www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
INFLUX PRHerken zakelijke websitebezoekers#

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 58 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Boomi is marktleider volgens Ovum-onderzoek naar hybride integratieplatforms in de cloud

Amsterdam, 16 december 2019Boomi, onderdeel van Dell Technologies, maakte vandaag bekend dat de onderzoekers van Ovum het bedrijf hebben gepositioneerd als marktleider. Dit deden ze naar aanleiding van een grondige analyse van de snelgroeiende markt voor hybride integratieplatforms in de cloud.

Van alle 11 geëvalueerde leveranciers van hybride integratieproducten behaalde Boomi de hoogste score in de categorie cloudintegratie/iPaaS (integration Platform as a Service) en de categorie schaalbaarheid en zakelijke geschiktheid. Het bedrijf scoorde daarnaast ook hoog in andere categorieën. Het volledige onderzoek, getiteld “Ovum Decision Matrix: Selecting a Cloud Platform for a Hybrid Integration Vendor, 2019-20”, kan hier worden gedownload.

De analisten van Ovum beschreven hoe de digitalisering van de zakenwereld leidt tot een wildgroei aan applicaties, services, dataopslag en API's, die allemaal aan elkaar moeten worden gekoppeld voor het uitvoeren van kritieke bedrijfsprocessen. Daardoor ontstaat vraag naar een hybride cloudplatform voor de integratie van data en applicaties, het beheer van API's en de elektronische data-uitwisseling (EDI) voor B2B-transacties tussen handelspartners.

“Boomi heeft de functionaliteit van zijn iPaaS uitgebreid met een scala aan hybride integratiemogelijkheden, die verder gaan dan alleen de integratie van on-premises data en applicaties met SaaS”, aldus Ovum in het rapport. “Het is indrukwekkend te zien hoe Boomi zijn integratieplatform heeft uitgebreid van IPaaS- en op API's gebaseerde integratie tot B2B/EDI-integratie en het gebruik van sFTP.”

Volgens Ovum biedt Boomi een goede prijs-kwaliteitverhouding voor bedrijven van elke omvang. Daarnaast werd Boomi geprezen om de volgende redenen:
  • Boomi heeft zich uitgebreid bewezen in de wereldwijde iPaaS-markt, met duizenden grote en middelgrote klanten.
  • Boomi biedt met zijn recent geïntroduceerde API Gateway en Developer Portal mogelijkheden voor veilige en schaalbare interacties met externe partijen, betere vindbaarheid van API's en meer betrokkenheid binnen een grote groep API-gebruikers.
  • Boomi B2B/EDI Management maakt het gebruikers mogelijk om zowel traditionele EDI als nieuwere webservices in de cloud te bouwen, implementeren en beheren.
“We zijn zeer verheugd dat we in dit deskundige onderzoek van Ovum een marktleider worden genoemd”, zegt Chris McNabb, CEO van Boomi. “We hebben een slim, flexibel en schaalbaar platform gebouwd waarmee we tegemoetkomen aan de enorme behoefte aan datamanagement in de hedendaagse digitale economie. De erkenning die we krijgen van Ovum is een waardering voor onze strategie, die is gericht op het leveren van uitgebreide functionaliteit in een eenduidig platform. Daarmee kunnen onze klanten hun resultaten verbeteren dankzij modernisering, transformatie en innovatie.”

In het onderzoek van Ovum wordt ook een snelle groei voorspeld van de markt voor iPaaS- en API-platformen. Die groei is het gevolg van de moeite die bedrijven hebben om te voldoen aan de vraag naar integratie van data en applicaties, die op zijn beurt voortkomt uit de digitalisering en veranderende verwachtingen van klanten. Ovum verwacht dan ook dat:
  • de marktwaarde van de wereldwijde iPaaS-markt tot 2023 zal stijgen tot 10,2 miljard dollar;
  • in diezelfde periode de waarde van de API-markt zal groeien tot 13,7 miljard dollar;
  • aan het einde van 2019 ten minste 50% van de uitgaven aan middleware zal worden besteed aan hybride integratie in de cloud (en daarbij zijn upgrades en licentieverlengingen van bestaande on-premises middleware niet meegeteld).

Over Dell Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verenigt snel en eenvoudig alles in uw digitale ecosysteem zodat u sneller betere bedrijfsresultaten kunt bereiken. Het intelligente, flexibele, schaalbare platform van Boomi versnelt uw bedrijfsresultaten door uw gegevens, systemen, applicaties, processen en mensen te koppelen. Door gebruik te maken van de kracht van de cloud om alles binnen en buiten een bedrijf te verenigen, biedt Boomi meer dan 9.000 organisaties de flexibiliteit om hun applicatiestrategie toekomstbestendig te maken. Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2019 Boomi Inc. Dell, Boomi en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Andere namen of merken kunnen de handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren zijn.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Boomi
Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Boomi AtomSphere heeft ROI van 410%, blijkt uit Total Economic Impact-onderzoek van Forrester

Blue Force tracking vergroot veiligheid stewards en politieagenten bij Johan Cruijff Arena
BT lanceert Eagle-i, een nieuw transformationeel beveiligingsplatform dat cyberaanvallen voorspelt en voorkomt

Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage
Verstreken tijd: 2 jaar en 58 dagen

Logo Clarity Benelux
Boomi contact

Logo Boomi

020-4752026
  emea@boomi.com
  www.boomi.com
Boomi sociaal

Boomi tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix