de weg , zodat je niet ver van de route hoeft af te wijken.
Verkennen
  • Vind verborgen juweeltjes: als je een nieuwe stad bezoekt, gebruik dan het tabblad Verkennen om de beste restaurants, bezienswaardigheden en evenementen in jouw omgeving te vinden.
  • Raak de weg niet kwijt: als je de stad te voet verkent, kan ‘Live View’ je helpen de goede kant op te lopen met pijlen en aanwijzingen die duidelijk op de kaart zijn aangegeven.

Kerstinkopen Rotterdam: rustig shoppen op maandagochtend, naar de bakker om 15.00 Vakantiedrukte kan van een snelle stop gemakkelijk een lang oponthoud maken. Om tijd te besparen, hebben we de historische gegevens van ‘Populaire Tijden’ in Google Maps voor Rotterdam voor 23 en 24 december geanalyseerd om te zien wanneer het druk is en wanneer je gemakkelijk en snel je boodschappen kunt doen.

Rotterdam zoekt Bab Al Hara, Het Witte Huis en Albert Heijn in kerstperiode

Google heeft onderzocht welke zoekopdrachten voor restaurants, attracties, bezienswaardigheden en winkels trending waren in Rotterdam in de week voor kerst. Trending betekent dat er een (sterke) stijging in het zoekvolume was voor deze plaatsen in de week voorafgaande aan kerst, het waren dus niet de meest gezochte restaurants, attracties en winkels.

De trending attracties en bezienswaardigheden waren Het Witte Huis, De Rotterdam, het Park, Het Nieuwe Instituut en Garage Rotterdam. De trending restaurants in Rotterdam waren Bab Al Hara, Restaurant De Beren, Inntel Hotels Rotterdam Centre. Hung Kee en Helai.

De trending winkels waren Albert Heijn XL, Bax-shop | Bax Music Rotterdam, Alexandrium Shopping Center, De Groene Passage en Dirk van den Broek.

Check het lijstje van Jordy Dijkshoorn in Google Maps met insiders tips voor Rotterdam tijdens de kerstvakantie

Gepost door: Cindy Penders, communicatiemanager Google Benelux

Laatste van Google
Google Maps laat zien: piekdrukte in supermarkt op dinsdag om 15.00 uur

StukTV en Kinderen voor Kinderen best bekeken YouTube-video's van 2019

Google’s Year in Search: Ajax en Duncan trending in 2019
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 1 jaar en 72 dagen
Google contact

Logo Google

Google sociaal

Google tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise