www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2479 volgers blijven op de hoogte!

Het grote Partner-ecosysteem en uitgebreide interfacemogelijkheden van IQ Messenger vullen Anywhere365 Dialogue Cloud en de onpremise oplossing van Anywhere365 direct aan

Rotterdam, 12 december 2019 – Anywhere365 heeft het Nederlandse merkonafhankelijke software platform voor alarmering en Internet of Things (IoT) communicatie IQ Messenger overgenomen. Dit is de tweede overname van Anywhere365 in de afgelopen drie maanden.

IQ Messenger is een leveranciersonafhankelijk platform dat integraties heeft met meer dan 140 verschillende systemen van derden. Het platform wordt met name gebruikt in de tijdkritieke gezondheidszorg en in industriële- en overheidsomgevingen. De mogelijkheid om alarmen & IoT te stroomlijnen binnen een betrouwbaar platform, zorgt ervoor dat gebruikers hun werkstromen eenvoudig kunnen optimaliseren. Hierdoor werken organisaties veiliger en efficiënter zonder het risico van alarmmoeheid en vendor lock-in.

IQ Messenger werkt op elk device en zorgt voor een naadloze integratie van alarmen en IoT-berichten van de meest uiteenlopende systemen. Aangezien de gebruikers van IQ Messenger met gevoelige en kritieke informatie werken, is de oplossing ISO 27001 en NEN 2575 gecertificeerd voor informatiebeveiliging. Daarnaast voldoet het aan de strenge medische eisen en is het zowel ISO 13485 als CE-MDD-(medisch) gecertificeerd.

“Als wereldwijde expert in het stroomlijnen van communicatie in verschillende industrieën en doelmarkten, zien we een enorme kans om samen met IQ Messenger-partners gebruik te maken van de IQ Messenger-technologie”, aldus Gijs Geurts, CEO van Anywhere365. “We zien dat organisaties in veel markten zoeken naar oplossingen voor communicatie-, IoT- en alarmbeheer om onnodige dialogen en alarmmoeheid te verminderen. Dit realiseert IQ Messenger door gefilterde meldingen en communicatie toe te wijzen aan professionals binnen de organisatie. Het robuuste en flexibele karakter van het IQ Messenger-platform kan eenvoudig worden aangepast voor andere bedrijven die behoefte hebben aan bedrijfkritisch alarm- & IoT dialoogbeheer.”

“We kijken ernaar uit om ons alarmbeheer- en IoT communicatie platform wereldwijd in de zakelijke markt verder te uit te breiden”, aldus Paul Vos, directeur van IQ Messenger. “Anywhere365 biedt de mogelijkheid om nog sneller te groeien en de krachten te bundelen bij het delen van technologie en commerciële kansen. IQ Messenger wil zijn ambitie voortzetten om het toonaangevende, leveranciersonafhankelijke berichten- en meldingsplatform te zijn.”

“De technologie en het partnernetwerk van IQ Messenger zullen de komende jaren enorme troeven zijn voor Anywhere365”, aldus Gijs Geurts. “We zijn van plan IQ Messenger naar de Anywhere365 Dialogue Cloud te brengen, waar de IQ-partners hun klanten de high end IQ-oplossing kunnen aanbieden, ook vanuit de schaalbare Azure-cloud.”

Over Anywhere365
De visie van Anywhere365 is het verminderen van onnodige dialogen door het bieden van de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste persoon, ongeacht de locatie. De Anywhere365-oplossingen, waaronder Dialogue Cloud Contact Center, zijn te vinden in meer dan duizend van de grootste organisaties ter wereld, waaronder meer dan dertig Fortune 500-bedrijven. Deze organisaties gebruiken Anywhere365 onpremise of vanuit de Anywhere365 Dialogue Cloud als geavanceerd Enterprise Dialoog Management platform om communicatie effectiever en efficiënter te maken. Anywhere365 heeft haar hoofdkantoor in Nederland, met regionale kantoren in België, het Verenigd Koninkrijk, de VS en Canada. Anywhere365 is op wereldschaal het meest krachtige en meest gebruikte Dialoog Management platform beschikbaar voor Microsoft Teams en Microsoft Skype for Business.

Over IQ Messenger
IQ Messenger is een leveranciersneutraal softwareplatform voor missie kritische communicatie die meldingen filtert, beheert en distribueert. Het IQ Messenger-platform koppelt meer dan 140 verschillende systemen van derden binnen een bewaakt platform.
IQ Messenger optimaliseert workflows en verhoogt de veiligheid voor professionals en patiënten, terwijl traditionele lock-in van leveranciers wordt opgeheven. Dit verlaagt de kosten en complexiteit van gebruik en onderhoud.

Voor meer informatie, neem contact op met:
Gijs Geurts, CEO
GijsG@workstreampeople.com
www.anywhere365.io
Eerder van Anywhere365
19 dec 2019 Anywhere365 kondigt strategische investering van € 40 miljoen aan van Bregal Milestone

13 dec 2019 Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie
Anywhere365 contact

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com