www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Acunetix stelt NewChannel aan als value-add distributeur voor Benelux

Onderzoek en rapportage van kwetsbaarheden in web applicaties is kritieke factor cybersecurity voor bedrijven

Zoetermeer 16 december 2019 – NewChannel maakt vandaag bekend dat zij is aangesteld door Acunetix als haar value-add distributeur voor de Benelux. Hiermee komen de security oplossingen van Acunetix, waaronder de web applicatie security scans en rapportages, beschikbaar via het resellernetwerk van NewChannel beschikbaar voor bedrijven in de Benelux.

Acunetix is marktleider op het gebied van geautomatiseerde web applicatie security testen en heeft de voorkeur bij IT security-afdelingen van de grootste ondernemingen ter wereld. Acunetix detecteert en rapporteert een breed scala aan kwetsbaarheden in web applicaties. De software ondersteunt zowel HTML5 en Javascript als zware sites op basis van AJAX en maakt auditing van complexe, geautomatiseerde applicaties mogelijk. Acunetix is de enige aanbieder van deze technologieën die volledig automatisch out-of-band kwetsbaarheden kan detecteren en is beschikbaar in zowel on-premise als cloud-gebaseerde variant.

Meten is weten is aloud credo, maar op het gebied van cybersecurity wil je graag vóóraf weten en bevestigd zien dat de beveiliging van nieuwe en bestaande web applicaties en hun gegevens gegarandeerd zeker zijn gesteld. De wedloop tussen bedrijven om steeds meer zaken online toegankelijk te maken voor zowel publieke doelgroepen als interne bedrijfsprocessen en de groep mensen met minder goede bedoelingen hiermee neemt steeds verder toe en vraagt om duidelijke daadkracht en heldere inzichten”, zegt Martin Meerman van NewChannel B.V. “Acunetix biedt via en met onze resellers hiervoor een breed scala aan onontbeerlijke security assessment en scanning tools, zodat web applicaties veilig hun gegevens beschikbaar kunnen stellen. Acunetix past hiermee perfect binnen onze NewChannel Circular Cyber Security (NCCS) strategie waarbinnen wij uiteenlopende oplossingen bieden tegen continue cyber bedreigingen en kwetsbaarheden van bedrijven.”

Acunetix is er trots op om met NewChannel te gaan samenwerken in de Benelux regio. De reden voor ons voor deze samenwerking is de ontegenzeggelijke commerciële en technische mogelijkheden en hun gerichte kennis van de verschillende markten en segmenten in de Benelux,” zegt Ashley Speight, senior Channel Development Lead van Acunetix. “Via ons uitgebreide netwerk van partners in verschillende regio’s zijn wij tot de keuze voor NewChannel gekomen en vanaf ons eerste gesprek zijn wij ervan overtuigd dat NewChannel een belangrijke rol voor deze regio voor ons gaat vervullen als verlengstuk van ons eigen team. Wij zien uit naar een langdurige en succesvolle samenwerking en twijfelen er geen moment aan dat NewChannel het perfect team is voor deze uitdaging.

De producten van Acunetix zijn per direct beschikbaar via NewChannel en haar resellers. Kijk voor meer informatie over Acunetix en de verschillende security assessments en scan mogelijkheden op https://www.acunetix.com/.

Over NewChannel
NewChannel B.V. is een toonaangevende Value Add Distributeur gericht op het leveren van IT beveiligings-en management oplossingen via een breed en ervaren reseller kanaal in de Benelux. https://www.newchannel.nl/

Voor  meer  informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met:

NewChannel B.V.

Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise