www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.marcommit.nl
Datum: (1 jaar en 73 dagen geleden)

Acunetix stelt NewChannel aan als value-add distributeur voor Benelux

Onderzoek en rapportage van kwetsbaarheden in web applicaties is kritieke factor cybersecurity voor bedrijven

Zoetermeer 16 december 2019 – NewChannel maakt vandaag bekend dat zij is aangesteld door Acunetix als haar value-add distributeur voor de Benelux. Hiermee komen de security oplossingen van Acunetix, waaronder de web applicatie security scans en rapportages, beschikbaar via het resellernetwerk van NewChannel beschikbaar voor bedrijven in de Benelux.

Acunetix is marktleider op het gebied van geautomatiseerde web applicatie security testen en heeft de voorkeur bij IT security-afdelingen van de grootste ondernemingen ter wereld. Acunetix detecteert en rapporteert een breed scala aan kwetsbaarheden in web applicaties. De software ondersteunt zowel HTML5 en Javascript als zware sites op basis van AJAX en maakt auditing van complexe, geautomatiseerde applicaties mogelijk. Acunetix is de enige aanbieder van deze technologieën die volledig automatisch out-of-band kwetsbaarheden kan detecteren en is beschikbaar in zowel on-premise als cloud-gebaseerde variant.

Meten is weten is aloud credo, maar op het gebied van cybersecurity wil je graag vóóraf weten en bevestigd zien dat de beveiliging van nieuwe en bestaande web applicaties en hun gegevens gegarandeerd zeker zijn gesteld. De wedloop tussen bedrijven om steeds meer zaken online toegankelijk te maken voor zowel publieke doelgroepen als interne bedrijfsprocessen en de groep mensen met minder goede bedoelingen hiermee neemt steeds verder toe en vraagt om duidelijke daadkracht en heldere inzichten”, zegt Martin Meerman van NewChannel B.V. “Acunetix biedt via en met onze resellers hiervoor een breed scala aan onontbeerlijke security assessment en scanning tools, zodat web applicaties veilig hun gegevens beschikbaar kunnen stellen. Acunetix past hiermee perfect binnen onze NewChannel Circular Cyber Security (NCCS) strategie waarbinnen wij uiteenlopende oplossingen bieden tegen continue cyber bedreigingen en kwetsbaarheden van bedrijven.”

Acunetix is er trots op om met NewChannel te gaan samenwerken in de Benelux regio. De reden voor ons voor deze samenwerking is de ontegenzeggelijke commerciële en technische mogelijkheden en hun gerichte kennis van de verschillende markten en segmenten in de Benelux,” zegt Ashley Speight, senior Channel Development Lead van Acunetix. “Via ons uitgebreide netwerk van partners in verschillende regio’s zijn wij tot de keuze voor NewChannel gekomen en vanaf ons eerste gesprek zijn wij ervan overtuigd dat NewChannel een belangrijke rol voor deze regio voor ons gaat vervullen als verlengstuk van ons eigen team. Wij zien uit naar een langdurige en succesvolle samenwerking en twijfelen er geen moment aan dat NewChannel het perfect team is voor deze uitdaging.

De producten van Acunetix zijn per direct beschikbaar via NewChannel en haar resellers. Kijk voor meer informatie over Acunetix en de verschillende security assessments en scan mogelijkheden op https://www.acunetix.com/.

Over NewChannel
NewChannel B.V. is een toonaangevende Value Add Distributeur gericht op het leveren van IT beveiligings-en management oplossingen via een breed en ervaren reseller kanaal in de Benelux. https://www.newchannel.nl/

Voor  meer  informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met:

NewChannel B.V.
Koraalrood 153
2718 SB  Zoetermeer
Telefoon: +31 (0)79 – 3030 144
Website: www.newchannel.nl
Laatste van NewChannel
Flexibel en effectief wachtwoord management nu beschikbaar voor MSP/MSSP

SecurityHive stelt NewChannel aan als value-add distributeur voor indirecte verkoop

NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 1 jaar en 73 dagen
NewChannel contact

Logo NewChannel

info@newchannel.nl
  www.newchannel.nl
NewChannel sociaal

NewChannel tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise