www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!

SecureLink publiceert Annual Security Report 2019

Het rapport is een belangrijke indicator voor de status van cybersecurity in Europa.

9 december 2019, Parijs/Sliedrecht - SecureLink, part of Orange Cyberdefense, publiceert haar jaarlijkse beveiligingsrapport. Dit rapport is een belangrijke indicator voor de status van cybersecurity in Europa.

Het rapport bevat 60 pagina's met statistieken op basis van data verzameld in de vijf CyberSOC's van de organisatie, een diepgaande analyse van het dreigingslandschap en de veranderingen en trends, evenals artikelen over de actuele onderwerpen van het jaar en een tijdlijn van belangrijke cyberevents. Het rapport biedt inzicht op basis van exclusieve onderzoeksgegevens. De focus op Europa maakt dat de inhoud essentieel is om vooruit te plannen in één van de meest bloeiende digitale markten ter wereld. Dit is informatie waar iedereen die zich bezighoudt met digitaal ondernemen op moet letten.

Inhoud:
  • Statistieken over malwaretypes, aanvalscampagnes en distributie tussen verticals
  • Onderzoek: 2019 - het jaar van datalekken
  • Onderzoek: jacht op medische dossiers in het darknet
  • Onderzoek: wie u echt vertrouwt wanneer u certificaten voor codering gebruikt
  • Dreigingsvoorspellingen
  • Tijdlijn Cyber News 2019
"Met het samengaan van Orange Cyberdefense en SecureData om de nieuwe Europese leider op het gebied van cyberveiligheid te vormen, blijven R&D en door inlichtingen gestuurde cyberbeveiligingsdiensten een kernonderdeel van ons toekomstige DNA. Met een gecombineerd aantal van meer dan 40 experts gewijd aan R&D en onderzoek naar bedreigingen, 200 ethische hackers, 35 gepubliceerde papers, presentaties op cyberconferenties in het afgelopen jaar en 2.500 unieke vermeldingen van bedreigingsinformatie die bij geen enkele andere bron bekend zijn, zijn wij trots om het volgende jaarlijkse beveiligingsrapport te publiceren,” aldus Thomas Fetten, CEO bij SecureLink.

Enkele belangrijke bevindingen uit het Annual Security Report:
  • In 2019 verhoogden cybercriminelen de druk op middelgrote organisaties: aanvallen op organisaties van 1.000 - 10.000 werknemers stegen in 2019 met 80% in vergelijking met het voorgaande jaar. In organisaties met minder dan 1.000 werknemers is het risico per persoon 12 keer groter dan bij grotere organisaties;
  • Malware is niet de meest voorkomende bedreiging in 2019. Dit kan worden herleid tot de uitgebreide adoptie van next generation endpoint security oplossingen;
  • Eén op de drie websites gebruikt een certificaat dat is uitgegeven door een organisatie die niet meer bestaat. Dit is de aanleiding tot ernstige bezorgdheid over het wereldwijde PKI-systeem dat wordt gebruikt bij HTTPS-gecodeerde gegevensoverdrachten;
  • In 2019 zijn er wereldwijd meer dan 4 miljard persoonlijke gegevens gelekt. Dit betekent dat statistisch bij één op de twee personen persoonlijke gegevens onwettig bekend zijn gemaakt;
  • Een compleet medisch dossier, inclusief naam, adres, recepten, behandelingsinformatie, werkgeversadres en noodcontacten, is te koop voor slechts $12 op het darknet.
SecureLink publiceert eenmaal per jaar haar gratis security rapport. Het rapport kan gedownload worden via www.securelink.net/asr.

Over SecureLink, part of Orange Cyberdefense

SecureLink, part of Orange Cyberdefense is een vooraanstaand Europees cyberbeveiligingsbedrijf. Ze zijn actief sinds 2003 en groeiden snel uit tot een Europese speler. Vanuit 15 kantoren in 8 landen bouwen ze een veilige, verbonden wereld. Meer dan 700 security expertsen all-round professionals zijn toegewijd aan het leveren van onderscheidendecybersecurity services voor meer dan 1.300 klanten. Met processen die zijn bewezen en gecertificeerd, combineert SecureLink innovatie en schaalvoordeel, met een unieke lokale aanpak. Trouw aan hun kernwaarden, zijn ze gemakkelijk om zaken mee te doen, onafhankelijk, en spreken ze altijd uw taal. Voor meer informatie, kijk op www.securelink.net.
Laatste van SecureLink Nederland B.V.
Cybersecurity visie op 2020

SecureLink publiceert Annual Security Report 2019

Schiphol Group gaat intensief samenwerken met SecureLink
SecureLink Ned.. contact

SecureLink Ned.. sociaal

SecureLink Ned.. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl