Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2497 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Bynder lanceert Leadership Academy voor leidinggevenden bij Nederlandse scale-ups

AMSTERDAM, 17 december 2019 – Techbedrijf Bynder kondigt vandaag officieel de lancering aan van de Bynder Leadership Academy. Dit driedaagse trainingsprogramma is speciaal bedoeld voor mensen die een leidinggevende rol in een scale-up bekleden. Voor deelnemers verschaft en verfrist het de meest bruikbare managementvaardigheden, die dankzij het pragmatische karakter van het programma direct van meerwaarde zijn in de dagelijkse praktijk.

De Leadership Academy begon als onderdeel van een intern opleidings- en begeleidingsprogramma voor medewerkers van Bynder die een leidinggevende rol hebben, of zijn gaan vervullen. Deelnemers krijgen in groepsverband zowel theoretische als praktische scholing en doen vaardigheden op waarvan uit ervaring is gebleken dat ze onmisbaar zijn om adequaat leiding te kunnen geven in een snelgroeiende scale-up omgeving.

Bynder bestaat ruim zes jaar, en is inmiddels een internationaal bedrijf met ruim 350 medewerkers. We hebben daardoor een aantal lessen geleerd over het combineren van organisatorische groei, zonder daarbij je medewerkers uit het oog te verliezen”, aldus Marianne Spaans, Global People & Talent Director bij Bynder. “Onze kennis en praktijkervaringen op het gebied van zo’n empathische stijl van leiderschap, maar ook op het gebied van de specifieke uitdagingen en best-practises voor een leidinggevende rol in een scale-up willen we graag met de rest van de community delen. Dat begon toen we afgelopen zomer een paar stoelen over hadden in het programma. Bij wijze van experiment hebben we die toen aan andere scale-ups aangeboden. Dat leverde zulke positieve reacties op dat we het experiment hebben uitgebreid. Inmiddels is de Leadership Academy volgeboekt tot het einde van dit jaar. Hoogste tijd om de Leadership Academy nu ook officieel te lanceren.

Programma
De Bynder Leadership Academy duurt drie dagen, en behandelt per dag een ander thema: sollicitaties, coaching, en slecht-nieuws gesprekken. Deelnemers krijgen ‘s morgens theorie-, en ‘s middags praktijkles. Daarin worden verschillende situaties gesimuleerd met behulp van een actrice. Doordat de trainingen in groepsverband (maximaal 10 personen) plaatsvinden leren de deelnemers niet alleen van zichzelf, maar ook van elkaar. Deze kruisbestuiving van verschillende managers en bedrijven maakt de training juist zo interessant. En doordat de actrice zich kan aanpassen aan het niveau van de individuele deelnemer is de training zelfs voor de meest geroutineerde leidinggevende van meerwaarde.

Het aanbod van Bynder om deel te nemen aan de pilot van hun Leadership Academy kwam precies op het juiste moment, ” vertelt Rebecca Clarke, talent manager van Recruitee en Leadership Academy alumnus. “We waren ons aan het oriënteren op trainingsprogramma's voor ons groeiende team van first-time managers, maar het aanbod paste niet bij Recruitee. We vonden vooral trainingen voor corporates, met een theoretische nadruk. Inmiddels zijn er ruim tien collega's die de Leadership Academy net als ik hebben doorlopen, en we zouden het elke scale-up aanraden. In korte tijd hebben alle alumni toepasbare vaardigheden opgedaan die dagelijks bijdragen aan een open cultuur waarin op een gezonde manier kennis en feedback wordt gedeeld.

Voor meer informatie over de mogelijkheden kunnen geïnteresseerden terecht op de contactpagina die te bereiken is via deze link.

Over Bynder
Bynder is de snelste manier om digitale bestanden professioneel te beheren. Het prijswinnende platform voor digital asset management (DAM) biedt marketeers een slimme manier om grafische bestanden, video’s en documenten te vinden en delen.

Bynder staat bekend om de user-experience en heeft tot op heden ruim 500.000 brandmanagers en 1.500 organisaties waaronder Puma, Spotify and Icelandair geholpen bij het creëren, delen en organiseren van hun digital content in de cloud.

Bynder werd in 2013 opgericht en is uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met ruim 325 medewerkers en wereldwijd zeven kantoren, verspreid over Nederland, de Verenigde Staten, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten. Voor meer informatie, kijk op www.bynder.com of volg Bynder op Twitter via @bynder.

###EINDE###
Laatste van Bynder B.V.

Bynder versterkt leiderschapsteam met CFO en Global Marketing SVP

Bynder weigert personeel toegang tot kantoor

Logo Lubbers De Jong

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Ctac N.V.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

ContentbureauContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl