www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

Trend Micro leider in Hybrid Cloud Security-markt

Amsterdam –  Trend Micro, wereldwijd leider in cybersecurity-oplossingen, is door IDC genoemd als de nummer 1 leverancier in Software-Defined Compute (SDC) workload protection. De bevindingen van IDC hierover zijn te vinden in het rapport:  Worldwide Software Defined Compute Workload Security Market Shares, 2018 (DOC #US45638919, November 2019). Volgens het rapport had Trend Micro in 2018 een marktaandeel van 35,5 procent, wat bijna drie keer zoveel is als de eerstvolgende leverancier.

“Tien jaar geleden voorspelden we dat organisaties behoefte hadden aan security op meerdere lagen om hun cloud-omgevingen en software-defined datacenters te beschermen”, zegt Steve Quane, executive vice president, Network Defense and Hybrid Cloud Security van Trend Micro. “We zijn blij dat onze vooruitziende blik en onze innovaties worden erkend door zo veel klanten en dat IDC ons op basis van ons marktaandeel in 2018 op de eerste plaats zet.”

Het analistenbureau definieert SDC in zijn rapport als volgt: ‘SDC technologie wordt vaak gebruikt in de context van public of private clouds, maar kan ook geïmplementeerd worden in non-cloud-omgevingen, in het bijzonder gevirtualiseerde en/of containerized omgevingen. Deze producten hebben als taak ervoor te zorgen dat er op het systeem geen kwaadaardige software draait die business-applicaties en data op de servers kan compromitteren.”

“Trend Micro heeft jarenlang gebouwd aan zijn SDC workload protection-mogelijkheden voor virtuele, public cloud- en container-omgevingen en biedt naadloze integratie met AWS, Azure en Google Cloud Platform”, zegt Frank Dickson, program vice president, security and trust bij IDC. “Ondanks dat de toekomst niet vast ligt, is Trend Micro zeker een dominante speler in deze markt.”

De afgelopen jaren is real time security ingebed in draaiende applicaties en Trend Micro heeft zich toegelegd op automatisering en security-as-code om beveiliging in te bouwen in DevOps pipelines, inclusief pre-runtime scanning van container images. Deze innovatie is opgevolgd met de release van XDR, dat data correleert van zowel e-mail, netwerk, endpoint, server en cloud workloads om kwaadaardige code te kunnen ontdekken die anders mogelijk onontdekt zou blijven.

Trend Micro blijft verder bouwen op dit gebied, onder andere met de overname van security posture management-leider Cloud Conformity in oktober 2019. Onlangs heeft Trend Micro ook het cloud security services-programma ‘Trend Micro Cloud One’ geïntroduceerd dat beveiligingsuitdagingen addresseert van klanten op het gebied van datacenter, IaaS, containers, storage en serverless architecturen.

Over Trend Micro
Trend Micro, wereldwijd leider in cybersecurity-oplossingen, zet zich in voor een wereld waarin we digitale informatie veilig kunnen uitwisselen – zowel vandaag als in de toekomst. Door slimme toepassing van onze XGen security-strategie, leveren wij onze innovatieve oplossingen aan consumenten, bedrijven en overheden: connected security voor hun datacenters, cloud-omgevingen, netwerken en endpoints. Onze connected threat defense maakt het eenvoudig om threat intelligence te delen. Ook biedt het centraal inzicht en onderzoek om organisaties zo veerkrachtig mogelijk te maken.

Met meer dan 6.500 medewerkers in 50 landen en zeer geavanceerde wereldwijde threat intelligence en onderzoek, beveiligt Trend Micro de connected wereld waarin organisaties opereren. Kijk voor meer informatie op www.trendmicro.nl.
Laatste van Trend Micro
Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Trend Micro leider in Hybrid Cloud Security-markt

Trend Micro groeit en betrekt nieuw kantoor in Amsterdam
Trend Micro contact

Logo Trend Micro

www.trendmicro.nl
Trend Micro sociaal

Trend Micro tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl