www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Eerste vestiging SPIE Nederland in recordtempo aangesloten op enterprise-platform van IFS

Eindhoven, 19 december 2019 - Slechts zeven maanden na het zetten van de handtekeningen onder de contracten, is de eerste vestiging van SPIE Nederland al overgestapt op de planning- en enterprisesoftware van IFS. Het implementatietraject werd voorafgegaan door een proof of concept-fase van vier maanden. Hoewel deze snelle implementatie anders doet vermoeden, gaat het hier om een bijzonder omvangrijk project, waarbij SPIE Nederland in fases naar het nieuwe enterprise-platform wordt overgezet. De grote betrokkenheid en aanpak vanuit het team van SPIE Nederland droeg in belangrijke mate bij aan dit succes.

Vanuit de wens om haar marktpositie te versterken en zich voor te bereiden op toekomstige activiteiten, startte SPIE Nederland een uitgebreid selectieproces voor de aanschaf van een enterprise-platform. Dit moest de oude bedrijfssystemen vervangen en tegelijk alle bedrijfskritische processen efficiënter maken, marges verbeteren en software van buitenaf na overnames sneller integreren. SPIE Nederland koos uiteindelijk voor IFS Applications™ van IFS. En nu in december draait de eerste vestiging – SPIE-locatie Terneuzen – al op het nieuwe enterprise-platform.

Gefaseerde invoer
In eerste instantie maakt SPIE Nederland gebruik van de basisfunctionaliteiten. In een latere fase worden meer geavanceerde functionaliteiten toegevoegd en reeds geïmplementeerde functionaliteiten uitgebreid. Kawe Eghdami, programmamanager bij SPIE Nederland: “Dankzij deze gefaseerde invoer, maar zeker ook dankzij de uitstekende samenwerking tussen de teams van IFS en SPIE Nederland, kon de eerste vestiging in recordtijd live gaan met de nieuwe software. We zijn echt onder de indruk van de wijze waarop IFS met ons samenwerkt en de eenheid binnen het team. Door een gefaseerde benadering te hanteren bij de ingebruikname van het nieuwe enterprise-platform kunnen we nu al profiteren van de voordelen die dit platform ons gaat bieden, in de vorm van onder andere hogere efficiënte en flexibiliteit.”

Ondertussen zijn de voorbereidingen voor het aansluiten van de overige vestigingen van SPIE Nederland op de enterprise-software van IFS in volle gang. Naar verwachting gaat het project twee jaar in beslag nemen.

Marco Verdonschot, algemeen directeur bij IFS Benelux, is trots op de snelle uitvoering van het project: “Dit succes is onder meer toe te schrijven aan het feit dat we vanuit SPIE Nederland een vast, toegewijd team kregen toegewezen met beslissingsbevoegdheid, waardoor alle betrokkenen tot in detail van de ontwikkelingen op de hoogte waren en de communicatielijnen kort konden blijven.”
Laatste van IFS
Data-integratieplatform van Boomi biedt optimale connectiviteit voor IFS-klanten dankzij 200 ingebouwde connectors

IFS overtreft de markt in 2019 met 32 procent groei in licenties en EBITDA

Logo LVTPR
IFS contact

Logo IFS

info.nl@ifsworld.com
  www.ifsworld.com
IFS sociaal

IFS tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl