www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Alkmaar, 12 december 2019Uniserver wordt eigenaar van de datacenterinfrastructuur van Detron. Het doel van deze samenwerking is dat Detron klanten meer slagvaardigheid en innovatiekracht wil bieden. Dit gebeurt door de snelheid en kwaliteit van de dienstverlening samen met Uniserver nog beter te maken. Het partnerschap omvat de complete datacenterinfrastructuur van IT-dienstverlener Detron. De migratie vindt de komende maanden plaats.

“Dit is in alle opzichten een grote stap voor ons”, vertelt een trotse Emile Schouwstra, commercieel directeur van cloud distributeur Uniserver. “Het is één van onze grootste projecten ooit en we zijn er trots op dat Detron heel bewust voor ons kiest. Beide bedrijven complementeren elkaar op een mooie manier en we doen dit project in nauwe samenwerking.”

Snelheid creëren
Ook Tom Tank, CEO van Detron, is blij met de samenwerking. Hij ziet veel voordelen voor klanten als het om snelheid en kwaliteit gaat. “We kiezen er hiermee voor om meer te standaardiseren én te automatiseren. Het onboarden van klanten kan nu sneller met minder kans op fouten en storingen.”

Uniserver werd na een uitvoerig traject uit vijf kandidaten gekozen. Tank: “Uniserver past qua DNA heel goed bij Detron. De onderlinge samenwerking, niet alleen op directieniveau maar ook tussen de verschillende teams, was vanaf het begin prettig. We spreken dezelfde taal en hebben dezelfde visie. Ook gebruiken we voor een groot deel dezelfde systemen. Over de vraag hoe we de diensten aan gaan bieden in de markt en het prijsniveau werden we het ook snel eens.”

Nu gaan beide bedrijven aan de slag met het migratietraject. Tank: “Kwaliteit gaat boven snelheid. We leggen de lat extreem hoog als het gaat om het voorkomen van onderbrekingen van onze dienstverlening aan klanten. De overstap vereist daarom veel voorbereiding, maar ik weet zeker dat het soepel gaat verlopen.” Schouwstra twijfelt daar ook niet aan: “Migraties zijn al minimaal twaalf jaar onze core business.”

Winnende combinatie
Uniserver neemt vaker datacenteromgevingen over van bedrijven die hun clouddienstverlening naar een hoger niveau willen tillen, met een sterke focus op de klant. Het bedrijf doet dat vandaag de dag bij meer dan honderd partners. Schouwstra vergelijkt de datacenteromgeving met de motor van een auto. “Ons ideaalplaatje is dat wij een betrouwbare en snelle motor in elkaar zetten die getuned kan worden, dat onze partners de auto bouwen en dat de eindklant achter het stuur zit. Samen heb je dan een winnende combinatie. Ook in dit geval.”

Over Uniserver
Als Nederlandse clouddistributeur biedt Uniserver moderne IT-organisaties de vrijheid en zekerheid om te focussen op hun eigen kracht: waarde creëren voor klanten en eindgebruikers. De beste infrastructuur in Nederlandse datacenters, 99,98% up-time, ons partner-only model en de beste oplossingen bieden jou een robuuste basis om nieuwe diensten op te bouwen. Samen tillen we jouw digitale dienstverlening naar een hoger plan, door onze oplossingen, kennis en ervaring aan te vullen met jouw expertise. Kijk voor meer informatie op onze website of LinkedIn.

Marcommit
Gosse de Reus
uniserver@marcommit.nl
+31(0)35-5822730
Laatste van Uniserver
Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Uniserver sluit partnership met ICT-dienstverlener Valid

Logo Marcommit
Uniserver contact

Logo Uniserver

+31(0) 72 572 56 46
  info@uniserver.nl
  www.uniserver.nl
Uniserver sociaal

Uniserver tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl