www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2486 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

BluJay brengt nieuwe softwareversies (20.0) uit

Dordrecht, 19 december 2019 – BluJay Solutions, leverancier van supply-chain software en -diensten, heeft versie 20.0 van zowel zijn customs- en compliance softwareapplicaties als van de transport- en distributietoepassingen uitgebracht. Beide softwareversies bieden significante verbeteringen in onder andere het compliance- en douanemanagement en de eenvoudige orderintegratie voor alle transport- en distributieoplossingen.

Versie 20.0 van Customs Management
De nieuwe softwareversie van de customs- en compliance softwareapplicaties zorgt voor een verbetering in de dekking van landen en procedures, zowel in Amerika als ook wereldwijd.

BluJays Customs Management versie 20.0 bevat de volgende verbeteringen:
  • Uitgebreide dekking: De meertalige Customs Management-oplossing maakt het mogelijk om handel tussen diverse regio’s te bevorderen, met een uniforme gebruikersinterface. Met de toevoeging van een New Computerized Transit System (NCTS) is de dekking in verschillende Europese landen aanzienlijk uitgebreid.
  • Verbeterde automatisering: Nieuwe updates zorgen voor een betere automatisering voor gebruikers, zoals automatische e-mails, de ontvangst van douanedocumenten, het uploaden van documenten voor een verklaring van opslag of het indienen van douaneverklaringen.
  • Supply chain-integratie: Versie 20.0 bevat een verbeterde integratie tussen BluJay’s Transportation Management for Freight Forwarders en de Automated Export System-module in Customs Management. De export voor expediteurs in het Global Trade Network wordt zo gestroomlijnd.
Versie 20.0 van Transportation Management
BluJay’s Transportation Management is geschikt voor 3 verschillende groepen gebruikers: een applicatie voor verladers, logistieke dienstverleners en expediteurs. In versie 20.0 zijn een aantal verbeteringen doorgevoerd voor deze gebruikers: meer gebruikersefficiëntie en inzicht, geoptimaliseerde routing en een eenvoudigere orderintegratie voor alle transport- en distributieoplossingen zorgen ervoor dat vervoerders en logistiek dienstverleners zorgeloos in de supply chain kunnen werken.

BluJay’s versie 20.0 van Transportation Management bevat onder andere de volgende verbeteringen
  • Data-driven insights: De nieuwe functie ‘Spotlight’ binnen het Transportation Management-platform maakt gebruik van de krachtige BluDex benchmark-tool om gebruikers te helpen om beter geïnformeerde, op kosten gebaseerde routebeslissingen te nemen. De functie ziet welke ladingen het grootste besparingspotentieel hebben door naar de specifieke (spot) markt te gaan en stelt de gebruiker in staat om deze ladingen snel en eenvoudig op de markt te brengen.
  • Verbeterde Ocean Workflow: Het gebruiksgemak is sterk verbeterd door automatisering mogelijk te maken, welke door de gebruikers zelf gedefinieerd wordt. Onnodige klikken worden geëlimineerd, waardoor gebruikers sneller en efficiënter verschepingsboekingen kunnen aanmaken.
  • Eenvoud en efficiëntie voor logistieke dienstverleners: MobileSTAR's Dispatch Portal biedt geavanceerde toewijzing, optimalisatie en inzicht voor LSP’s. Deze set tools stelt verzenders in staat om automatisch opdrachten en leveringen toe te wijzen aan de beste route, met de beste chauffeur gebaseerd op locatie en werktijden, plus het optimaliseren van lopende opdrachten, het berekenen van ETA's en bijhouden van de voortgang.
  • Easy Order Integration: Supplier Portal, een uitbreiding van Transportation Management, stelt verladers en leveranciers in staat om makkelijker samen te werken en biedt verladers tegelijkertijd een betere controle van en inzicht in binnenkomende vracht. Gebruikers hebben nu de mogelijkheid om orders rechtstreeks in het Supplier Portal aan te maken.
“De nieuwste releases van zowel de customs- en compliance softwareapplicaties als de transport- en distributietoepassingen zorgen ervoor dat onze gebruikers flexibel en compliant blijven in een steeds dynamischer wordende supply chain-markt”, aldus David Landau, Chief Product Officer bij BluJay Solutions. “De updates maken gebruik van meer gegevens en bruikbare inzichten om de efficiëntie en het inzicht te vergroten, waardoor het zowel voor de transporteurs en verladers als de douaneafdelingen makkelijker wordt om snel geïnformeerde beslissingen te nemen.”

Bezoek www.blujaysolutions.com voor meer informatie.

Over BluJay Solutions
BluJay Solutions levert supply chain-software en -diensten aan ‘s werelds meest vooruitstrevende retailers, distributeurs, expediteurs, fabrikanten en logistieke dienstverleners. Het BluJay Global Trade Network transformeert supply chain-logistiek en maakt het mogelijk voor klanten om de krachten te bundelen met ruim 40.000 internationale partners die verbonden zijn aan het netwerk. Met BluJay kunnen organisaties snellere handel bedrijven, hun supply chain-waarde inzetten om concurrentievoordeel te behalen en vooruit te kijken om hun toekomst in de wereldwijde economie te versterken. Voor meer informatie kijk op: www.blujaysolutions.com of volg ons op social media via @myBluJay en LinkedIn.

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS:
Tel:+31 40 235 46 00
E-mail:blujayNL@teamlewis.com
Laatste van BluJay Solutions
BluJay gaat samenwerking aan met project44

BluJay brengt nieuwe softwareversies (20.0) uit

Zo voorkom je pakketpaniek in december
BluJay Solutio.. contact

Logo BluJay Solutions

www.blujaysolutions.com/nl
BluJay Solutio.. sociaal

BluJay Solutio.. tweets

Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Ictivity

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com