www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Het grote Partner-ecosysteem en uitgebreide interfacemogelijkheden van IQ Messenger vullen Anywhere365 Dialogue Cloud en de onpremise oplossing van Anywhere365 direct aan

Rotterdam, 12 december 2019 – Anywhere365 heeft het Nederlandse merkonafhankelijke software platform voor alarmering en Internet of Things (IoT) communicatie IQ Messenger overgenomen. Dit is de tweede overname van Anywhere365 in de afgelopen drie maanden.

IQ Messenger is een leveranciersonafhankelijk platform dat integraties heeft met meer dan 140 verschillende systemen van derden. Het platform wordt met name gebruikt in de tijdkritieke gezondheidszorg en in industriële- en overheidsomgevingen. De mogelijkheid om alarmen & IoT te stroomlijnen binnen een betrouwbaar platform, zorgt ervoor dat gebruikers hun werkstromen eenvoudig kunnen optimaliseren. Hierdoor werken organisaties veiliger en efficiënter zonder het risico van alarmmoeheid en vendor lock-in.

IQ Messenger werkt op elk device en zorgt voor een naadloze integratie van alarmen en IoT-berichten van de meest uiteenlopende systemen. Aangezien de gebruikers van IQ Messenger met gevoelige en kritieke informatie werken, is de oplossing ISO 27001 en NEN 2575 gecertificeerd voor informatiebeveiliging. Daarnaast voldoet het aan de strenge medische eisen en is het zowel ISO 13485 als CE-MDD-(medisch) gecertificeerd.

“Als wereldwijde expert in het stroomlijnen van communicatie in verschillende industrieën en doelmarkten, zien we een enorme kans om samen met IQ Messenger-partners gebruik te maken van de IQ Messenger-technologie”, aldus Gijs Geurts, CEO van Anywhere365. “We zien dat organisaties in veel markten zoeken naar oplossingen voor communicatie-, IoT- en alarmbeheer om onnodige dialogen en alarmmoeheid te verminderen. Dit realiseert IQ Messenger door gefilterde meldingen en communicatie toe te wijzen aan professionals binnen de organisatie. Het robuuste en flexibele karakter van het IQ Messenger-platform kan eenvoudig worden aangepast voor andere bedrijven die behoefte hebben aan bedrijfkritisch alarm- & IoT dialoogbeheer.”

“We kijken ernaar uit om ons alarmbeheer- en IoT communicatie platform wereldwijd in de zakelijke markt verder te uit te breiden”, aldus Paul Vos, directeur van IQ Messenger. “Anywhere365 biedt de mogelijkheid om nog sneller te groeien en de krachten te bundelen bij het delen van technologie en commerciële kansen. IQ Messenger wil zijn ambitie voortzetten om het toonaangevende, leveranciersonafhankelijke berichten- en meldingsplatform te zijn.”

“De technologie en het partnernetwerk van IQ Messenger zullen de komende jaren enorme troeven zijn voor Anywhere365”, aldus Gijs Geurts. “We zijn van plan IQ Messenger naar de Anywhere365 Dialogue Cloud te brengen, waar de IQ-partners hun klanten de high end IQ-oplossing kunnen aanbieden, ook vanuit de schaalbare Azure-cloud.”

Over Anywhere365
De visie van Anywhere365 is het verminderen van onnodige dialogen door het bieden van de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste persoon, ongeacht de locatie. De Anywhere365-oplossingen, waaronder Dialogue Cloud Contact Center, zijn te vinden in meer dan duizend van de grootste organisaties ter wereld, waaronder meer dan dertig Fortune 500-bedrijven. Deze organisaties gebruiken Anywhere365 onpremise of vanuit de Anywhere365 Dialogue Cloud als geavanceerd Enterprise Dialoog Management platform om communicatie effectiever en efficiënter te maken. Anywhere365 heeft haar hoofdkantoor in Nederland, met regionale kantoren in België, het Verenigd Koninkrijk, de VS en Canada. Anywhere365 is op wereldschaal het meest krachtige en meest gebruikte Dialoog Management platform beschikbaar voor Microsoft Teams en Microsoft Skype for Business.

Over IQ Messenger
IQ Messenger is een leveranciersneutraal softwareplatform voor missie kritische communicatie die meldingen filtert, beheert en distribueert. Het IQ Messenger-platform koppelt meer dan 140 verschillende systemen van derden binnen een bewaakt platform.
IQ Messenger optimaliseert workflows en verhoogt de veiligheid voor professionals en patiënten, terwijl traditionele lock-in van leveranciers wordt opgeheven. Dit verlaagt de kosten en complexiteit van gebruik en onderhoud.

Voor meer informatie, neem contact op met:
Gijs Geurts, CEO
GijsG@workstreampeople.com
www.anywhere365.io
Laatste van Anywhere365
Anywhere365 kondigt strategische investering van € 40 miljoen aan van Bregal Milestone

European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Anywhere365 contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl